Partylite?
Mitä mieltä ootte siitä? Onko ihan humpuukia? Sisko päätti just ryhtyä konsultiksi ja aikoo saada joulukuun aikana 1250€ edestä myytyä pelkkiä kynttilöitä? Kuka niitä ees ostaa?
Ne on kyllä hienoja mutta hirveän kalliita.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:08"]
Kyselin jossain toisessa ketjussa, mikä partyliteistä tekee niin erikoisia, niin ovat kuulemma parafiinikynttilöitä ja siten turvallisempia lapsi- ja kotieläinperheissä. Parafiinikynttilä palaa matalammassa lämpötilassa, joten ei kaatuessaan aiheuta palovammoja. Meillä on päädytty ihan vain opettamaan lapselle, ettei kynttilöihin kosketa. Oldskool...
Mutta mikäs siinä, jos joku niistä tykkää. Eiköhän ihmiset turhempaankin rahojaan hukkaa.
[/quote]
Eniten myrkkyjä ja nokea irtoaa nimenomaan silloin, kun kynttilä ei pala tarpeeksi korkeassa lämpötilassa. Eli raakaöljyn sivutuote, joka palaa matalassa lämpötilassa kuulostaa kyllä aika kamalalta vaihtoehdolta. Että ihmiset saadaankiin kaikkeen humpuukiin mukaan.
Ja minä jopa tykkään tuoksutuikuista. Mutta ihan halvemmista steariiniversioista. Juu, ja olen akateeminen ja kuullut kynttilöiden vaaroista. En kuitenkaan ala luopua kaikesta kivasta sen vuoksi, että kituisin hieman kauemmin sitten vanhuksena.
Mulle on oikeastaan ihan sama mitä mieltä olette kyseisen firman tuotteista. Menen mielelläni kutsuille kerran tai pari vuodessa, tilaan tuikkivia ja votiiveja yhtä tuoksua (ennen tilasin kahta mutta menivät lopettamaan suosikkini) ja olen tyytyväinen. Partyliten kynttilöiden lisäksi poltan myös Havin tuikkuja ja tykkään niistäkin. Lisäksi teen silloin tällöin itse kynttilöitä ja tykkään niistäkin.
Ihmiset, jotka eivät antaisi lasten olla huoneessa, jossa tupakoidaan, polttavat huoletta parafiinikynttilöitä, joka on yhtä paha. En saata ymmärtää.
Parafiinikynttilöitä myydään nykyään muuallakin kuin Partylitellä. Esim. Classohlsinin valikoimissa on ja paljon halvemmalla. Myrkkyihin en ota kantaa kun en ole kemisti.
Parafiini on öljyä ja myrkyllisempää kuin steariini. Ei siihen tietoon kemistiä tarvita.
Ziisus! Rumia, ylihintaisia ja mauttomia. Toi myrkky juttu on mulle ihan uus. Täytyy vähän rajoittaa kynttilöiden kanssa ja ostaa kotimaisia!
Mä muun niitä pari vuotta. Ihan kohtalainen pisnis, mutta Se hehkutus ja maalailu oli vähän hassunhauskaa. Lopetin, kun kaverit alkoivat kyllästymään ja siirryin Amwayhin. Paljon vaikeampaa! Eikä yhtään niin hauskaa...
Jos on tuotteet heikkolaatuisia, samaa voin sanoa myyjän toiminasta. Sain asiatonta palvelua. Hän sähläsi asiat pahaan sotkuun. nyt soittelee ja meilailee useita kertoja päivässä syyttäen sotkuista asiakasta. Jos joudutte esittelyyn, missä esittelijän puhe on takkuilevaa ja toiminta huomattavan hidasta, esittää ylikohteliasta, olkaa varuillanne.
Älyttömän ylihintaista. Ostin sokokselta 200kpl tuikkukynttilöitä hintaan 10€ ja lahjaksi sain 10kpl Partyliten tuikkukynttilöitä jotka oli ollut jotain 20€. Kun niitä tuossa polttelin niin enpä havainnut merkittävää eroa.
J*malauta sairaan ylihintasia KYNTTILÖITÄ. Onko pöljempää keksitty. Sama kun ostaisin hienomassa purkissa olevaa maitoa kymmenkertaisella hinnalla?
Ei pidä paikkaansa.Parttyliten kynttilälangat ovat 100% puuvillaa.Eivät todellakaan nokea ja paljon muitakin tuotteita kuin kynttilöitä Muutoinkin kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin totena niitä kirjoituksiinsa laittaa.T:100% tyytyväinen partylitekynttilöidemn käyttäjä
Voih eih. Kaveri alkoi myymään partylitea. Tekstaa, meilaa ja facettaa näitä juttujaan. Onko kellään vihjettä miten saada kaveri takaisin normaaliksi kivaksi kaveriksi ja viestitulva loppumaan? Olen aika pa, enkä tarvitse kynttilöitä. Lapsella epäillään astmaa...
Neljä vuotta sitten olin kaksikuukautisen vauvan väsyneenä, hormonihuuruissani pari tuntia naapurissa kutsuilla, mullekin "vapaa hetki". Tarjoomukset hyviä, niitä väsyneenä ahnehdin kitusiini, ja kotiin tulin reippaasti yli satasen menettäneenä, jonkun lampettihökötyksen ja kynttilöitä ostin. Tuolla ne ön neljän vuoden jälkeen vielki paketeissaan komerossa, hintaa en tarkkaan haluu muistella. Syytän hormoneja, että olin niin hömelö, toisaalta ei sieltä kehdannut pois ostamatta lähtee...mut oisin ostanu jtn halvempaa ees :P Tuntui vaan, että ne oli rumimpia.
No, toiste en oo mennyt enkä mene :)
Tulin juuri partylite kutsuilta inspiroituneena. Kurvasin Tokmanniin ja ostin klassillisen vastaavia tuotteita murto-osan hinnalla. Lisäksi kotona kaivelin kaikenlaisia lasipurkkeja. Kyllä nyt koti on valmiina jouluun!
Mä sain pari vuotta sitten lahjaksi partylite kynttilän. Se oli melkein palanut loppuun kunnes se yhtäkkiä tavallaan räjähti. Ihme suhina vain kuului ja iso lieska tuli. Onneksi satuin olemaan lähellä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:58"]
juu- olen asiakas., ostan max 100 eurolla/ joulu. ovat arvostettuja lahjoja. onnea vaan siskollesi uudella uralla.
[/quote]
Oletko varma? Minä olen heittänyt ne kirpparilaatikoihin.