Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukouspyyntöjä? Rukoilen puolestanne.

Jeesukseen uskova
25.09.2020 |

Jotain mielen päällä?

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei rukoilu mikään toiveidentoteutusautomaatti ole. Apostoli Paavalikaan ei parantunut pyynnöistään huolimatta."

Paavalinkin olisi kannattanut hommata joku toinen kaveriksi rukoilemaan. Kun kaksi tai useampi rukoilee samaa asiaa niin se asia toteutuu varmasti.

Miksi tulet häiriköimään tänne? Mikään rukous ei toteudu automaattisesti, jos se ei ole Jumalan tahdon mukaista. 

Jumala kuulee jokaisen rukouksen, sekä yksilön että yhteisön.

Eli rukouksella ei ole väliä. Sanotaan vaikka, että Herran tahto on, että voitan arvassa 20€. Jos rukoilen, voitan 20€. Jos en rukoile, voitan silti 20€. Tai toisinpäin, jos Herra ei halua että voitan, en voita.

Turha näille on selittää. Logiikka ei tartu niiden teflonaivoihin.

Vierailija
142/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta ukraina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pyytää ystävää tyttärelleni tai jopa elämänkumppania.

Vierailija
144/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä joulupukki! Tuo minulle uusi auto ja tietokone. Kiitos ja eimen!

Vierailija
145/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän sinua rukoilemaan vakavasti sairaan läheiseni puolesta sekä oman itseni puolesta, että saisin elämänhaluni takaisin ja löytäisin ratkaisun ongelmiini. Kiitos!228

Vierailija
146/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän sinua rukoilemaan vakavasti sairaan läheiseni puolesta sekä oman itseni puolesta, että saisin elämänhaluni takaisin ja löytäisin ratkaisun ongelmiini. Kiitos!228

Mmmmm nnnnnn öömmmömömööömm. Aaaaaaamen!

Nysse on hoidettu. 50€ riittää korvaukseksi.

Vierailija
147/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
148/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ovikelloa soitettaisi klo 5 aamuisin.

Vierailija
149/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan kaipaa mitään jammu siltavuoren mieshuoran siunausta. 

Vierailija
150/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi ja rukoilen kaikkien näiden, erityisesti terveysasioiden, puolesta. En kuitenkaan tiedä mitkä pyynnöistä ovat voimassa. Ehkä osa kuitenkin menee sitten kiitosaiheina. Olen siis mies ja pyytäisin samalla esirukousta oman naisystäväasiani puolesta, en lähde avaamaan asiaa tässä, mutta Herra sen tietää. M

Vierailija
151/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjun läpi ja rukoilen kaikkien näiden, erityisesti terveysasioiden, puolesta. En kuitenkaan tiedä mitkä pyynnöistä ovat voimassa. Ehkä osa kuitenkin menee sitten kiitosaiheina. Olen siis mies ja pyytäisin samalla esirukousta oman naisystäväasiani puolesta, en lähde avaamaan asiaa tässä, mutta Herra sen tietää. M

Minä rukoilen sinun asiasi puolesta ja Herra antaa sinulle ratkaisun ja avun. Ole siunattu!

Vierailija
152/202 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra Jeesus Kristus, Jumalan poika, armahda meitä syntisiä!

Jesus Christ, Son of God, Have Mercy on me a sinner!

Juuri tänään, pitkänäperjantaina, tulee tämän olla ainoa rukouksemme. Me, ihmiset, varjoinen ihmiskunta ristiinnaulitsimme jumalan pojan. Sellaisia me olemme.

Vierailija
153/202 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile kaikkien lapsien puolesta

Vierailija
154/202 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole aloittaja, olen tuo 154. Kyllä, kaikki maailman lapset vanhempineen huoltojoukkoineen mukaan! Olen liittänyt ja liitän rukouksiini kaikki tämän viestiketjun kirjoittajat.

Vierailija
155/202 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra Jeesus Kristus, Jumalan poika, armahda meitä syntisiä!

Jesus Christ, Son of God, Have Mercy on me a sinner!

Juuri tänään, pitkänäperjantaina, tulee tämän olla ainoa rukouksemme. Me, ihmiset, varjoinen ihmiskunta ristiinnaulitsimme jumalan pojan. Sellaisia me olemme.

Ristiinnaulitsijat vain toteuttivat jumalan tahdon, eikö niin?

Vierailija
156/202 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilkaamme, että Putin kuolee Polonium teehen!

Vierailija
157/202 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilkaamme, että Putin kuolee Polonium teehen!

En usko että Jumala kuuntelee tuota rukousta, mutta voisi rukoilla että Putin kääntyy tai Venäjällä vaihtuu valta inhimillisempään. Maallisesti on mahdoton ymmärtää, mutta Putin on kuitenkin Jumalan asettama hirmuhallitsija. Sama ongelma oli Ugandassa 70-luvulla Idi Aminin kanssa. Ehkä Raamattua tutkimalla selviää miksi Putinin annetaan tapattaa, rääkätä ja orjuutta Venäjän sekä Ukrainan kansoja. Pidetään kuitenkin nuo ihmiset rukouksissamme. Tietysti rukoillen rauhallisia aikoja, erityisesti omaan maahamme.  

Vierailija
158/202 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noihin uskoo niin älä minun puolesta rokeile ylöspäin, siellä ei ole kuin kärsimystä kun kaikki mukavuus ja hauskuus on alhaalla

Vierailija
159/202 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rukouksesta. 

Pyydän rukousta perheeni puolesta, mieheni on sairastunut kaksisuuntaiseen ja rikkonut maniassa liittoamme. Minun on vaikea unohtaa tapahtumia, vaikka nyt hoitotasapaino kunnossa. Olen masentunut jaa uupunut, olen tehnyt useamman vuoden kahta työtä, häpeän ylipainoani. Pelkään oman terveyteni puolesta. 

Vierailija
160/202 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen huomiselle ihmiselle turvallista paluumatkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä