Rukouspyyntöjä? Rukoilen puolestanne.
Kommentit (202)
Voisitko rukoilla, että kääntyisin takaisin Jumalan puoleen ja alkaisin harjoittaa uskoa uudelleen? Olin ennen harras, nykyään syntinen ja eksyksissä...
N26
Rukoile, että Jumala (tai mikä ikinä se onkaan) ilmestyy minulle tai ottaa minuun yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut laajamittaisen ja hyvin pitkäkestoisen kiusaamisen ja maineenpilaamisen kohteeksi. Täysin turhaan. Voisitko rukoilla puolestani? Se merkitsisi minulle paljon.
Jeesus, auta ja armahda. Näet kiusaajan ja hänen motiivinsa, vaikuta Herra ja muuta kiusaajan mieltä niin että kiusaaminen loppuu. Auta kiusattua pääsemään tilanteesta eroon, anna voimia jaksaa ja elämään hyviä asioita.
Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän.
Olen ollut työttömänä ja karanteenissa koronan takia tämän vuoden aikana 13 viikkoa. Asiakkaani eivät palaa rajoitusten poistumisesta huolimatta. Pelkään että menetän viimeisetkin rippeet tuloistani ja mielenterveydestäni tämän takia.
Ihana, että on vielä ihmisiä, jotka haluavat rukoilla toisten puolesta.
Itse olen saanut avun tällaisen kautta, ja sain todella rukousvastauksen ja elämääni suurta apua ja johdatusta.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile minun puolestani. Herra tietää aiheet ja Hänen on tahto.
Herra Sinä näet tilanteet, auta Jeesus.
Mulla on paha olla, on tapahtunut kaikenlaista. Unettomuus. Jeesuksen nimessä. Kiitos sinulle uskon sisko tai veli.
Rukoile terveyttä ja hyviä naapureita.
Rukoileppa mulle lottovoittoa tms., pääsaia on paljo massiii.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko rukoilla, että kääntyisin takaisin Jumalan puoleen ja alkaisin harjoittaa uskoa uudelleen? Olin ennen harras, nykyään syntinen ja eksyksissä...
N26
Uudista Herra usko ja vedä puoleesi. Kosketa ja ole lähellä.
Nyt korona-aikaan löytyy eri seurakunnilta Yoitube-kanavia, joissa näkee kokouksia etänä. Lue Raamattua vaikka pienissä erissä. Siunausta!
Mun terveyden puolesta saa rukoilla. Viimeiset 16 vuotta on ollut yhtä sairastelua. Sairauksia on ihan liikaa ja tuntuu että pahemmaksi vain menee ja tulevaisuus entistä pahemmin sairaana todella pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut laajamittaisen ja hyvin pitkäkestoisen kiusaamisen ja maineenpilaamisen kohteeksi. Täysin turhaan. Voisitko rukoilla puolestani? Se merkitsisi minulle paljon.
Ei mitään hätää. Paavali sanoi, että mitä suurempi on ahdistus, sitä suurempi on lohdutus, jota voit jakaa myöhemmin muillekkin ahdistuneille.
Ethän vaan ole sieltä Rauhanyhdistyksestä...vrt Kaikki synnit
Olen työtön ja alkoholisoitunut mieheni haki avioeroa päihdehoidon sijaan. Todella arvostaisin, jos joku rukoilisi minulle turvallisempaa elämää.
Haluaisin uuden motivovan ja kohtuupalkkaisen työn samalta paikkakunnalta, kuin mieheni. Siunausta lasten elämään ja opintoihin.
Voisitko rukoilla, että perheeni pysyy yhdessä?
Että jumala tappaisi saatanan.
Hirveesti kuolee kaikkia viattomiakin hirveillä tavalla niin ei olisi paha rasti kaikkivaltiaalle joka voi tuomita eläviä ja kuolleita jos jonkinlaisista synneistä.