Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin suurkuluttajat/alkoholistit, kuinka monta annosta suunnilleen juotte viikossa?

Vierailija
26.09.2020 |

Montako menee kerralla? Ja miksi juot sen verran mitä juot. Oletko aikonut lopettaa?

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuvuodesta kuoli hyvä ystävä. Tissutteli pari vuotta. Viimeisellä viikolla itki keltaisena sairaalassa aivan lohduttomasti, että antaisi mitä vaan jos voisi peruuttaa ajassa taaksepäin ja lopettaa juomisen.

Terveyden arvon tajuaa joskus harmillisesti vasta sitten kun sitä ei enää saa takaisin.

Otan osaa, minkä ikäinen oli? Ja tiedätkö yhtään minkälaiset juomistottumukset? Eli vetikö oikeasti paljon vai oliko ns "harmitonta" pientä tissuttelua

Vierailija
102/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian teillä menee haima ja maksa. Käy ku Nykäsellä.

Eikö Nykänen pudonnut jostain katolta vai mitä sille kävi?

Putosi sieltäkin, ja huonolla hoidolla ollut diabetes sekä hoitamaton haimatulehdus muistaakseni.

Ensin menee maksa ja sitten haima ja diabetes tulee sen vuoksi ja jos jatkaa juomista, nii haima lakkaa kokonaan toimimasta. Haima meni Julia Tukiaisellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psssssssst.... Yrttiä on helppo kasvattaa kotona. Ei krapuloita, ei sairauksia.

Vierailija
104/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuvuodesta kuoli hyvä ystävä. Tissutteli pari vuotta. Viimeisellä viikolla itki keltaisena sairaalassa aivan lohduttomasti, että antaisi mitä vaan jos voisi peruuttaa ajassa taaksepäin ja lopettaa juomisen.

Terveyden arvon tajuaa joskus harmillisesti vasta sitten kun sitä ei enää saa takaisin.

Otan osaa, minkä ikäinen oli? Ja tiedätkö yhtään minkälaiset juomistottumukset? Eli vetikö oikeasti paljon vai oliko ns "harmitonta" pientä tissuttelua

Kiitos. 43 vuotias oli. Omasta mielestään harmitonta tissuttelua, mutta kyllähän ne määrät oli selvästi riskirajan yläpuolella.

Vierailija
105/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin ihan kokonaan viinan kanssa läträämisen enkä koske edes kaljaankaan enää. Sen sijaan hiisaan viikonloppuisin hieman kukkaa ja voin hyvin. Ei enää krapuloita minulle, kiitos yrtin.

Vierailija
106/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha kasvattaa jos asuu kerrostalossa. Ne kasvit haisee ja naapurit haistaa kyllä että nyt täällä kasvatetaan jotain mitä ei kuuluisi. 

Vierailija
107/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jää kiinni niin potkut töistä, leimaantuminen ja kaikkea kakkaa niskaan. Sakotkin paljon isommat kuin jos jäät ostetusta yrtistä kiinni. Muuten hyvä idea mutta suht isot riskit.

Vierailija
108/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki-iltaisin juon yleensä pari drinkkiä, viikonloppuisin menee viinipullo tai pari ja sixpack siideriä lisäksi. Kirkasta, mitä milloinkin, menee noin 1,5 litraa viikossa. Pidän määrää kohtuullisena enkä aio lopettaa, ei vaikuta suoriutumiskykyyni mitenkään enkä halua elää vanhaksi. Olen juonut näin vuoden ajan, olen erinomaisen terve ja hoikka, ikää minulla on 18 vuotta.

Vierailija
109/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoholisteilla ja suurkuluttajilla itsepetoksen määrä on loputon.

En juo koskaan vahvoja, pelkästään olutta. Eihän ne miedot voi olla niin pahoja. (Kyllä ne on jos niitä kiskoo kaksin käsin)

Eihän mulla koskaan ole edes krapulaa. (No ei niin koska toleranssit niin korkealla kun tottunut vetämään kaksin käsin)

Olen terve kuin pukki! Ei ole koskaan edes flunssaa ja maksa-arvoni on priimaa. (Maksa ei välttämättä näytä mitään merkkejä poksahtamisesta, ei edes arvoissa, kunnes on liian myöhästä tehdä mitään)

Se on päihdepoliitikan syy! Juon koska se on ainoa laillinen päihde! Juon koska ei ole muuta tekemistä tässä ankeassa maassa! Poliitikot ja pääministeri pakottaa minua juomaan! Juon koska ei ole rahaa harrastuksiin! Juon koska on liian kivaa/tylsää/kurjaa/ei ole rahaa/liikaa rahaa!

Vierailija
110/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen viikossa juon 30-40 nelosolutta. Kesällä menee enemmän kuin talvella. Otan alkoholia 2-4 kertaa viikossa.

Vierailija
111/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä elämäni on pelkkää paskaa ja ainoa toiveeni on elää yhtä kauan kuin koirani, koska en tiedä kuka huolehtisi hänestä jos minä kupsahdan.  Eli koetan vetää maltillisesti, mutta pelkään mitä tapahtuu kun koirasta aika jättää.  Siitä viimeistään alkaa lopullinen alamäki.

