Haittaisko sua jos miehesi kertoisi ihastuneensa työkaveriinsa
Mutta haluaa silti elää sinun kanssa ja uskoo ihastumisen tunteen työkaveriin menevän pian ohi?
Kommentit (24)
No ehkä hieman haittaisi nimenomaan se kertominen. Ihastuksia tulee ja menee, mutta itse pitäisin ne omana tietonani, jos kerran asia ei mielestäni suhdetta haittaa.
Miksi haittaisi? Mitä sillä miehen haluamisella on väliä, minähän itse päätän mitä minä haluan katsella ja mitä en. Jos ratkaisuja halutaan tehdä, niin avaimethan ovat minun käsissäni.
Ei haittaa jos ei ole tapahtunut mitään flirttailua ym.
Kylläpä täällä on viime aikoina ollut paljon työkavereihinsa ihastuneita linjoilla.
Kai se vähän kirpaisisi, mutta fakta on, että pitkissä parisuhteissa ihastumisia tulee ja menee. Itse kykenen luottamaan ettei hän toimi ihastuksensa mukaan. Minä olen hänelle puhunut ja kertonut omista ihastumisistani. Olen sellainen sarjaihastuja, mutten koskaan ole pettänyt enkä aiokaan.
Meillä on töissä näitä naisia, jotka on aina näkevinään salaisia suhteita työkavereiden välillä ja kuiskivat selän takana yhtä ja toista. Mä en ole koskaan ennen havainnut mitään, mutta nyt olen ihan selvästi havaitsevinani kemiaa kahden henkilön välillä. Ajattelin kuitenkin pitää ajatuksen itselläni, mitäpä se mulle kuuluukaan kunhan työt sujuu.
No tuota, mieheni on aivan varmasti joskus ihastunut toiseen pitkän suhteen aikana, niin olen minäkin. Kertoneet emme ole kumpikaan.
Ei haittaisi. En muutenkaan kuvittele olevani maailman ainoa ihastuttava nainen edes omalle miehelleni, joten pidän itsestään selvänä sitä, että hänellä on toisinaan ihastuksia muihin.
Mikäli mies löytäisi sielunkumppaninsakin jostakusta toisesta, enhän minä sille mitään voisi. Mutta ensin hänen täytyisi haluta jättää minut ja sittenkin vielä sen toisen tulisi huolia hänet. Vasta tässä kohtaa alkaisi karmia.
Eli ihastusten se ja sama. On niitä itselläkin.
Jos on sovittu, että kaikesta kerrotaan ja suhde on avarakatseinen, olisi asia ok. Jos sen sijaan asia tulisi ns. puskista, ei olisi ok. Silloin on kyse joko vittuilusta (narsisti alistaja) tai puolison huonosta omastatunnosta, jolloin herää epäily, että kyseessä on enemmän kuin ihastus.
Haittaisi. Ihastuminen ei sinänsä, mutta sen kertominen minulle. Itse asiassa asiasta tulisi luultavasti ero. En todellakaan istuisi kotona miettimässä että sinne töihin sen iihastuksen luo se mieheni taas niin innosta puhkuen lähtee. Asiasta tuskin olisi enää paluuta entiseen arkeen. Mieluummin eläisin arkea oikeasti yksin kuin miehen kansa joka kynsin hampain yrittää tempoa itseään ihastuksestaan irti.
Kaikki ihastuu joskus työkaveriinsa, mutta jos siitä avoimesti kertoo, niin mikä on tausta-ajatus? Että pohjustetaanko tällä nyt jotain tulevaa? Huolestuisin.
En halua tietää tuollaisista. Jos aikoo vaihtaa toiseen, sitten on aika kertoa. Turhaa surua ja epävarmuutta tulisi suhteeseen kertomisesta, jos mitään ei ole eikä tule tapahtumaan.
Kyllä haittaisi ja tulisin surulliseksi. En niinkään itse ihastumisesta, vaan siitä, että mies kokisi asian niin isoksi, että se pitäisi kertoa minulle.
