Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukouspyyntöjä? Rukoilen puolestanne.

Jeesukseen uskova
25.09.2020 |

Jotain mielen päällä?

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilu on syntiä, sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.

Vierailija
82/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rukoileminen ole Jumalan tahdon kyseenalaistamista. Voit rukoilla samoja asioita ,joita Jumala ehdottomasti haluaa.

Päinvastoin Jumala edellyttää tai haluaa että Hänen puoleensa käännytään ja pyytämiseen vastataan.

"Teillä ei ole, sentähden että ette ano."  Jaakopin kirje jatkaa myös toisella lauseella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kaikki ihmiset vihdoin ymmärtäisivät, että jumalaa ei ole olemassa.

Hullujen porukkaan en lähde.

Vierailija
84/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoiletko minun ja lasteni puolesta, että selviäisimme vaikeuksistamme eteenpäin. Olemme kokeneet kovia, eikä meillä ole juuri ihmisiä elämässämme.

Vierailija
85/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikko rukkoilla minulle. Syyllistän kaikista ikävistä asioista itseäni ja jos oisin teny sitä ja sitä niin kaikki ois hyvin.

Vierailija
86/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rukoileminen ole Jumalan tahdon kyseenalaistamista. Voit rukoilla samoja asioita ,joita Jumala ehdottomasti haluaa.

Päinvastoin Jumala edellyttää tai haluaa että Hänen puoleensa käännytään ja pyytämiseen vastataan.

"Teillä ei ole, sentähden että ette ano."  Jaakopin kirje jatkaa myös toisella lauseella.

Jos vaikka lapsella on syöpä ja äiti rukoilee, että lapsi paranee, niin jos tämä ei parane, vaan kuolee, eikö se ole Herran tahto ja äiti toivoi Herraa muuttamaan mieltään turhaan?

Jos lapsi paranee, eikö se ole koko ajan ollut Herran tahto? Joten lapsi olisi parantunut ilman rukoustakin.

Vai kiduttiko Kaikkivaltias lasta ja äitiä kunnes äiti alistui Herran eteen rukoilemaan? Oliko Luojan loputtomassa suunnitelmassa ennen ajan alkua ollut sairastuttaa lapsi ja odottaa, josko äitinsä rukoilisi?

Vai onko Herra kykenemätön toimimaan ilman rukousta? Kuten myyttien vampyyrit, jotka eivät voi astua taloon ilman kutsua?

Koska yksi Jumalan nimistä on Parantaja ,niin on oikein rukoilla aina parantumista. Monta ihmeparantumista on tapahtunut. Rukous kuitenkin on Jumalan puoleen kääntymistä ja Häneltä avun pyytämistä, niin se vaikuttaa enemmän kuin ettei tekisi niin.

Jumala ei ketään kiusaa, eikä ole pahan kiusattavissa. Ei lähetä sairautta keneenkään, vaan voi kääntää pahan palvelemaan omia tarkoituksiaan.

Jumala voi tehdä kaiken mitä haluaa tehdä.

Ihmiset ei ymmärrä iäsyysnäkökulmaa .

Vierailija
87/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että isä paranisi vielä (parantumaton syöpä). Menetin juuri myös äitini aivan yllättäen ja olen vain 20-vuotias.

Vierailija
88/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka lapsella on syöpä ja äiti rukoilee, että lapsi paranee, niin jos tämä ei parane, vaan kuolee, eikö se ole Herran tahto ja äiti toivoi Herraa muuttamaan mieltään turhaan?

Jos lapsi paranee, eikö se ole koko ajan ollut Herran tahto? Joten lapsi olisi parantunut ilman rukoustakin.

Vai kiduttiko Kaikkivaltias lasta ja äitiä kunnes äiti alistui Herran eteen rukoilemaan? Oliko Luojan loputtomassa suunnitelmassa ennen ajan alkua ollut sairastuttaa lapsi ja odottaa, josko äitinsä rukoilisi?

Vai onko Herra kykenemätön toimimaan ilman rukousta? Kuten myyttien vampyyrit, jotka eivät voi astua taloon ilman kutsua?

