Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feminismistä kiihkoavat monesti rumat naiset?

Vierailija
30.11.2013 |

Jokainen fiksu nainen on tietysti sukupuolten tasa-arvon kannalla, mutta miksi feminismsitä kiihkoavat naiset on usein rumia?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset on huonommassa asemassa kuin kauniit. Heiltä jää moni kauniin ulkonäön tuoma etu saamatta ja siksi voimakkaampi kokemus naisen huonommasta arvosta.

Vierailija
2/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka linjoilla. Wanha provo, keksi uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla on varaa olla millaisia vaan. Välillä feministejä, välillä prinsessoja, aina he ovat kuitenkin parhaassa asemassa, joten ei tarvitse keuhkota mistään.

Vierailija
4/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan väite on myytti, eikä fakta.

Missä todisteet?

Vierailija
5/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:25"]

Lassukka linjoilla. Wanha provo, keksi uusi.

[/quote]

En ole lassukka, olen itsekin nainen. Mietin sitäkin, ettei tee hyvää koko feminismiaatteen suosiolle ainakaan nuorehkon polven keskuudessa, että sitä julkisuudessa mainostavat naiset on usein rumia. Paljon enemmän naisia aatteen taakse saataisiin, kun "mannekiineina" olisi kauniita tai edes perusnättejä naisia.

t.ap

Vierailija
6/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rumilla naisilla on korkeammat testosteroni-tasot ja se tekee heistä miesmäisen aggressiivisia ja vallanhimoisia.

Lisäksi kyllähän kaikki tietävät, että naiset tarvitsevat ja haluavat ihailua - niin toisilta naisilta kuin miehiltäkin. Rumat naiset eivät monesti tätä saa riittävästi tai ollenkaan. Edes lapsina. Kaikki kyllä kehuvat ja paapovat sitä söpöä tyttölasta. Tämä voi tehdä huomiota vaille jääneen katkeraksi. He saavat kyllä sympatiani. Miehen on vaikea ymmärtää miten paljon tytöt ja naiset kaipaavat huomiota. Itsekin olen ymmärtänyt sen vasta keskusteltuani asiasta syvällisesti naispuolisen tuttavan kanssa.

Vierailija
7/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:27"]

Aloittajan väite on myytti, eikä fakta.

Missä todisteet?

[/quote]

Sano edes perusnättejä naisia julkisuudesta/mediasta, jotka kiihkoavat feminismistä.

t.ap

Vierailija
8/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:29"]

Koska rumilla naisilla on korkeammat testosteroni-tasot ja se tekee heistä miesmäisen aggressiivisia ja vallanhimoisia.

[/quote]

Miten sed sanonta: "kauneus on valtaa", miten tämän perustelet?

Vierailija
9/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap monesti AV:lla tuntuu, että monen kirjoittajan ÄO on kansan keskitasoa matalampi?

Vierailija
10/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:29"]

[/quote]

Miten sed sanonta: "kauneus on valtaa", miten tämän perustelet?

[/quote]

Kauniit naiset käyttävät valtaa eri tavalla. Ruma nainen ei saa ympäristöään toimimaan haluamallaan tavalla ulkoisten avujensa ja sukupuolensa avulla, vaan hänen on pyrittävä toimimaan kuten miehet.

Vierailija
11/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heitä kiinnostaa sukupuolien välinen tasa-arvo.

Kaikki naiset eivät etene makaamalla miesten kanssa.

Vierailija
12/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat upeat Hollywood-kaunottaret ovat julkifeministejä. Samoin esim. Femenin naiset ovat kauniita. Että tarkistapas (väärin)käsityksiäsi. ;)

Vierailija
13/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Anne Moilanen ruma?

Vierailija
14/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että joutuu jo nuorena ihmettelemään, miksi ulkonäkö pyörittää maailmaa. Miehet ovat vain naaman (ja pillun) perässä + hoikan varren, tietty. Jos sattuu olemaan 5kg liikaa ja naama suomalaisilla kasvonpiirteillä varustettu, on "ruma". Minäkin omaksuin olevani ruma jo 11-vuotiaana enkä kehdannut pitää pitkääkään hametta ilman alla olevia paksuja housuja, ettei kukaan näkisi rumaa takapuoltani. Niin viallinen olin minä viidesluokkalainen..!

Ja nyt kun aikuisena olen katsonut tuon ajan kuvia, olin hyvin tavallisen, perusnätin näköinen, muodokas tyttö. Tukka oli pitkä ja kiiltävä, iho hyvässä kunnossa. Ei minussa mitään vikaa ollut, mutta maailma sai minut uskomaan toisin.

t. syömishäiriöstä ja itsetuhosta pikkuhiljaa parantuva

Vierailija
15/101 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti bingittää toi Femen. Olisi se tietty hassua jos Saision Pirkko siellä olisi tissit paljaana eli ulkonäöllä taitaa olla merkitystä tuossakin asiassa. Hollywoodia ei kannata otta ihan tosissaan.

Itse en ole mitenkään erityisesti ap:n kanssa samaa mieltä. Sitä mieltä olen, että lesbot ovat usein umpifeministejä ja myös useammin miesmäisen näköisiä.

Vierailija
16/101 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinähän voisit alkaa julkisuudessa feminismin puolestapuhujaksi, koska olet niin upea ja kaunis.

Vierailija
17/101 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kauneus ja rumuus.

Vierailija
18/101 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:57"]

Varmaan siksi, että joutuu jo nuorena ihmettelemään, miksi ulkonäkö pyörittää maailmaa. Miehet ovat vain naaman (ja pillun) perässä + hoikan varren, tietty. Jos sattuu olemaan 5kg liikaa ja naama suomalaisilla kasvonpiirteillä varustettu, on "ruma". Minäkin omaksuin olevani ruma jo 11-vuotiaana enkä kehdannut pitää pitkääkään hametta ilman alla olevia paksuja housuja, ettei kukaan näkisi rumaa takapuoltani. Niin viallinen olin minä viidesluokkalainen..!

Ja nyt kun aikuisena olen katsonut tuon ajan kuvia, olin hyvin tavallisen, perusnätin näköinen, muodokas tyttö. Tukka oli pitkä ja kiiltävä, iho hyvässä kunnossa. Ei minussa mitään vikaa ollut, mutta maailma sai minut uskomaan toisin.

[/quote]

Mä olin kyllä 11-vuotiaana kaunis ja hoikka ja sainkin huomata sen. Syömishäiriö tuli sitten siitä roolin paineesta, että täytyi olla sellainen, koska olin se "kaunis ja urheilullinen".

t.toinen ex-syömishäiriöinen

Vierailija
19/101 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy voi olla sekin, että sangen harvalla kauniilla naisella on feministimies... oikeastaan aika usein ovat aivan jotain muuta.

Vierailija
20/101 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:57"]

[/quote]

Syömishäiriö tuli sitten siitä roolin paineesta, että täytyi olla sellainen, koska olin se "kaunis ja urheilullinen".

[/quote]

Tarkennan, paineesta pysyä kauneimpana ja urheilullisimpana, koska se oli roolini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän