Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisko sua jos miehesi kertoisi ihastuneensa työkaveriinsa

Vierailija
25.09.2020 |

Mutta haluaa silti elää sinun kanssa ja uskoo ihastumisen tunteen työkaveriin menevän pian ohi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero pitäisi ottaa. Ihastuminen on yleensä kiinnostusta toisen fyysiseen olemukseen. Eli mieheni silmissä olisin ruma ja epätyydyttävä, jokin epäseksuaalinen kaveriolento. Hän ei siis rakastaisi minua koska en täyttäisi hänen fyysisen kauneuden kaipuuta.

Vierailija
22/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehelläni ole näitä ihastumisia ollutkin, harvalla niitä ei ehdi vuosien mittaan tulemaan. Jos rupeaisi oikeasti kertomaan jostain ihastuksestaan, niin olisi varmaankin syytä huolestua, koska kyseessä olisi selvästi normaalia vakavampi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen olisi mulle ihan ok, tunteet ovat ok. En kuitenkaan haluaisi tietää eli toivon, ettei kerro,  koska se aiheuttaa minussa vain epävarmuutta ja mustasukkaisuutta. Luotan mieheeni ja siihen, että olen muista tunteista huolimatta hänen elämänsä ykkösvalinta kumppaniksi.

Vierailija
24/24 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä näitä naisia, jotka on aina näkevinään salaisia suhteita työkavereiden välillä ja kuiskivat selän takana yhtä ja toista. Mä en ole koskaan ennen havainnut mitään, mutta nyt olen ihan selvästi havaitsevinani kemiaa kahden henkilön välillä. Ajattelin kuitenkin pitää ajatuksen itselläni, mitäpä se mulle kuuluukaan kunhan työt sujuu.

Näin toimin itsekkin. En lähde juoruihin koska ymmärrän että elämä ei ole mustavalkoista. Pitkissä suhteissa tunteita tulee kaikille jos ei ole ihan robotiksi taantunut. Se ei ole muiden asia jos kemiaa on joillakin, sille mitään voi.  Vähän surullista ennemminkin kaikkien osapuolten kannalta kun syvemmin miettii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä