Rukouspyyntöjä? Rukoilen puolestanne.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
A teisti isäni
Joka oli kiltti lempeä ihminen.
On h.e.l veti..ssä
Voitko auttaa?
Hei!
Kuolleiden puolesta ei saa Rukoilla, näin Raamatun mukaan.
Toivon Sinulle rauhaa ja kaikkea hyvää elämääsi!
Lastemme elämään tulisi uskovia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Lastemme elämään tulisi uskovia kavereita.
Rukoilen!
Kaikkea hyvää!
Rukoile vastuunottoa maapallostamme! Itse emme siihen kykene. Viemme pallomme tuhoon, olemme pahan kierteessä.
Buddhalaista ystävääni syrjitään muslimienemmistöisessä maassa, voitko rukoilla että hän saa harjoittaa uskontoaan rauhassa?
Voitko rukoilla että kristityt vanhempani lakkaavat kohtelemasta transsukupuolista veljeäni törkeästi?
Lapsenlasteni puolesta, toisen epilepsia paranisi ja toinen saisi ystäviä. Kiitos sinulle!
Voitko rukoilla että lestadiolaiset eivät enää sano epäuskoisille lapsilleen ja sisaruksilleen, että heidän olisi ollut parempi kuolla kuin menettää usko?
Että muiden selkien takana operoinut manipuloiva huijari saisi kiinni. 600 k vei käteisenä, ettei jälkiä jäisi. Jätti toisen isän lapset ja lesket osattomaksi, ja vei kaiken, vaikka hän on sukuun kuulumaton eikä asia kuulu hänelle eikä vanhan miehen rahat olleet hänelle. Hyvin itsekäs ihminen. Haluaisiko hän omalle perheelleen ja lapsilleen tehtävän saman! Varastetuilla varoilla heidät lähinnä elättänytkin.
toivoisin että omatunto alkaisi soimata niin, ettei voi olla mitenkää päin ellei tunnusta!
tämä on iso ja kipeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Buddhalaista ystävääni syrjitään muslimienemmistöisessä maassa, voitko rukoilla että hän saa harjoittaa uskontoaan rauhassa?
Rukoilen että hän saisi ottaa vastaan Jeesuksen, joka on ainoa tie pelastukseen!
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlasteni puolesta, toisen epilepsia paranisi ja toinen saisi ystäviä. Kiitos sinulle!
Rukoilen! Kaikkea hyvää Sinulle ja lapsenlapsillesi!
Aika moni on vakavissa tilanteissa rukoillut, kuten vaikka titanicin mukana hukkuneet. No auttoiko, kun kumminkin hukkuivat
Vierailija kirjoitti:
Että muiden selkien takana operoinut manipuloiva huijari saisi kiinni. 600 k vei käteisenä, ettei jälkiä jäisi. Jätti toisen isän lapset ja lesket osattomaksi, ja vei kaiken, vaikka hän on sukuun kuulumaton eikä asia kuulu hänelle eikä vanhan miehen rahat olleet hänelle. Hyvin itsekäs ihminen. Haluaisiko hän omalle perheelleen ja lapsilleen tehtävän saman! Varastetuilla varoilla heidät lähinnä elättänytkin.
toivoisin että omatunto alkaisi soimata niin, ettei voi olla mitenkää päin ellei tunnusta!
*lesken
Vierailija kirjoitti:
Rukoile vastuunottoa maapallostamme! Itse emme siihen kykene. Viemme pallomme tuhoon, olemme pahan kierteessä.
Rukoilen!
Rukous pyyntö meidän parisuhteelle. Meillä on rankka tausta, ja minun on vaikeaa olla miehen lähellä ja luottaa johtuen miehen menneestä käytöksestä minua kohtaan. On nyt kohdellut minua paremmin jo jonkin aikaa, mutta luottamus on silti hukassa.
Toivoisin, että tämä vielä kääntyisi parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen että tämä epärehellinen ihminen voisi Jumalan avulla tehdä muutoksen, parannuksen ja ymmärtäisi mitä on tehnyt.
Rukoilen!
Vierailija kirjoitti:
Rukous pyyntö meidän parisuhteelle. Meillä on rankka tausta, ja minun on vaikeaa olla miehen lähellä ja luottaa johtuen miehen menneestä käytöksestä minua kohtaan. On nyt kohdellut minua paremmin jo jonkin aikaa, mutta luottamus on silti hukassa.
Toivoisin, että tämä vielä kääntyisi parempaan.
Rukoilen!
Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Voitko rukoilla että lestadiolaiset eivät enää sano epäuskoisille lapsilleen ja sisaruksilleen, että heidän olisi ollut parempi kuolla kuin menettää usko?
Toivon ettei kukaan uskova sanoisi noin lapsilleen.
Toivon että jokainen uskova vanhempi eläisi esimerkillisesti, ja näin välittäisivät Jumalan rakkautta ja uskoa lapsilleen.
Rukoilen!
Pikaista paranemista!
Rukoilen!