Vierailija
112/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo koskaan vahvoja, pelkästään olutta. Eihän ne miedot voi olla niin pahoja. (Kyllä ne on jos niitä kiskoo kaksin käsin)

Eihän mulla koskaan ole edes krapulaa. (No ei niin koska toleranssit niin korkealla kun tottunut vetämään kaksin käsin)

Olen terve kuin pukki! Ei ole koskaan edes flunssaa ja maksa-arvoni on priimaa. (Maksa ei välttämättä näytä mitään merkkejä poksahtamisesta, ei edes arvoissa, kunnes on liian myöhästä tehdä mitään)

Se on päihdepoliitikan syy! Juon koska se on ainoa laillinen päihde! Juon koska ei ole muuta tekemistä tässä ankeassa maassa! Poliitikot ja pääministeri pakottaa minua juomaan! Juon koska ei ole rahaa harrastuksiin! Juon koska on liian kivaa/tylsää/kurjaa/ei ole rahaa/liikaa rahaa!

Harvinaisen pitkän ja asiallisen alkoholikeskustelun saimmekin aikaan ennen kun ensimmäinen vetäisi tämän perinteisen ”itsepetos ja tekosyy” kortin :D Jos et omien demoniesi vuoksi kestä keskustelua jossa kerrotaan omia kokemuksia ja mielipiteitä niin älä ihmeessä tule kiusaamaan itseäsi kun muut niitä vaihtavat. Ikävä tuottaa pettymys, mutta kaikki juopottelijat eivät ole kuol leita, sairaita, syrjäytyneitä eikä onnettomia. Jos kys. aineella olisi pelkästään negatiivisia vaikutuksia, niin tuskin sen suosiokaan olisi näin yleinen kuin on

Vierailija
113/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon normaaliarkiviikkona vain n. 9 annosta, mutta olen mielestäni alkoholisti.

Vierailija
114/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin ihan kokonaan viinan kanssa läträämisen enkä koske edes kaljaankaan enää. Sen sijaan hiisaan viikonloppuisin hieman kukkaa ja voin hyvin. Ei enää krapuloita minulle, kiitos yrtin.

Mäkin tekisin noin, mutta keuhkot menee tosi kipeäksi.

Vierailija
115/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se sata - satakaksikymmentä annosta menee viikossa...?

M 45

Vierailija
116/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen pitkän ja asiallisen alkoholikeskustelun saimmekin aikaan ennen kun ensimmäinen vetäisi tämän perinteisen ”itsepetos ja tekosyy” kortin :D Jos et omien demoniesi vuoksi kestä keskustelua jossa kerrotaan omia kokemuksia ja mielipiteitä niin älä ihmeessä tule kiusaamaan itseäsi kun muut niitä vaihtavat. Ikävä tuottaa pettymys, mutta kaikki juopottelijat eivät ole kuol leita, sairaita, syrjäytyneitä eikä onnettomia. Jos kys. aineella olisi pelkästään negatiivisia vaikutuksia, niin tuskin sen suosiokaan olisi näin yleinen kuin on

Ihan asiallista pohdintaa oli, en moralisoi koska itsekin juon ja selittelen itselleni. Mikä oma demonisi on kun et kestä sitä, että monelle alkoholi on ongelmallinen aine eikä pelkkää juhlaa? Taidat itse olla kaapissa oman ongelmasi kanssa.

Vierailija
117/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

painu sinä hihhuli sinne lestadiolaiskemuihin sanakaan tuosta paskasta ei perustu totuuteen :DDDD miks joku juoppo sun kaltaista ihmistä pitäs ystävänä?

Vierailija
118/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele näiden "yrtin" julistajienkin kanssa. Hemmetin rasittavaa sakkia. Sori, se teidän jumalan yrtti ei todellakaan sovi kaikille, etenkin jos on suvussa alttiutta mielenterveyshäiriöihin kuten psykoosiin. Itse en ole pahimmissa psykoosikrapuloissakaan joutunut sellaisiin tiloihin mitä tämä teidän "luojan luoma luonnon yrtti" että imekääpä paskaa ja lakatkaa esittämästä niin hemmetin kaikkitietäviä.

Vierailija
119/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

painu sinä hihhuli sinne lestadiolaiskemuihin sanakaan tuosta paskasta ei perustu totuuteen :DDDD miks joku juoppo sun kaltaista ihmistä pitäs ystävänä?

Painu sinä sinne kaappiin jatkamaan Sunnuntai kännäämistäsi kun et kestä kuulla että siihen viinaan voi jopa kuolla, lol!

Vierailija
120/160 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu sinä sinne kaappiin jatkamaan Sunnuntai kännäämistäsi kun et kestä kuulla että siihen viinaan voi jopa kuolla, lol!

Tässä ketjussa ei vissiin ollu idea puhua alkoholin terveyshaitoista mutta eihän alkoholin käytöstä voi tällaisella perkeleen lestafoorumilla ikinä puhua ilman että alkaa valistus joistain perusasioista jotka opetettiin jo varmaan viimeistään jossain yläasteen terveystiedon tunneilla :DDD Hemmetin idiootti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän