Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen ostamassa pelikonsolia itselleen, mitä ihmettä?

Vierailija
29.11.2013 |

Kun tuli tuossa juteltua työpaikalla kahvipöydässä yhden työkaverin kanssa, niin hän kertoi kuinka hänen miehensä oli käynyt aamulla ennen töihin menemistä hakemassa Citymarketista jonkun uuden playstationin. Kysäisin että kenelle se on menossa lahjaksi, kun tuossa perheessä ei ole edes omia lapsia keille sitä antaa, niin kerrottiin että se on menossa miehelle itselleen.

Olisi niin kovaa tehnyt mieli nauraa asialle samantien ääneen, mutta en sitten kuitenkaan kehdannut. Mitä ihmettä kolmekymppinen mies muka tekee jollakin playstationilla? Kuka oikeasti jaksaa elää noin lapsellisen miehen kanssa yhteistä elämää? Kertokaa, en oikeasti ymmärrä.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas väsynyt provo.

Vierailija
2/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:41"]

Onpa taas väsynyt provo.

[/quote]

Mikä tuosta tekee muka provon? En kyllä itsekään jaksaisi katsoa samassa taloudessa mitään peleihin aikaansa haaskaavaa "aikuista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä myös yksi kolmekymppinen mies marssi sellainen kainalossa tänään kotiin. Voi helvata että olin vihainen! Sen vaan aina on pakko saada joka helvetin pelikonsoli. Olen ihan kypsä.

Vierailija
4/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon 30, mies 3v nuorempi. Ei lapsia. Löytyy xbox 360, ps2, nintendo wii ja vielä sellanen ihan eka nintendokin. Ja mies haaveilee uudesta pleikkarista enkä pidä sitä ollenkaan lapsellisena. Ainut huolenaihe on vaan että miten nuo saa mahtumaan kivasti olkkariin... :D

Vierailija
5/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ai niin joo, pelaan kyllä itekin, aina kun vaan aikaa on.

- 5 -

Vierailija
6/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen 32v) kävin myös tänään ostamassa uuden pelikonsolin. On kyllä lapsia mutta ovat siinä iässä, ettei pelaaminen ole vielä ajankohtaista.

Mikäs sen hauskempaa ajankulua kuin pelaaminen.

Vierailija
7/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies pelasi...ja siitä tuli ex. Mutta se pelasikin ja pelaa koko ajan ja kaikkia pelejä. Ei enää sellaisia miehiä, kiitos.

Vierailija
8/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset käyttävät aikansa vauvapalstalla, toiset pelaavat konsoleilla.

Vierailija
9/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme ole miehen kanssa pelanneet koskaan mitään noita, en tiedä edes millä nimellä niitä kutsutaan! Nyt syntyi poika, ja ne kuulemma pelaa ihan jokainen. Kauankohan saamme estettyä! Ja entäs kun emme itse tajua niistä yhtään mitään?

Vierailija
10/78 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti Blu-ray koneen? Katsoo leffoja?

Vierailija
11/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat joka miehen unelmanaiselta ap. <3 

Vierailija
12/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Se on pelikonsoli.

Vierailija
13/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin olla noin rasittavia ja typeriä akkoja olemassa! Puhumattakaan kapeakatseisuudesta. Miten teidän miehet edes jaksaa tuollaisia nalkuttajia? Ihan hävettää olla nainen teidän takia. Tietokone- ja konsolipelien pelaaminen on ajanvietettä siinä missä muutkin.

Vierailija
14/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jaksat keskellä yötä spämmätä johonki keharifoorumille pitkiä vuodatuksia? Älyttömän lapsellista

Vierailija
15/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tietysti ulkoistaa itsensä ihan kokonaan nykyaikaisesta populaarikulttuurista ja leimata sen kaikkein isoimman segmentin lapselliseksi. Ihan oman maun mukkaan, eikäs vaan? Muistakaa kuitenkin katsoa se uusin BB ja tietenkin Täydelliset Naiset, ne ne vasta laatuviihdettä onkin!

Vierailija
16/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi kyllä vielä PS4:sta. Ekassa revikassa on lastentauteja, ja vasta kun hardis on 3. tai 4. kierroksella voi luottaa ettei se poksahda lämpenemiseen tai muuhun vuodessa parissa. Takuuseen saa sellaisen vaihdettua, mutta miksi maksaa pari satkua ekstraa että saa olla koekaniini. Meillä mennään konsoleissa trailing edge -linjalla, jollakin muulla rintamalla sitten ollaan early adopters.

Lapselle on riittänyt onneksi vielä vanhat konsolit ja pelit, sellaiset mitä saa amazonin poistolaarista vitosella tai kympillä. Ja vain muutama peli löytyy sittenkin.

Hieman hassu ketju sinänsä, kun huomioidaan että naiset pelaa nykyään eli viimeisen reilun 5 vuoden aikana tilastojen mukaan enemmän kuin miehet jos käytetyillä tunneilla mitataan. Ei Suomessa vaan yhteensä maailmassa ja miksi täällä olisi toisin.

Vierailija
17/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on PS3 :) Ihan vain ostettiin se minun ja mieheni iloksi :D Sitten lapset kasvoivat ja heillekin on pelejä ostettu :)

On kyllä vähän ikävää todeta, että joidenkin mielestä aikuisten pitäisi olla vain tiukkapipoja jotka eivät tee muuta kuin nukkuvat, tekevät töitä, kotitöitä ja lastenhoitoa. Hei. oikeasti, vähän rentoakin elämää saa olla :)

Vierailija
18/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:57"]Nyt syntyi poika, ja ne kuulemma pelaa ihan jokainen. Kauankohan saamme estettyä! Ja entäs kun emme itse tajua niistä yhtään mitään?

[/quote]

Aivan, maailma ei saa muuttua. Käpylehmät esiin!

Vierailija
19/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloudessamme ei ole lapsia, mutta silti pelataan monta tuntia viikossa. Pelaajien keski-ikä on jo selvästi yli kolmenkymmenen.

Vierailija
20/78 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloudessamme ei ole lapsia, mutta silti pelataan monta tuntia viikossa. Pelaajien keski-ikä on jo selvästi yli kolmenkymmenen.