Sinkut! Miten selviätte yksinäisyyden tunteen kanssa?
Tahtoisin löytää ihanan miehen jota voisin rakastaa.
Miten te synkut selviätte yksinäisyyden tunteesta? Mistä te etsitte miestä tisellenne? Baariesta en usko sitä löytäväni. Deittinetti on myös oma maailmansa. Missä niitä vapaita miehiä liikkuu ja missä niitä tapaa?
Olen niin surullinen itseni puolesta kun olen yksin.
Kommentit (66)
Olen tottunut yksinäisyyteen en osaa enää kaivata
Ihan hyvin tässä yksinäisyyden kanssa pärjätään. Työt, lapsi ja ns. oma aika täyttävät päivät. Työt ovat vähän sen luontoiset , että mitään arkirytmiä ei ole. Lapsen kanssa vietän aikaa ja loput liikenevä aika menee tavatessa ystäviä ja kuntoillessa. En oikein kaipaa naista, vaikka en väistäisikään jos sellainen kävelisi elämään. En kuitenkaan etsi tai erityisesti kärsi naisettomuudesta. Näin on hyvä myös. Ei elämän tarvitse olla täydellistä. Aikaa ja energiaa ei ole käydä baareissa enkä tähän ikään ole yhdenyönsuhteita harrastanut. Välillä kärsin hiukan kosketuksen puutteesta, mutta se menee ohi. Onnea voi rakentaa muutenkin kuin toisen ihmisen varaan.
M35
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt paljon aikaa yksikseni ja jollain tavalla tottunut siihen. Yksinolossa on siis puolensa, mutta valehtelisin jos väittäisin etten muka halua parisuhdetta. Kyllä minä haluaisin. Minusta kiinnostuvat miehet tuppaavat vain olemaan minua reilusti vanhempia. Sinänsä en näe ikäerossa suurta ongelmaa, mutta olisi monestakin syystä toivottavaa, että kumppani olisi kanssani kutakuinkin samanikäinen. Omanikäisiäni (noin 35 v.) miehiä ei vain tunnu löytyvän oikein mistään. Missähän ne piileksivät?
Olen tullut siihen tulokseen, että 35-vuotiaita miehiä ei ole olemassa. Tai ehkä heidät on siepattu jollekin toiselle planeetalle. :(
Kyllä meitä on, tässäkin ketjussa parikin, mutta suurinosa sinkuista taitaa olla täysin tapettia naisille.
Ulkomailta löytää... Pitää asua jossain toisessa (Euroopan) maassa, miehet ovat aktiivisempia treffailun suhteen.
Yleistys toki tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta löytää... Pitää asua jossain toisessa (Euroopan) maassa, miehet ovat aktiivisempia treffailun suhteen.
Yleistys toki tämäkin.
Gambian rannoilla miehet ovat hyvin aktiivisia.
Se on Afrikassa. Ehdotettu muita EUROOPAN maita.
Olen viettänyt paljon aikaa yksikseni ja jollain tavalla tottunut siihen. Yksinolossa on siis puolensa, mutta valehtelisin jos väittäisin etten muka halua parisuhdetta. Kyllä minä haluaisin. Minusta kiinnostuvat miehet tuppaavat vain olemaan minua reilusti vanhempia. Sinänsä en näe ikäerossa suurta ongelmaa, mutta olisi monestakin syystä toivottavaa, että kumppani olisi kanssani kutakuinkin samanikäinen. Omanikäisiäni (noin 35 v.) miehiä ei vain tunnu löytyvän oikein mistään. Missähän ne piileksivät?
Olen tullut siihen tulokseen, että 35-vuotiaita miehiä ei ole olemassa. Tai ehkä heidät on siepattu jollekin toiselle planeetalle. :(