Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut! Miten selviätte yksinäisyyden tunteen kanssa?

Vierailija
02.12.2013 |

Tahtoisin löytää ihanan miehen jota voisin rakastaa.

Miten te synkut selviätte yksinäisyyden tunteesta? Mistä te etsitte miestä tisellenne? Baariesta en usko sitä löytäväni. Deittinetti on myös oma maailmansa. Missä niitä vapaita miehiä liikkuu ja missä niitä tapaa?

Olen niin surullinen itseni puolesta kun olen yksin. 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enaa ole sinkku, mutta niinae vuosina en edes tuntenut tarvetta parisuhteeseen. Ei sinkkuna olo aina  tarkoita yksinaisyytta, mun mielesta joskus Oma seura on parasta seuraa

:)

Vierailija
42/66 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa niin epätoivoiselta tuon yksinäisyytensä kanssa, että hänen voisi olla hyvä miettiä tarkemmin, että mistä se kaikki oikein kumpuaa. Oletko tottunut siihen, että ympärillä on aina muita ihmisiä, joihin voi projisoida omia tunteitaan? Nyt kun olet yksin, niin sun pitääkin yksin ottaa vastaan ne omat tunteesi? Oletko sinut itsesi kanssa? Oletko huomannut, että yksinäisyydessä nousee esiin uusia asioita itsestä ja uusia tunteita itseä kohtaan? Oletko osannut käsitellä noita tuntemuksia? Olisiko parisuhde pakotie noiden tuntemusten käsittelystä? Sanot tuohon vaistomaisesti "ei, en pakena mitään". Mutta mietipä vielä uudelleen vähän syvemmin, puolustelematta, aivan rehellisesti ja avoimesti.

Kyllähän parisuhdetta saa haluta. Moni haluaa ja se on aivan normaalia. Mutta jos ei kykene yksinoloon, niin onhan se vähän erikoista. Jos ei itse tule toimeen omassa kämpässä itsensä kanssa, niin miksi jonkun muun pitäisi jaksaa sinua katsella? Kuten olet ketjusta huomannut, niin monelle muulle yksinolo ei ole mikään ongelma. Miksi se sinulle on sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 18:56"]

Tahtoisin löytää ihanan miehen jota voisin rakastaa.

Miten te synkut selviätte yksinäisyyden tunteesta? Mistä te etsitte miestä tisellenne?

[/quote]

Vaikuttaa siltä, ettei ap ole kiinnostunut löytämään vastausta siihen, miten yksinäisyyden kanssa pärjäisi. Vaikka otsikko olikin tuohon kysymykseen naamioitu, niin todellisuudessa ap kuvittelee ratkaisevansa yksinäisyys-ongelmansa lyöttäytymällä uuden miehen kylkeen. Suora lainaus aloituksesta kertoo sen.

Vierailija
44/66 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin onnellisesti yksin kuin onnettomasti kaksin. Kaikissa elämäntilanteissa on hyvät ja huonot puolensa. Ei se parisuhdekaan aina pelkkää auvoa ole. Itse pyrin nauttimaan yksinelon hyvistä puolista, kuten vapaudesta ja riippumattomuudesta. 

Vierailija
45/66 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen osannut olla yksin. Liiankin hyvin. Olin varsin tyytyväinen sinkku johonkin 38-vuotiaaksi asti. En ollenkaan kaivannut parisuhdetta. Nuorena oli kavereita, matkoja, juhlia. Sitten kolmenkympin jälkeen alkoi kaverit ympäriltä perheellistyä ja ei itsekseen viitsinyt niin juhliakaan, joten elämä rauhoittui. Mutta silti en kärsinyt yksinäisyydestä, olin tyytyväinen elämään jossa pelailin tietokoneella, luin kirjoja, kävin kerran vuodessa jossain etelässä. 

Harmi vaan, että sitten neljänkympin lähestyessä on alkanut tulla hyvin syvä kumppanin kaipuu. Ja nimenomaan sellaisen elämänkumppanin, ei vain seksikumppanin -  seksiksi minulle välttää oma apu ihan hyvin, jo 7 vuotta pelkästään sen varassa tästä oltu... Ei minulle nytkään yksinäisyys ole kauheaa kärsimystä, mutta silti kyllä jatkuvasti tunnen kaipuun sydämessäni jossain pohjalla, ja yhtä aikaa pelon, että kun olen jo näin vanha ja lihava ja rumakin, niin en ehkä ikinä löydä ketään...

