Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukouspyyntöjä? Rukoilen puolestanne.

Jeesukseen uskova
25.09.2020 |

Jotain mielen päällä?

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala näet nämä ihmiset, jotka pyytävät apuasi. Kuule heitä, anna apusi ja johdata heidän teitänsä. Myös pilkkaajat oppikoon Sinut tuntemaan, ja tulkoon heistäkin Sinun opetuslapsiasi. Amen

Vierailija
182/202 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittaja, mutta otan koko ketjun rukouspyynnöt mukaan. Kuin myös ne, mitkä eivät syystä tai toisesta palstalle ole tulleet, vaan jääneet ihmisten ajatuksiin ja sydämeen. Rukoilen myös kykyä antaa anteeksi ja syntiemme anteeksiantoa kaikille palstalaisille, minä mukaan luettuna. Siunattua ja rauhallista yötä kaikille palstan lukijoille sekä kirjoittajille.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta otan koko ketjun rukouspyynnöt mukaan. Kuin myös ne, mitkä eivät syystä tai toisesta palstalle ole tulleet, vaan jääneet ihmisten ajatuksiin ja sydämeen. Rukoilen myös kykyä antaa anteeksi ja syntiemme anteeksiantoa kaikille palstalaisille, minä mukaan luettuna. Siunattua ja rauhallista yötä kaikille palstan lukijoille sekä kirjoittajille.  

Kiitos samoin sinulle

Vierailija
184/202 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile, että kaikki alle 25-vuotiaat "ihmiset" kuolisivat pois.

Vierailija
185/202 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pyyntö se tuollainen on?!

Vierailija
186/202 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Jeesus ei tuollaista pyyntöä kuuntele.

Vierailija
187/202 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Jeesus ei tuollaista pyyntöä kuuntele.

Et sinä sitä voi tietää. Tutkimattomat ovat ..  jne.

Vierailija
188/202 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko rukoilla, että mun kivut katoavat mielellään heti, niin että pääsen liikkeelle hoitamaan asioita.

Vierailija
189/202 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko rukoilla, että mun kivut katoavat mielellään heti, niin että pääsen liikkeelle hoitamaan asioita.

Voin rukoilla ... "Hän kantoi meidän kipumme". 

Vierailija
190/202 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta puoleltani on aika valmistautua iltarukoukseen, omista asioistani (minulla on omat solmuni) ja esirukouksiin, myös niihin jotka ovat vain ajatuksia ja sanattomia huokauksia. Jos jollain lukijalla ei tule uni silmään, voi kuunnella vaikka tuon luennon rukouksen ihmeellisestä voimasta

Vierailija
191/202 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku voisi rukoilla minun ja mieheni puolesta, että saisimme lapsen, olisin kiitollinen.. Neljäs keskenmeno juuri takana, sydän palasina ja toivo mennyt :'(

Vierailija
192/202 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pyydän esirukousta. Olen uskova mutta en saa rauhaa sydämeen, pelottaa ja huolettaa ihan hirveästi tuo naapurimaa ja uhkakuvat joita uutisoidaan. yksin kun elän niin on aikaa miettiä ja pelätä kaikenlaista.

Vierailija
193/202 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei rukoilu mikään toiveidentoteutusautomaatti ole. Apostoli Paavalikaan ei parantunut pyynnöistään huolimatta."

Paavalinkin olisi kannattanut hommata joku toinen kaveriksi rukoilemaan. Kun kaksi tai useampi rukoilee samaa asiaa niin se asia toteutuu varmasti.

Miksi tulet häiriköimään tänne? Mikään rukous ei toteudu automaattisesti, jos se ei ole Jumalan tahdon mukaista. 

Jumala kuulee jokaisen rukouksen, sekä yksilön että yhteisön.

Jumala on kyllä itse vakuuttanut että kun kaksi ihmistä yhdessä rukoilee samaa asiaa niin se toteutuu varmasti. Eikö Jumalan sanaan olekaan luottamista?

Vierailija
194/202 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pyydän esirukousta. Olen uskova mutta en saa rauhaa sydämeen, pelottaa ja huolettaa ihan hirveästi tuo naapurimaa ja uhkakuvat joita uutisoidaan. yksin kun elän niin on aikaa miettiä ja pelätä kaikenlaista.

Lue vaikkapa Johannes 16. "Maailmassa te olette ahtaalla, mutta pysykää rohkeina: minä olen voittanut maailman".

Vierailija
195/202 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota rahhoo olis kiva suaha lissää!

Vierailija
196/202 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon rukousta poikani puolesta että saisi rahavaikeutensa ja työasiansa  kuntoon.  on masentunut vaikka yritystä on hoitaa asioitaan.

Vierailija
197/202 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi ikioman rakkaan kumppanin.

Vierailija
198/202 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisi ikioman rakkaan kumppanin.

Sama aihe minulla, olen jotenkin solmussa sen aiheen kanssa, Herra tietää. Otetaan myös koko ketju rukoukseen, tässä on paljon erilaisia aiheita ja pyydän syntien anteeksiantoa kaikille meille. Lisäksi on aiheita, joita ei ole kirjoitettu mutta ovat ihmisten sydämissä. Nekin mukaan. Pitää olla sitkeä rukouksessa!

Vierailija
199/202 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että rukoilisit, että kissani oppisi puhumaan. Haluaisin juttuseuraa.

Vierailija
200/202 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putte dead

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän