Rukouspyyntöjä? Rukoilen puolestanne.
Kommentit (202)
Haluaisin pyytää ystävää tyttärelleni tai jopa elämänkumppania.
Hyvä joulupukki! Tuo minulle uusi auto ja tietokone. Kiitos ja eimen!
Pyydän sinua rukoilemaan vakavasti sairaan läheiseni puolesta sekä oman itseni puolesta, että saisin elämänhaluni takaisin ja löytäisin ratkaisun ongelmiini. Kiitos!228
Vierailija kirjoitti:
Pyydän sinua rukoilemaan vakavasti sairaan läheiseni puolesta sekä oman itseni puolesta, että saisin elämänhaluni takaisin ja löytäisin ratkaisun ongelmiini. Kiitos!228
Mmmmm nnnnnn öömmmömömööömm. Aaaaaaamen!
Nysse on hoidettu. 50€ riittää korvaukseksi.
Ettei ovikelloa soitettaisi klo 5 aamuisin.
Minä en todellakaan kaipaa mitään jammu siltavuoren mieshuoran siunausta.
Luin ketjun läpi ja rukoilen kaikkien näiden, erityisesti terveysasioiden, puolesta. En kuitenkaan tiedä mitkä pyynnöistä ovat voimassa. Ehkä osa kuitenkin menee sitten kiitosaiheina. Olen siis mies ja pyytäisin samalla esirukousta oman naisystäväasiani puolesta, en lähde avaamaan asiaa tässä, mutta Herra sen tietää. M
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjun läpi ja rukoilen kaikkien näiden, erityisesti terveysasioiden, puolesta. En kuitenkaan tiedä mitkä pyynnöistä ovat voimassa. Ehkä osa kuitenkin menee sitten kiitosaiheina. Olen siis mies ja pyytäisin samalla esirukousta oman naisystäväasiani puolesta, en lähde avaamaan asiaa tässä, mutta Herra sen tietää. M
Minä rukoilen sinun asiasi puolesta ja Herra antaa sinulle ratkaisun ja avun. Ole siunattu!
Vierailija kirjoitti:
Herra Jeesus Kristus, Jumalan poika, armahda meitä syntisiä!
Jesus Christ, Son of God, Have Mercy on me a sinner!
Juuri tänään, pitkänäperjantaina, tulee tämän olla ainoa rukouksemme. Me, ihmiset, varjoinen ihmiskunta ristiinnaulitsimme jumalan pojan. Sellaisia me olemme.
Rukoile kaikkien lapsien puolesta
En siis ole aloittaja, olen tuo 154. Kyllä, kaikki maailman lapset vanhempineen huoltojoukkoineen mukaan! Olen liittänyt ja liitän rukouksiini kaikki tämän viestiketjun kirjoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra Jeesus Kristus, Jumalan poika, armahda meitä syntisiä!
Jesus Christ, Son of God, Have Mercy on me a sinner!
Juuri tänään, pitkänäperjantaina, tulee tämän olla ainoa rukouksemme. Me, ihmiset, varjoinen ihmiskunta ristiinnaulitsimme jumalan pojan. Sellaisia me olemme.
Ristiinnaulitsijat vain toteuttivat jumalan tahdon, eikö niin?
Rukoilkaamme, että Putin kuolee Polonium teehen!
Vierailija kirjoitti:
Rukoilkaamme, että Putin kuolee Polonium teehen!
En usko että Jumala kuuntelee tuota rukousta, mutta voisi rukoilla että Putin kääntyy tai Venäjällä vaihtuu valta inhimillisempään. Maallisesti on mahdoton ymmärtää, mutta Putin on kuitenkin Jumalan asettama hirmuhallitsija. Sama ongelma oli Ugandassa 70-luvulla Idi Aminin kanssa. Ehkä Raamattua tutkimalla selviää miksi Putinin annetaan tapattaa, rääkätä ja orjuutta Venäjän sekä Ukrainan kansoja. Pidetään kuitenkin nuo ihmiset rukouksissamme. Tietysti rukoillen rauhallisia aikoja, erityisesti omaan maahamme.
Jos noihin uskoo niin älä minun puolesta rokeile ylöspäin, siellä ei ole kuin kärsimystä kun kaikki mukavuus ja hauskuus on alhaalla
Kiitos rukouksesta.
Pyydän rukousta perheeni puolesta, mieheni on sairastunut kaksisuuntaiseen ja rikkonut maniassa liittoamme. Minun on vaikea unohtaa tapahtumia, vaikka nyt hoitotasapaino kunnossa. Olen masentunut jaa uupunut, olen tehnyt useamman vuoden kahta työtä, häpeän ylipainoani. Pelkään oman terveyteni puolesta.
Rukoilen huomiselle ihmiselle turvallista paluumatkaa
Turha näille on selittää. Logiikka ei tartu niiden teflonaivoihin.