Vierailija
46/66 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä :) Hei kiitos 38 ja 37 vastauksista. Mielenkiintoista. Sitä aina puhuu/kirjoittaa ja voi tavallaan olla ajatuksissaan ja tunteissaan sokea itselleen. Mutta vietän paljon aikaa yksin. Kun lapset ovat isällään nautin kovasti siitä että koti on vain minun. Saan vapaasti liikkua jumppaan , ulkoilemaan...olla vapaa ja riippumaton kenestäkään. Tehdä juuri sitä mitä itse haluan.

Nyt vain sattuu olemaan niin että toisen sylin kaipuu on aivan suunnaton. Ajattelisin kuitenkin niin että osaan olla myös yksin, haluankin , mutta en nauti siitä juuri tänään. Ja kyllä minulla päivittäin mielessä käy ajatus että mistä sen oman kullan löytäisin.   Tänään tuo yksinäisyyden tunne oli aian valtava :) Tiedostan sen että en voi haluta toista täyttämään yksinäisyyden tunnettani, varsinkaan jos siellä pohjalla on vielä jotain muuta piilotettua mitä en huomaa tai ymmärrä. Pyrin siihen että tutkiskelen itseäni ja "kasvaisin  ihmisenä niin että kun sen oikean kohtaisin niin olisin valmis suhteeseen . Nautin suunnattomasti ystävien ja tuttavien seurasta, mutta se ei mielestäni ole sama asia kuin rakkaan kanssa jakaa kaikki erjen asiat. Se vain olisi niin ihanaa ja se on minun haaveeni että saisin elää toisen kanssa loppu elämäni. 

Vierailija
47/66 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 23:11"]

Pyrin siihen että tutkiskelen itseäni ja "kasvaisin  ihmisenä

[/quote]

Musta tuo on hyvä asia.

T. 37

Vierailija
48/66 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 23:11"]

Ap täällä :) Hei kiitos 38 ja 37 vastauksista. Mielenkiintoista. Sitä aina puhuu/kirjoittaa ja voi tavallaan olla ajatuksissaan ja tunteissaan sokea itselleen. Mutta vietän paljon aikaa yksin. Kun lapset ovat isällään nautin kovasti siitä että koti on vain minun. Saan vapaasti liikkua jumppaan , ulkoilemaan...olla vapaa ja riippumaton kenestäkään. Tehdä juuri sitä mitä itse haluan.

Nyt vain sattuu olemaan niin että toisen sylin kaipuu on aivan suunnaton. Ajattelisin kuitenkin niin että osaan olla myös yksin, haluankin , mutta en nauti siitä juuri tänään. Ja kyllä minulla päivittäin mielessä käy ajatus että mistä sen oman kullan löytäisin.   Tänään tuo yksinäisyyden tunne oli aian valtava :) Tiedostan sen että en voi haluta toista täyttämään yksinäisyyden tunnettani, varsinkaan jos siellä pohjalla on vielä jotain muuta piilotettua mitä en huomaa tai ymmärrä. Pyrin siihen että tutkiskelen itseäni ja "kasvaisin  ihmisenä niin että kun sen oikean kohtaisin niin olisin valmis suhteeseen . Nautin suunnattomasti ystävien ja tuttavien seurasta, mutta se ei mielestäni ole sama asia kuin rakkaan kanssa jakaa kaikki erjen asiat. Se vain olisi niin ihanaa ja se on minun haaveeni että saisin elää toisen kanssa loppu elämäni. 

[/quote]

Olisit heti kertonut olevasi YH. Ei kukaan mies huoli jollekin toiselle miehelle porsinutta, parisuhdekelvottomaksi osoittautunutta naista. Olisit aikoinaan valinnut oikeanlaisen kumppanin, niin ei olisi tarvinnut erota. On aivan oma vikasi jos nyt olet yksinäinen.

Vierailija
49/66 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 35 vuotta yksin, lähestulkoon. Yksi puolen vuoden seurustelusuhde, jossa ei mikään toiminut tai no, en ollut ihastunut, saati rakastunut. Kohta vuosi sukupuolenkorjaukseen liittyvää hormonihoitoa takana. Kovasti haaveilen seurustelusta ja siitä, että saisi jakaa arjen jonkun kanssa, mutta en koe olevani ulkoisesti tarpeeksi miehekäs vielä. Ehkä parin vuoden päästä. 