Toki meilläkin on joskus pitkän suhteen aikana ollut merkkejä toiseen ihastumisesta, mutta ei mitään niin suurta, että se olisi ollut uhka meidän parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Haittaisi. Ihastuminen ei sinänsä, mutta sen kertominen minulle. Itse asiassa asiasta tulisi luultavasti ero. En todellakaan istuisi kotona miettimässä että sinne töihin sen iihastuksen luo se mieheni taas niin innosta puhkuen lähtee. Asiasta tuskin olisi enää paluuta entiseen arkeen. Mieluummin eläisin arkea oikeasti yksin kuin miehen kansa joka kynsin hampain yrittää tempoa itseään ihastuksestaan irti.
Sama. Yhteen mennessämme olemme jo käyneet läpi nämä ihastumisasiat, ja molemmilla on kokemusta siitä että ihastuu suhteen aikana johonkin toiseen. Molemmilla on myös sama kokemus siitä, että vituiksmän, koska syy löytyy aina itsestä, ei kukaan kolmas pyörä voi asioita parantaa, eikä ymmärtää minua "ehjäksi" ikävästä parisuhteesta. Joten jos siis mies tuohon lankeaisi, kokisin että hän on jo alunperin huijannut minua, ja valehdellut minulle. Kyllä se siis ero olisi siinä tapauksessa. Ei edes ihastumisen takia, vaan sen takia mitä se minulle edustaisi.
Silleen haittaisi että sen naispuoliset työkaverit on miestäni jopa 30 vuotta nuorempia.
Muuten ei väliä. Ihastuminen on luonnollista ja kunhan rakastaa vain minua, ihan sama jos hetkeksi ihastuu johonkin toiseen.
Haittaisi.
Ihastuin itse työkaveriini. En tehnyt asialle mitään, työkaverille en kertonut, enkä puolisolle. Kärvistelin pitkään ihastumisen tunteen kanssa ja lopulta erosin 11v parisuhteesta, toki taustalla oli muutakin kuin pelkkä ihastuminen työkaveriin, mutta silti se oli yksi kimmoke ja auttoi pääsemään erosta yli kun oli niin vahvoja ihastumisen tunteita toiseen.
Sitten erosta kun oli kulunut hetken aikaa ja tämä työkaveri kuuli muuta kautta että olen eronnut niin hän lähestyikin minua ja pyysi drinkeille. Nyt olemme seurustelleet vuoden.
Tätä taustaa vasten huolestuisin, koska olen kokenut itse miten vahvaa se voi olla ja miten se voi toimia kimmokkeena. Toki ei ole varmasti koskaan ainoa syy, koska hyvää parisuhdetta ja syvää rakkautta ei kukaan ihastumiseen vaihda.
Mellukka kirjoitti:
Haittaisi.
Ihastuin itse työkaveriini. En tehnyt asialle mitään, työkaverille en kertonut, enkä puolisolle. Kärvistelin pitkään ihastumisen tunteen kanssa ja lopulta erosin 11v parisuhteesta, toki taustalla oli muutakin kuin pelkkä ihastuminen työkaveriin, mutta silti se oli yksi kimmoke ja auttoi pääsemään erosta yli kun oli niin vahvoja ihastumisen tunteita toiseen.
Sitten erosta kun oli kulunut hetken aikaa ja tämä työkaveri kuuli muuta kautta että olen eronnut niin hän lähestyikin minua ja pyysi drinkeille. Nyt olemme seurustelleet vuoden.
Tätä taustaa vasten huolestuisin, koska olen kokenut itse miten vahvaa se voi olla ja miten se voi toimia kimmokkeena. Toki ei ole varmasti koskaan ainoa syy, koska hyvää parisuhdetta ja syvää rakkautta ei kukaan ihastumiseen vaihda.
Mitä arvelet, saattaako nykyisessä suhteessasi käydä samalla tavalla?
Ei tietenkään