Partylite?
Mitä mieltä ootte siitä? Onko ihan humpuukia? Sisko päätti just ryhtyä konsultiksi ja aikoo saada joulukuun aikana 1250€ edestä myytyä pelkkiä kynttilöitä? Kuka niitä ees ostaa?
Ne on kyllä hienoja mutta hirveän kalliita.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:08"]
Kyselin jossain toisessa ketjussa, mikä partyliteistä tekee niin erikoisia, niin ovat kuulemma parafiinikynttilöitä ja siten turvallisempia lapsi- ja kotieläinperheissä. Parafiinikynttilä palaa matalammassa lämpötilassa, joten ei kaatuessaan aiheuta palovammoja. Meillä on päädytty ihan vain opettamaan lapselle, ettei kynttilöihin kosketa. Oldskool...
Mutta mikäs siinä, jos joku niistä tykkää. Eiköhän ihmiset turhempaankin rahojaan hukkaa.
[/quote]
Meillä myös opetettu lapsille, ettei kynttilöihin kosketa jne.. Mutta sattuipa kerran (onneksi palamaton kynttilä) olohuoneen hyllyltä tippumaan Iittalan tuikkukippo ja kynttilä alas (liekö sitten hyllyn kannattimet antaneet periksi ja hissuksiin valunut tuo kippo alaspäin) suoraan lapsen päähän. Itse tuikkukippo putosi viereen, mutta kynttilä tippui päähän ja se folioreunus teki ikävän vekin päähän, joka käytiin sairaalassa liimaamassa. Ikinä kuuna päivänä meille ei tule steariinikynttilöitä. Onnea, ettei kynttilä palanut, olisi ollut komeat palovammat lapsella päässä. Partylite tai ei, mutta parafiinikynttilöitä meillä käytetään. Vahinko ei aina johdu siitä. että lapset leikkisivät niillä kynttilöillä.
^ Niin, eiköhän niitä kynttilöitä pitäs polttaa kuitenkin turvallisilla ja tukevilla alustoilla...
Mulla oli niitä pikku tuikkuja (olivat halvimpia) ja niissä oli hyvä tuoksu. Mulla ei kyllä oo yliherkkyyttä tuoksuihin tai astmaa, mutta mun mielestä ne tuikut ei hirveän voimakkaasti tuoksunut. Toisin kuin tämmöset perus tuoksukynttilät, joissa haju on niin voimakas että koko kämppä haisee eikä niitä saata poltella.
Ovat kyllä turhan hintavia nämä Partylite tuotteet.
ostin partyliten kutsuilta niitä tuoksuisia votiiveja...eipä taida uskaltaa poltella niitä.laitoin olohuonen ikkunaan roikkuvaan lasiseen kynttilätelineseen.hetken kuluttua kauhia käry ja svu.oli se koko kynttilä syttyny palamaan.eihän se nyt kauhiaa kuumuutta voi muovinen tuikunsuojus kestää.vaikka niin väittävätkin kovasti.
30cm korkia liekki oli kynttilän yllä.oli se muovinen suojakuori sulanu ja syttyny.koskahan eu-direktiivit näihin iskee....?
ehkä pitäydyn niissä metallikuorisissa tuikuissa...
Maailman älyttömin keksintö. Myydään ylihintaista romua ihmisille ystävyyden varjolla.
Olisi mielenkiintoista myös kuulla perusteluja eräiden väitöksiin " ihan hirveitä" jne..? Miksi ne ovat hirveitä? Partyliten kynttilöiden sydänlanka EI sisällä lyijyä joten se ei ole syy mustaamiseen.. Onkohan ohjeet luettu, vai oletetaanko että tämä kaikki tieto pitäisi tulla yksillä kutsulla, joilla konsultilla on muutama muukin asiakas miljoonien kysymyksien kanssa..? Toki asiakaspalveluhenkinen täytyy olla, mutta on asiakkaallakin suuta tulla kysymään asioista, jotka mahdollisesti ovat epäselviä. Ei viskata syytä toisen niskoille, jos on itse kykenevä ottamaan asian esille!
En ymmärrä miksi ihmisten täytyy riistää ilo toisilta ihmisiltä, jos itselle on nyt sattunutkin tulemaan viallisia tuotteita: eikun reklamaatiota ja oikein käytettynä ja ohjeita noudatettuna takuu säilyy KUUSI kokonaista KUUKAUTTA! Ja onko se teiltä pois jos joku pitää Partyliten tuotteista? Aletaanko arvostelemaan ihmisiä, jotka ostavat tupakkaa ja alkoholia? Mielestäni jokaisen yksityisasioita..
Toki tuotteet ovat hinnahtavia. Konsulttien 20% palkkio on mielestäni ihan ymmärrettävä, kukapa haluaisi ilmaiseksi tehdä töitä? En ainakaan minä! Jos esittelyn myynti on 200€ ,niin 40€ palkkiota siitä että olet suunnitellut etukäteen kutsut, käynyt pitämässä kutsut, tehnyt tilauksen kotona ja mahdollisesti, joidenkin emäntien tapauksessa, toimittanut tuotteet asiakkaille. Ja se, onko toiminta kannattavaa, on jokaisen oma päätös. Eihän vapaaehtoistyöstäkään palkkiota saa, mutta sitä jotkut tekee koska se on miellyttävää?
Jos kynttilöiden tuoksu alkaa särkemään päätä, on suotavaa ilmoittaa asiasta samantien YSTÄVÄLLISESTI, esim. olisiko kynttilää mahdollista sammuttaa. En usko että niin hävyttömiä ihmisiä löytyy että jättäisi palamaan ystävällisen kommentin jälkeen.. Kynttilöitä Partylitelta saa myös TUOKSUTTOMANA. Jos olet astmaatikko niin miksi tahalleen istua tuoksukynttilän tai ärsykkeen vieressä mikä tuottaa pahan olon? Ei eläinallergisetkaan tahalleen paijaa eläimiä ja hiero silmiään heti perään. Järki käteen ihmiset!
Kaikkia ei voi miellyttää, ja mielipiteen SAA/PITÄÄ ilmaista, kunhan sen tekee asiallisesti. Toisten mielestä tuotteet kalliita, kun taas toisten mielestä sopivan hintaisia. Muistattehan kuitenkin että somisteet ja kynttilät ovat käsintehtyjä, mikä vaikuttaa hintaan. En ole varma käsintehdystä osuudesta, mutta suurinosa tuotannosta on tehty käsin.
Mielipiteitä on erilaisia eikä makuasioista voi/saa kiistellä.. Itse pidän Partyliten tuotteista (nimim. OPISKELIJA) ja vaikka reklamaatioita on usempikin tehty en siltikään manaa yritystä alimpaan helvettiin. Kukaan ei ole täydellinen! Joskus vain sattuu että "kaikki" vialliset tuotteet sattuvat tulemaan yhdelle ja samalle henkilölle (tästäkin kokemusta), mutta koska yrityksellä on erittäin loistavat takuu ja reklamaatio mahdollisuudet, olen kyllä käyttänyt ne hyödykseni!
Itse kyllä tykkään Partylitesta, onhan ne hintavia, mutta tosiaan jokainen voi laittaa rahansa mihin tykkää. Välillä tuntuu, että ihmisten pitää parjata jotain vain pelkkää kateuttaan! Ei minun ainakaan tarvitse tulla huutelemaan tänne, että en tykkää siitä ja siitä... Kertoo hyvin paljon parjaajista :)
"
Yleisesti on uskottu, että mehiläisvahasta ja kasviöljyperäisistä vahoista valmistetut kynttilät palavat puhtaammin kuin öljyperäisestä parafiinistä valmistetut kynttilät. Nykyiset puhtaat parafiinit palavat kuitenkin vähintään yhtä puhtaasti kuin ne. Sydänlangan laatu ja mahdolliset hajusteet ja väriaineet, sekä palamisympäristö vaikuttavat perusmateriaalia enemmän kynttilästä aiheutuviin epäpuhtauksiin.
Puhtaimmalla liekillä palaa hajustamaton, värjäämätön ja hyvälaatuisella sydänlangalla varustettu kynttilä. Lepattava liekki yleensä myös savuttaa (nokeaa). Lepatus voi johtua vetoisasta ympäristöstä. Se voi johtua myös liian pitkästä sydänlangasta. Lievä lepatus heti sytyttämisen jälkeen on normaalia. Jos liekki lepattaa jatkuvasti, voi sydämen lyhentäminen noin 7 mm pitkäksi auttaa.
"
Konsulteissa on eroja ja onneks Partyliten kynttilöissä on takuu 6kk jolloin viallisen tuotteen voi palauttaa ja saada uuden tilalle... Mutta oli kynttilä mikä tahansa niitä pitää osata myös polttaa... Se jää ihmisiltä usein huomioimatta... En itse ostaisi Partyliten kalleimpia tuotteita vieraana mutta niistä saa todella hyvän alennuksen emäntänä toimiessa ja ainahan on vaijtuvat tarjoustuotteet joka kuukaudi jolloin muutamalla kympillä saa mielestäni ihania somisteita kuten lootuksenkukka pari...
Itse olen tykärtynyt Partyliten liinavaatesuihkeisiin joka tuoksultaan on vastaleikattu ruoho... Ja hieman sitruunainen ja raikas perfect pet lemmikkitalouksiin suunniteltu huoneenraikastin joka on hyvin miellyttävä herkkänenäisyydestä huolimatta.. Oma emäntäni on ihanan huomaavainen ja pitää aina tuoksuttoman kutsut vaikkakin halutessaan saa näytteitä haistella.. silloinkin välillä pitää hajuaisti nollata pienellä vippaskonstilla jottei pää tule kipeäksi... Kannatan somisteita joissa voi poltella sitten mitä kynttilöitä haluaa.. Ja on muuten niin paksua lasia osa somisteista että ei muuten mene rikki lemmikkien touhutessa.. Ja vaikka palava kynttilä kaatuisikin ei se polta joka on hyvä tällaiselle tohelolle.... Mutta usein se suu loksahtaa auki ja miettii että ei ennen ollu mitää ohjeita kynttilän polttoo ja nyt ku niitä on niin kyl niistä kynttilöistä nauttii ihan eri tavalla kun pitävät muotonsa ja palavat nätimmin.. Drockilan kynttilöissä arvostan käsityötä ja laatua, Partylitessä laatua ja takuuta sekä niitä hyviä konsultteja, tarjoustalo ja vähittäiskaupan kynttilöissä arvostan hintaa... jokaiselle kynttilälle on mielestäni aikansa ja ensikevän juhliin tulen partyliteltä ostamaan muutaman lahjan sekä ehkä Drockilalta...
Vierailija kirjoitti:
Melko kalliita ovat mielestäni nämä tuotteet. Eivätkä nyt mitenkään niin erikoisia.
Nämä kutsut (ei siis pelkästään partylite) on siitä hauskoja että aina sanotaan ettei ole pakko ostaa mitään. Kävi meinaan hauskasti korukutsuilla kun olin ajatellut että en tilaisi mitään kun rahat olivat vähissä. Niin tämä esittelijähän sitten totesi että hei sun tilaus puuttuu vielä että eiköhän nyt sitten tehdä. No eipä siinä sitten enää kehdannut kieltäytyä kun emäntä seisoo vieressä ja hehkuttaa miten ihania ovat. Ja kaiken lisäksi kalliista (kuvaston halvintuote) korviksista lähti tappi irti kuukauden jälkeen.
Koitan siis viimeiseen asti vältellä näitä "pakko ostaa aina jotain" kotikutsuja
Ei hyvänen aika. Aika lässykkä täytyy olla, jos ei pysty sanomaan ei. Itse käyn usein partylite ja vaatekutsuilla ja vain tosi harvoin tilaan mitään. Kehtaan sanoa siellä vaikka kaikkien kuullen etten nyt tilaa mitään.
Melko kalliita ovat mielestäni nämä tuotteet. Eivätkä nyt mitenkään niin erikoisia.
Nämä kutsut (ei siis pelkästään partylite) on siitä hauskoja että aina sanotaan ettei ole pakko ostaa mitään. Kävi meinaan hauskasti korukutsuilla kun olin ajatellut että en tilaisi mitään kun rahat olivat vähissä. Niin tämä esittelijähän sitten totesi että hei sun tilaus puuttuu vielä että eiköhän nyt sitten tehdä. No eipä siinä sitten enää kehdannut kieltäytyä kun emäntä seisoo vieressä ja hehkuttaa miten ihania ovat. Ja kaiken lisäksi kalliista (kuvaston halvintuote) korviksista lähti tappi irti kuukauden jälkeen.
Koitan siis viimeiseen asti vältellä näitä "pakko ostaa aina jotain" kotikutsuja