Ai miten tästä selviää, työn, perheen ja ystävien avulla. Niin ja onhan tuossa tommonen häntää heiluttava karvakasa kuuntelemassa :D

Vierailija
50/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 23:33"]

Olisit heti kertonut olevasi YH. Ei kukaan mies huoli jollekin toiselle miehelle porsinutta, parisuhdekelvottomaksi osoittautunutta naista. Olisit aikoinaan valinnut oikeanlaisen kumppanin, niin ei olisi tarvinnut erota. On aivan oma vikasi jos nyt olet yksinäinen.

[/quote]

En ole ap, mutta täytyy ihmetellä miten joku kirjoittaa noin ilkeästi toiselle ihmiselle, varsinkin kun ei edes tunne tätä. Noin rumin sanakääntein kirjoittaa todennäköisesti mies. Taidat olla itse katkera sinkkumies, jota kukaan nainen ei ole huolinut. Enkä ihmettele.

Vierailija
51/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:29"]Joskus jos tulee yksinäinen olo, soitan kaverille. Lisäksi käyn paljon ulkona viikonloppuisin ja juttelen/tutustun moniin miehiin, joiden kanssa saatan viettää aikaa silloin tällöin. Mitään vakavaa en kuitenkaan kenenkään kanssa edes halua, ja minusta se on ihan ok. Yhden illan jutut ja satunnaiset yövieraatkin piristää kivasti, kunhan tekee miehellekin selväksi ettei mistään vakavammasta ole kyse. :) kyllä se oikea sieltä sitten joskus löytyy, kun on sen aika.

[/quote]

Miksi tällekin piti laittaa peukkua alaspäin? Ainiin, nainen ei saa harrastaa seksiä ilman että haluaa naimisiin ja vähintään viisi lasta ja talon.

[/quote]

Samanlaista miinuspeukutusta ihmettelen oman viestini kohdalla, jossa kerroin olevani opiskelija, joka haluaa kehittää itseään. Ilmeisesti naisten pitäisi keskittyä vain kehittämään itseään miesten miellyttäjäksi. :D

[/quote] Minä annoin miinusta, koska minusta se oli oudosti muotoiltu. Entäs sitten kun valmistut? Keskitytkö sitten samojen työtehtävien toistamiseen vanhuuteen asti ja tällöin aikaa ei jää miehille? Miten nuo asiat sulkevat toisensa pois ja miten se opiskelu poistaa ne muut tarpeet?

-Mies 28v-

[/quote]

Itse kirjoitit näin:

"Vietän töissä 10h päivä + 2h salilla, ei tähän mahdu mikään parisuhde enää mukaan"

Turhaa arvostelet siis muiden valintoja, varsinkaan kun ne eivät koske sinua mitenkään.

[/quote]

-m28- ja -Mies28- ovat eri henkilöt.

-m28-

Vierailija
52/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 21:23"]

Valmistuttuasi olet luultavasti siinä kolmekymppinen ja jo parhaimman nuoruuden kauneutesi menettänyt. Markkina-arvosi alkaa laskea romahdusmaisesti ja mahdollisuutesi saada ylemmän tason miehiä heiketä. Siksi se mies kannattaisi etsiä vielä kun olet nuori ja rupsahtamaton, ja sinulla on vielä tarjota miehille jotain arvokasta.

[/quote]

Opiskelija vastaa: Tuollaisten keinotekoisten teorioiden ongelma on, etteivät ne ota huomioon ihmisten erilaisuutta. Jos tällaisella tavoittelemisen arvoisella miehellä tarkoitetaan jotakin johtotason hyvätuloista miestä, niin ei kyllä minua viehätä. En ole materialisti. Lähtökohtaisesti toki olisi mukavaa, jos mies olisi akateeminen, mutta sekään ei ole ehdoton vaatimus. Älykäs mies, joka voi olla boheemi ja nörtähtäväkin, mutta ehdottomasti kyllä puhelias ja avoin. Sellaiset on aika kiehtovia.

[/quote]

No tuskin rikot biologian sääntöjä ja jotenkin kaunistuisit vanhetessasi. Koulutuksesi ei miehiä juuri kiinnosta, voin kertoa. Kauneus ja nuoruus kyllä.

t Mies, Ktm

Vierailija
53/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 07:55"]

Valmistuttuasi olet luultavasti siinä kolmekymppinen ja jo parhaimman nuoruuden kauneutesi menettänyt. Markkina-arvosi alkaa laskea romahdusmaisesti ja mahdollisuutesi saada ylemmän tason miehiä heiketä. Siksi se mies kannattaisi etsiä vielä kun olet nuori ja rupsahtamaton, ja sinulla on vielä tarjota miehille jotain arvokasta.

[/quote]

Opiskelija vastaa: Tuollaisten keinotekoisten teorioiden ongelma on, etteivät ne ota huomioon ihmisten erilaisuutta. Jos tällaisella tavoittelemisen arvoisella miehellä tarkoitetaan jotakin johtotason hyvätuloista miestä, niin ei kyllä minua viehätä. En ole materialisti. Lähtökohtaisesti toki olisi mukavaa, jos mies olisi akateeminen, mutta sekään ei ole ehdoton vaatimus. Älykäs mies, joka voi olla boheemi ja nörtähtäväkin, mutta ehdottomasti kyllä puhelias ja avoin. Sellaiset on aika kiehtovia.

[/quote]

No tuskin rikot biologian sääntöjä ja jotenkin kaunistuisit vanhetessasi. Koulutuksesi ei miehiä juuri kiinnosta, voin kertoa. Kauneus ja nuoruus kyllä.

t Mies, Ktm

[/quote]

eikö. Ktm tiedä, että vanhemmalta naiselta saa parempaa seksiä? Tämä on asia, joka suurimpaa osaa miehiä kiinnostaa. Ja henkilökohtainen mielipiteeni on, että kauneus ja korreloi iän kanssa. Kiinteys ja rypyttömyys korreloivat iän kanssa, mutta kauneus itsessään on paljon laajempi käsite.

Vierailija
54/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 07:55"]

[/quote]

[/quote]

t Mies, Ktm

[/quote]

eikö. Ktm tiedä, että vanhemmalta naiselta saa parempaa seksiä? Tämä on asia, joka suurimpaa osaa miehiä kiinnostaa. Ja henkilökohtainen mielipiteeni on, että kauneus ja korreloi iän kanssa. Kiinteys ja rypyttömyys korreloivat iän kanssa, mutta kauneus itsessään on paljon laajempi käsite.

[/quote]

korjaan: EI korreloi.

Vierailija
55/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:03"]

[/quote]

En ole ap, mutta täytyy ihmetellä miten joku kirjoittaa noin ilkeästi toiselle ihmiselle, varsinkin kun ei edes tunne tätä. Noin rumin sanakääntein kirjoittaa todennäköisesti mies. Taidat olla itse katkera sinkkumies, jota kukaan nainen ei ole huolinut. Enkä ihmettele.

[/quote]

Kertoo kai tyypistä jotain jos kutsuu synnyttämistä porsimiseksi.

Vierailija
56/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

netissä paina on näitä, joilla on jäänyt aamulääkkeet ottamatta. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Vierailija
57/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koe että tällä maailmalla olisi velvoite tarjota minulle sopiva mies. sellainen tulee, jos tulee. olen varautunut ja hyväksynyt ettei sopiva välttämättä kävele vastaan, ja onnellisuuden on tultava ihan sieltä omasta itsestä. vaadin kumppanilta paljon, mutta sellaista mihin kuka tahansa voi halutessaan pystyä ja mihin pystyn myös itse.

Vierailija
58/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niinpä. :D Maalaistalon isäntä vihdoin saanut nettinsä viriteltyä ja päässyt tutustumaan modernin ihmiselämän kiemuroihin vauvapalstalla.

Vierailija
59/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä, että täällä aina sitä, että haluaa parisuhteen, pidetään jonkinlaisena epätoivoisena yksinäisyyden pelkona tai henkisenä kehityttymättömyytenä. Minusta kun kyseessä on kuitenkin aika luonnollinen ja ymmärrettävä perustarve, joka useimmilla ihmisillä ainakin jossain iässä tulee. 

Se että sanotaan että pitäisi vain "opetella nauttimaan olemaan yksin" on yhtä älytöntä kuin sanoa lasta haluavalle että älä sitä lasta hanki vaan opettele vaan nauttimaan lapsettomasta elämästä. Miksi tyytyä parisuhteettomuuteen (tai lapsettomuuteen) jos ei ole aivan pakko? Minusta on parempi tavoitella unelmiaan, silloin jos se on mahdollista.

Vierailija
60/66 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:24"]

[/quote]

Mielestäni ikä ja parempi seksi ei suoraan korreloi. Mutta kokemus ja parempi seksi kyllä korreloi.

Itse tällaisena 35+ miehenä en ole kiinnostunut naisen iästä, ulkonästä kylläkin olen. Ex kyseli aina näytänkö vanhemmalta tai nuoremmalta tai minkä ikäiseltä näytän... ja vastaukseksi ei toki kelvannut mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän