Groupon. Kokemuksia kellään?
Oletteko oikeasti onnistuneet tekemään edullisia ostoksia Grouponissa? Vai onko humpuukia koko homma? Miten systeemi toimii?
Kommentit (43)
Olen tilannut grouponista useita tuotteita ja aina ollut tyytyväinen. Nyt tuli vastaan ensimmäinen pettymys. Tilasin tuotteen kolme viikkoa sitten ja luvattu toimitusaika oli kaksi. En löydä sivuilta ainakaan kännykällä mitään mistä voisi ottaa yhteyttä. Miten saan yhteyden, jotta voin kysellä tuotteen perään?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:45"]
Oletteko oikeasti onnistuneet tekemään edullisia ostoksia Grouponissa? Vai onko humpuukia koko homma? Miten systeemi toimii?
[/quote]
olen ja hyvin toiminut, huomennakin menossa grouponin kautta ripsenlaittoon turkuun :)
Keskimäärin toimii ihan hyvin, tosin saa olla hyvin tarkkana siitä mitä tilaa. Varsinkin tuotteet saattavat olla ihan surkeita. Paras ostos oli hammaslaminaatit. Säästin siinä muistaakseni 800€, olin jo meinannut mennä toiseen paikkaan, kun huomasin Grouponin ja peruutin ajan. Tosi paljon jännitti mennä laitattamaan niitä, kuun siinä kajotaan omiin hampaisiin, mutta nyt ovat olleet suussa jo hyvän matkaa yli vuoden ja tyytyväinen olen.
Kriittinen pärjää näiden Grouponeiden sun muiden kanssa.