Love Connection, osa 7
Kommentit (303)
Mikä ihme teitä siinä Nuutissa viehättää?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:55"]
Nuutti tai joku tuotantoyhtiöstä selvästi aloittaa nämä kaikki LC-viestiketjut, mutta hyvä niin, sillä tämä on toinen puoli nautintoa tästä tv-ohjelmasta...:)
[/quote]
Joku neiti näpsähän sieltä muistaa mainostaa ja avaa keskustelun samalla virkkeellä joka kerta kun ennakko avautuu areenassa. Näinkin laatufoorumin valinneet äänitorvekseen :D So what, puhutaan mitä puhutaan, pääasia että puhutaan. Näkyvät näitä linkkailleen sivuillensakin.
Itse en ole niin viehättynyt, mutta varmaan kontrasti kun laitetaan Henri tai Matti siihen viereen niin ei paljon vaadita, että Nuuttikin nousee joidenkin mielestä arvoon arvaamattomaan.
Minä muistan Nuutin Summerin juontajana, varmaan tiedätte sen kesäisen nuortensarjan... Olin silloin joku teini enkä ihastellut Nuuttia tällä tavoin, mutta tykkäsin kyllä hänestä paljon veikeänä juontajana, jolla on miellyttävä ääni. Kiva nähdä häntä taas pitkästä aikaa ja huomata nyt aikuistuttuani, että siinäpä kiinnostava mies! :D Suomessa tarvitaan muutenkin uudempia kasvoja, ettei samoja juontajia kierrätettäisi kaikissa ohjelmissa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 00:10"]
Mikä ihme teitä siinä Nuutissa viehättää?
[/quote]
Seksikäs ja selvästi huumorintajuinen nuorimies. Pääsisinpä ottamaan ensin Nuutin silmälasit pois, sitten... ;)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 01:13"]
Minä muistan Nuutin Summerin juontajana, varmaan tiedätte sen kesäisen nuortensarjan... Olin silloin joku teini enkä ihastellut Nuuttia tällä tavoin, mutta tykkäsin kyllä hänestä paljon veikeänä juontajana, jolla on miellyttävä ääni. Kiva nähdä häntä taas pitkästä aikaa ja huomata nyt aikuistuttuani, että siinäpä kiinnostava mies! :D Suomessa tarvitaan muutenkin uudempia kasvoja, ettei samoja juontajia kierrätettäisi kaikissa ohjelmissa.
[/quote]
Ai mä en ees muistanu, et se oli Summerissa. Sillä oli ne kamalat pienet pyöreät lasit.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 01:21"]
Seksikäs ja selvästi huumorintajuinen nuorimies. Pääsisinpä ottamaan ensin Nuutin silmälasit pois, sitten... ;)
[/quote]
Johan alkaisi Nuutin korviakin punottaa, jos hän näitä teidän juttuja lukis. ;)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 01:21"]
[/quote]
Johan alkaisi Nuutin korviakin punottaa, jos hän näitä teidän juttuja lukis. ;)
[/quote]
Ei haittaa laisinkaan, antaa punottaa vaikka laajemminkin ;)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:28"]
Ohjelmaan yritetään saada draamaa ja jännitettä. Uskoisin, että tuotanto on kaiken takana. Lentolippu tilattu, mutta sanoiko milloin on lähtö?
[/quote]
Jotenkin outo ja vaivalloinen oli ainakin se kohta jossa selitti matkallelähtöaikeitaan.. Markukselle toimitettu aussi-kirja annettavaksi sopivaan saumaan ja sitten vähän juttelua matkan varauksesta..? :)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 01:13"]
[/quote]
Mä taas tykästyin Nuuttiin jo silloin, tosin huomattavaa muutosta parempaan on tapahtunut! Ja todellakin se ääni sykähdytti jo Summerissa. :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:09"]
Ootteko muuten huomannu että Henriä vähän ahistaa nuo naiset? Jokainen omalla tavallaan :D ja on sanonutkin sen. Ny on myöhäsitä haikailla Hannelen perään..
[/quote]
Ei voi mitään mut henkasta ja ninasta tuli (hetkellisesti) mieleen isä-tytär keskustelu jossa kouluansa päättävä tyttö haikailee amerikkaan ja isukki vääntelehtii vieressä kun ei oikein tiedä mitä sanoisi.. :D
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 08:17"]
En ymmärrä, miksi Eevalla on niin kiire sinne Australiaan? Sinnekö ei pääse enää esim. kuukautta myöhemmin? Ja nyt sitten tosiaan kiehtoo Markusta tuplasti siksi, kun on lähdössä pois. Onko tää lähtemisen toitottaminen joku Eevan iskutaktiikka?
[/quote]
On myös mahdollista, koska Eeva on kätilö, että hän tekee Australiassa töitäkin. Siellä on paljon suomalaisia kätilöitä/sairaanhoitajia töissä ja näistä myös pulaa. Toki voi olla, että hän ei tee töitä lainkaan mutta silloin kyllä täytyy olla aikamoiset säästöt jos esim. vuoden aikoo vain hengata. Ellei ole kaveria tms. jonka luona majoittuu. Mutta jos hänellä on työpaikka odottamassa, niin ei sitä niin vain jonkun hepun takia skipata.
[/quote]
Missä on sanottu että pitkäksi aikaa oli menossa?
Mun miesihannettani Nuutti ei todellakaan edusta, oikeastaan päinvastoin. On sellainen rillipäinen nörtti kynäniska, joita mahtuu 12 tusinaan. Tuollaisiinhan törmää päivittäin yliopiston käytävillä ja larppauskokoontumisissa.
Plussaa silti semi-miellyttävästä äänestä ja kielitaidosta. Täytyy kyllä ihmetellä niitä naisia, joita Nuutti miehenä ulkonäkönsä vuoksi kiinnostaa. No, ehkä av-mamman taso ei ole kovin korkealla.
Miten tuosta ohjelmanteosta voi noin vain lompsia pois, ei ole mitään sitoumuksia tarvinnut tehdä? Yksi lähti kun ei napannut, toinen lähtee reissuun.. mitäs jos noita "ei nappaa" naisia olisi ollut enemmänkin??
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 08:17"]
En ymmärrä, miksi Eevalla on niin kiire sinne Australiaan? Sinnekö ei pääse enää esim. kuukautta myöhemmin? Ja nyt sitten tosiaan kiehtoo Markusta tuplasti siksi, kun on lähdössä pois. Onko tää lähtemisen toitottaminen joku Eevan iskutaktiikka?
[/quote]
On myös mahdollista, koska Eeva on kätilö, että hän tekee Australiassa töitäkin. Siellä on paljon suomalaisia kätilöitä/sairaanhoitajia töissä ja näistä myös pulaa. Toki voi olla, että hän ei tee töitä lainkaan mutta silloin kyllä täytyy olla aikamoiset säästöt jos esim. vuoden aikoo vain hengata. Ellei ole kaveria tms. jonka luona majoittuu. Mutta jos hänellä on työpaikka odottamassa, niin ei sitä niin vain jonkun hepun takia skipata.
[/quote]
Missä on sanottu että pitkäksi aikaa oli menossa?
[/quote]
Itse kertoi, kun ensi kertaa tapasivat. Vuosi Australiassa siis kyseessä. Varmaan Working Holiday -viisumilla, niin kuin useimmilla.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:28"]
Ohjelmaan yritetään saada draamaa ja jännitettä. Uskoisin, että tuotanto on kaiken takana. Lentolippu tilattu, mutta sanoiko milloin on lähtö?
[/quote]
Jotenkin outo ja vaivalloinen oli ainakin se kohta jossa selitti matkallelähtöaikeitaan.. Markukselle toimitettu aussi-kirja annettavaksi sopivaan saumaan ja sitten vähän juttelua matkan varauksesta..? :)
[/quote]
Ja loppuhuipennuksena Eeva pääseekin "peruutusturvan turvin" Amerikkaan. IIhanaa!
Toiset tykkää Cheekin ja Hunksien tapaisista " hihaton paita ja suuret luulot "-tyypeistä, toiset taas Nuutin tapaisista älykkötyypeistä, joilla on selkeästi myös huumoria ja jotain muuta annettavaa kuin oma ego. Kumman valitsisit omalle tyttärellesi:)?
Kaikki ovat aivan varmasti kyllästyneet Mikko Leppilampiin ja Janne Katajiin juontajina, jolloin Nuutin kaltainen fiksu uusi tuttavuus on erittäin piristävää harmaassa suomalaisessa tv-maailmassa. Ja miksi kaikkien tulisi olla Mr.Finlandin ulkonäön omaavia, ennemminkin liian sliipatut miehet herättävät usein vastareaktion. Ihailkaa siis vapaasti Nuuttia, joka ihan omana itsenään on saanut näin paljon positiivista palautetta, hienoa!
Nuutti ansaitsisi melkein oman ketjunsa. Katsotaan..ehkä seuraavan jakson jälkeen jos oikein paljon saa näkyvyyttä=)