Koska yksi Jumalan nimistä on Parantaja ,niin on oikein rukoilla aina parantumista. Monta ihmeparantumista on tapahtunut. Rukous kuitenkin on Jumalan puoleen kääntymistä ja Häneltä avun pyytämistä, niin se vaikuttaa enemmän kuin ettei tekisi niin.

Jumala ei ketään kiusaa, eikä ole pahan kiusattavissa. Ei lähetä sairautta keneenkään, vaan voi kääntää pahan palvelemaan omia tarkoituksiaan.

Jumala voi tehdä kaiken mitä haluaa tehdä.

Ihmiset ei ymmärrä iäsyysnäkökulmaa .

Eli mitenkä on, jos lapsella on se syöpä. Odottaako Herra rukouksia, että suostuu parantamaan lapsen? Halutessaan Hän voisi parantaa lapsen ilmankin, joten mihin rukousta tarvitaan?

Vierailija
89/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen jos voisit/voisitte rukoilla puolestani,että saisin oman alani työpaikan.Alan pitäisi olla hyvin työllistävä, mutta en ole onnistunut saamaan työpaikkaa.

Kiitos oikein paljon!

Vierailija
90/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoiletko että saisin pian uskovaisen vaimon sellaisen terhakkaan blondin ja n. 15 v nuoremman olen kohta 50 v eikä naista oo näkynyt, sitten miljoonia tilille että saan thaimaan 10 vuoden viisuminen ja voin asua siellä lopunaikana piilossa antikristusta ja evankelioida Aasiaa ja isä pelastuu pian 

Vierailija
91/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sisko hakisi apua mielenterveysongelmiin ja ymmärtäisi että vaikka hän on kääntänyt selkänsä sisaruksille niin sisarukset ei hänelle.

Vierailija
92/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut käyttää kumia. Nyt odotan hiv-testin tulosta. Voitko rukoilla puolestani? En itse jaksa ja muista.

Vierailija
93/202 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile, että vaimoni muistaisi ja löytäisi rakkauden minua kohtaan, minä en lakkaisi rakastamansa häntä ja pystyisimme aina yhdessä ja kasvattaisimme neljä lastamme yhdessä täyspäisiksi ja onnellisiksi aikuisiksi.

Vierailija
94/202 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme temppuilua. Kerta jumala on kaikkitietävä, niin miksi hän kyykyttää ihmisiä rukoilemaan kun kumminkin tietää toiveet muutenkin ja tahtoo itse samoja asioita?

Vierailija
95/202 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ

Vierailija
96/202 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisitko, että menneisyyden ihminen, joka nyt on alkanut lähestyä minua somessa, ottaisi reilusti yhteyttä niin että voisimme jutella. Selvästikin jotain prosesseja on hänellä meneillään. Häiritsevää, tätä on jatkunut kohta puoli vuotta ja olen yhtenä kysymysmerkkinä.

Kiitos!

Vierailija
97/202 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauan ollut sydän syrjälläni että koska meidän pikkupaikkakunnan korkeimmille paikoille aletaan rakentaa tuulivoimaloita. Ja nyt se on pamahtanut päälle eli on ruvettu sijoituskarttoja jakamaan. Kaikki tietää että ne pakolliset välimatkat ihmisten asuntoihin on ihan liian nuukasti määriteltyjä. Monen elämä on mennyt aivan pilalle puhumattakaan luonnon r*iskaamisesta.

Että jospa rukous auttaisi että muuttavat mieltään eivätkä haluakaan pystyttää niitä juuri tänne. Kiitos etukäteen! (Vaikka kyllä ne niitä 250-metrisiä tänne pukkaa, maa on muuten kirkon omistuksessa joten kyllähän niille raha kelpaa.)

Vierailija
98/202 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko lainkaan itse kuinka mielikuvitusolentosi kerjää palvontaa ja kerjäämistä itselleen?

Vierailija
99/202 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko lainkaan itse kuinka mielikuvitusolentosi kerjää palvontaa ja kerjäämistä itselleen?

Ei se huomaa. Kyseenalaistaminen on olevinaan syntiä.

Vierailija
100/202 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilkaa minulle asuntoa  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä