Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Groupon. Kokemuksia kellään?

Vierailija
02.12.2013 |

Oletteko oikeasti onnistuneet tekemään edullisia ostoksia Grouponissa? Vai onko humpuukia koko homma? Miten systeemi toimii?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohtominigolf, hohtokeilailu, paintball. Kaikki toiminut loistavasti.

Vierailija
2/43 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Parista kaupasta on samanlaisia kokemuksia:

1. Matkalaukkusetti, ensimmäisen lentomatkan jälkeen isoin laukku halki

2. 2 kpl sääasemia, molemmat toimintakyvyttömiä alle viikossa, ulkoyksikkö antautui

3. hieno Mustang-grilli, vaikuttaa kertakäyttövehkeeltä, ohutta tuulessa lepattavaa läkkipeltiä

Ei yhtään kelvollista ostosta ja ostokset jäävät yllä oleviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Groupon on yrittäjän riistoa ja itse en käytä Grouponia, mutta boikotoin kaikkia niitä yrityksiä, jotka ovat Grouponissa mukana. Tällöin viisas ja taloudesta jotain ymmärtäväö yrittäjä ei mene tähän lankaan.

Markkinoinnissa he kääntävät ajatuksen niin, että he puhuvat siitä tulosta minkä yrittäjänä saat, vaikka pitäisi puhua tulon erotuksesta. Kukaan järkevä ei mene tähän mukaan, ja jos joku yrittäjä tähän menee, on kyseessä varmasti epätoivoinen yritys, joak ei asiakkaita muutoin saa.

Ja muuten hei, meitä boitoijia on aikas monta...

Vierailija
4/43 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Groupon on yrittäjän riistoa ja itse en käytä Grouponia, mutta boikotoin kaikkia niitä yrityksiä, jotka ovat Grouponissa mukana. Tällöin viisas ja taloudesta jotain ymmärtäväö yrittäjä ei mene tähän lankaan.

Markkinoinnissa he kääntävät ajatuksen niin, että he puhuvat siitä tulosta minkä yrittäjänä saat, vaikka pitäisi puhua tulon erotuksesta. Kukaan järkevä ei mene tähän mukaan, ja jos joku yrittäjä tähän menee, on kyseessä varmasti epätoivoinen yritys, joak ei asiakkaita muutoin saa.

Ja muuten hei, meitä boitoijia on aikas monta...

Vierailija
5/43 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grouponista on omalla kohdallani tullut hankittua yksi lahjakortti ravintolaan joka toimi moitteettomasti ja ohjeiden mukaan

Mutta erilaiset tuotteet ovat täyttä sontaa. Tilasin Grouponista maastokuvioiset legginssit jotka kuvan perusteella olivat tumman vihreät ja hienon näköiset. Kuitenkin postissa tulleet legginssit muistuttivat enemmän silkkisiä pitkiäkalsareita joissa oli kirkkaam vihreää, keltaista ja ruskeaa.. täysin muuta kuin kuvassa.

Tänään tulivat tilaamani clip on- pidennykset. Sivulla oli 8 värivaihtoehtoa joista sai valita haluamansa. Valitsin platinan vaaleat, mutta tänään kun avasin paketin siellä oli tumman ruskeat hiukset vaaleilla raidoilla. tätä vaihtoehtoa ei tosiaan edes ollut sivun kahdeksassa värivaihtoehdossa. Pidennysten laadussa ei myöskään ole kehumista.

Palvelujen osto toimii hyvin, mutta tuotteiden ostoa en suosittele. Kuviin ei ole uskomista ja tuotteet ovat usein laadultaan huonoja. En suosittele.

Vierailija
6/43 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut grouponin kautta kymmeniä lahjakortteja, enkä keksi pahaa sanottavaa! Halpoja ravintolakäyntejä, hierontoja, lahjakortti lastentavaraliikkeeseen, armani t-paitoja miehelle, valokuvaus studiossa, 4kk kuntosalikäynnit sairaan halvalla, canvas taulu edullisesti ym ym Kaikkiin diileihin oon ollu grouponin kautta tyytyväinen!

Vierailija
7/43 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen palveluita, tietnkin pienen googlaamisen jälkeen onko yritys uusi luotettava ym. Mutta en todellakaan suosittele suurinta osaa tuotteista ja tässä syy.

Suurin osa tuottesitai jossa ei ole merkkiä tai groupon itse myy oman merkkinsä takaa on halpaa kamaa kiinasta. Siinä otetaan vaan 4x kovempi hinta mitä kiinasta suoraan tilaamisesta tulis ja ne tuotteet ovat todella huono laatusia (elinikä max 1kuukaus usein)

Palveluita kauppaavat yritykset toisaalta näkevät (ainakin pitäisivät nähdä) grouponin markkinonnin puolelta. Foot-in-the-door jossa annetaan halvalla maistiasia ja toivotaan että asiakkaasta tulee vakkari joten huono palvelu ym olisi idioottimaista sillä suurimmassa osassa noista diileistä yritykset tekevät miinusta diilin kautta. Tietenkin yritykset yrittävät sitten myydä lisäpalveluja paikan päällä ja ovat varmasti laskeneet tämän elementin mukaan esim ravintoloissa viinin ostaminen ruoan ohella. Omat kokemukset olleet tähän asti positiivisia ravintolat, renkaiden vaihto, urheilu. Mutta tosiaan kannattaa katsoa ehdot ja päivämäärät niin ei synny turhia virheitä.

AINA KANNATTAA OLLA SKEPTINEN! esim groupon tarjoaa 220energiaa tällä hetkellä ja jos googlaa yrityksen niin löytyy hyvin paljon negatiivista palautetta siitä, joten älkää ostako palveluita noin vain luullen niitä aina hyviksi.

Vierailija
8/43 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Groupon on todella hyvä paikka hankkia erilaisia kokemuksia halvalla, uusin ravintolasuosikkini olisin kiertänyt ulkonäön perusteella kaukaa ilman Grouponin lahjakorttia sinne. Asiakaspalvelu on nopeaa, määrätietoista ja ystävällistä. Vanhempani kävivät hotellissa Turun lähellä, jossa on se ihana Jaakko-papukaija ja he kehuivat paikan maasta taivaisiin.

Sen sijaan tuotteita ei sieltä kannata ostaa; hankin avaimenperässä roikkuvan kännykän laturin ja se onkin luonnossa aivan kauhean kokoinen möhkäle joka meni rikki kolmessa päivässä. Höyrymoppi oli hyödyllinen kaksi viikkoa kunnes se hajosi käsiin. Liitutauluteippi ei tarttunut käsittelemättömän puun pintaan vaikka infossa luvattiin niin.

Eli palveluita, hotelli- ja ravintolareissuja kannattaa ehdottomasti ostaa Grouponilta, tuotteita en enää sieltä osta.

Vierailija
9/43 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä positiivisia kokemuksia. Olen käynyt monesti syömässä, ostanut liikuntakortteja ja kirppispöydän. Tavaroita tai ulkomaanmatkoja en ostaisi.

Vierailija
10/43 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edelläkin on sanottu, niin Groupon on ollut luotettava siinä mielessä, että lahjakorttien ostaminen toimii hyvin, ja ne ovat aina toimineet asiakasyrityksissä. Googletan yrityksen etukäteen, ja jos se vaikuttaa epäilyttävältä, niin jätän sitten ostamatta. Olen ostanut kahvila- ja ravintolalahjakortteja sekä eri verkkokauppojen lahjakortteja.

Noita merkittömiä kiinalaisia halpistuotteita taas en ostaisi. Niitä löytää ebaysta tai muista netin markkinapaikoista paljon edullisemmin, eikä laadusta ole mitään taetta. Sen sijaan jos ihan merkkituotetta myydään, niin voisin harkita ostavani.

Vierailija
11/43 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkituotteita voi huoletta ostaa. En ole huomannut niissä mitään vikaa ja useita on ostettu. Colgate, gilette, fisher price ym. Samoin lahjakortit verkkokauppoihin ovat aina toimineet. Mökkimajoituksia ollaan myös varattu grouponin kautta, eikä ole ollut ongelmia. Samoin muissapalveluissa. Yhden kerran jäi tuote tulematta. Asiakaspalvelussa vastattiin nopeastija asia hoitui vaivatta ja sain rahat takaisin. Yhtään huonoa kokemusta ei ole grouponilta. Pitää vaan käyttää järkeä siinä, mitä sieltä ostaa.

Vierailija
12/43 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii

Vierailija
13/43 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin n 2kk sitten kahdet aurinkokennoilla latautuvat jouluvaloketjut joista kummatkaan ei toimi!!! Olen yrittänyt ottaa yhteyttä grouponin asiakaspalveluun, mutta sinne ei saa yhteyttä tai sitten asiakaspalvelua ei ole. Täyttä huijausta niitten toimittamat tuotteet!!! ÄLKÄÄ OSTAKO niiltä mitään tuotteita! Monien muidenkin kertomusten perusteella ne myy pelkkää roskaa eivätkä vastaa mistään

Vierailija
14/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, does somebody sent an email to groupon. I sent many times but seems they block my messages and call to their costumer service number but only answering machine answered me. Wondering my order did not arrive at all now and its already more than 1 mos. :(

Vierailija
15/43 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI! Tuotteissa on värivirheitä sen vuoksi, että kama tilataan kiinasta (Samaa euron kampetta mitä itse tilailen ebaysta ja aliexpressistä) siis kun joku mainitsi legginsseistä, niin värivirheet ja muut virheet johtuvat siitä että kiinalaiset käyttää eri kuvia kuin mitä tuote luonnossa on, photoshoppaa jne. Monesti esimerkiksi ostamani korut on luonnossa järkyttävän paljon huonolaatuisempia kuin kuvassa. On periaatteessa arpapeliä minkä laatuisen tuotteen saa. Eri myyjillä laatu vaihtelee, toisilla ihan paskaa ja toisilla huolellisempaa.

Katsoin juuri tänään noita diilejä, ja siellä oli esim.hampaidenvalkaisu liuksat 18-19e, samat liuskat saa www.ebay.uk.com tai ihan ebay.com  hintaan 3e. Näin ne tekee rahaa.

Toki itsekin olen alkanut miettiin että voisin ostaa suomalaisiin liikkeisiin/kampaamoihin jne näitä diilejä, jos löytyy, taika ravintolaan, mutta kamaa en osta, koska tiedän mistä ne tulee ja voin itse tilata samat kamat 80pros halvemmalla.  

Mutta joo, nämä muut jutut, vois kokeilla. Mut tavaraa en suosittele ostamaan.

Vierailija
16/43 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten on toiminut hyvin, mutta nyt tuli ikävä kokemus. Tilasin 4 Maroccan Oilia, sain vain yhden. Kun rupesin kyselemään puuttuvien perään, sain ohjeeksi lähettää sen yhden saamani takaisin (! käytettynä vai?) jotta saisin rahat takaisin... 

Vierailija
17/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yrittäjä ja tehnyt yhden kampanjan Grouponin kanssa. Olin juuri perustanut yritykseni ja ajattelin että sitä kautta saan näkyvyyttä. Niin sainkin. Taloudellisesti Groupon ei yrittäjän kannalta ole hääviä (Groupon vie siitä tarjoushinnasta vielä puolet), mutta kun osaa sen oikein hyödyntää niin on loppujenlopuksi kannattavaa. Paljonhan siellä samat yritykset pyörii (varsinkin kauneusala) ja ne epäilyttää kyllä välillä. Kuka ostaisi normaalihinnalla jos on aina halpista?

Itse en ole sen koommin ostanut Grouponista kun tajusin, että onhan se aikamoista yrittäjien huijaamista (heidän kanssaan saa jatkuvasti vääntää kun "unohtelevat" sovitut asiat). Mutta kaikenkaikkiaan oli itselle hyvä ja opettavainen kokemus. Kannattaa olla tarkkana mitä ostaa ja vähän Googletella paikkaa etukäteen tai vaikkapa soittaa sinne, siellä on paljon hyviäkin juttuja tarjolla. Itse jos bongaan sieltä tarjouksen, saatan soittaa kyseiseen yritykseen ja kysyä saanko tulla samalla hinnalla suoraan ilman että tarvitsee maksaa Grouponille 50% provisiota. Monet tutuistanikin tekevät niin. Ei ehkä sallittua, mutta vähän täytyy koneistoa vastaan kapinoida. ;)

Vierailija
18/43 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin aurinkotuolit ja aloimme kasata niitä ja niistä puuttui yksi osa molemmista. Siihen loppui kasaaminen. Tutkin ehtoja ja siellä oli että puuttuvia osia ei lähetetä vaan koko tuote pitää palauttaa. Tämän tuotteen kohdalla vaan luki ettei ole palautusoikeutta. Laitoin asiakaspalveluun viestiä että haluan puuttuvan osan, kasaaminen oli kirottua palapeliä huonolla ohjeella ja en haluaisi purkaa tuotteita ja lähteä raahaaman jättipakettia postiin tai matkahuoltoon. Palautteen jätin tänään, saa nähdä milloin vastaavat ja mitä ehdottavat. Jonkun kommentissa luki ettei ole Grouponin vika jos tuotteet ovat huonoja, se on virheellinen kommentti koska suurin osa tavarasta joka myydään on Grouponin itse myymää kamaa ja ovat tuotteen laadusta vastuussa. Eli tilaavat halvalla erän Kiinasta ja myyvät kalliimmalla Suomessa. Ihan normaalia bisnestä kunhan muistavat vastuunsa tuotteista.

Palveluita olen myös ostanut ja ne ovat olleet enimmäkseen ok. Yritykseni kautta olen kerran tehnyt Groupon kampanjan ja ei siitä kyllä yrittäjälle jää mitään käteen. Markkinointiin voi joillekkin yrityksille olla ihan hyvä kikka.

Vierailija
19/43 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Itse juuri meinasin varata yhden hoidon, mutta sitten huomasin, että firma on mukana jossain Grouponissa (ja Google toi tänne) ja heti tuli yrityksestä epätoivoinen ja epäluotettava (vähän laaduton) fiilis (niin kuin kaikista kuponkipaikoista ja -tuotteista), vaikka muuten paikka vaikuttaisi laadukkaalta. Mietin, viitsiikö moiseen paikkaan ylipäätään mennä.

Lisää kokemuksia?

Vierailija
20/43 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei mitään moitteen sijaa, lukuisia kertoja käyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän