Love Connection, osa 7
Kommentit (303)
Joko ens jaksossa selviää ketkä pääsee reissuun??
EIköhän se Eeva vielä kuskata Kalifoniaan kun on peruutusturvat ja kaikki hihihiiihi...
naurattaa kun ekojen jaksojen keskusteluissa paritettiin jatkuvasti markusta ja nuuttia :DDD
voi matti. verrattuna kieli edellä kulkevaan henriin matti vaikuttaa niin reppanalta. markus ainakin uskaltaa pussata (kameroiden edessä) seuraavilla treffeillä, milloinhan matilta nähdään vastaavaa?
Kaikki riippuu siitä, mitä Matin lukemat kirjat opastavat pussailusta. Nyt tuntuu, että hän on päässyt kirjoissa vasta siihen lukuun, jossa opetellaan käden laittamista eri paikkoihin =)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 18:26"]
Tää on niin noloa.. Mä olen ihan koukussa tähän sarjaan, selaan töissäkin vähän väliä kännykällä näitä keskusteluja täällä.. Ennakon käyn katsomassa heti perjantaina ja mielessäni analysoin sarjan kuvioita... Luonnollisesti tutkin myös LC Fb-sivuja..
Kuolailin sarjan alussa Henrin jenkkiläistä kaveria (ei Julie) ja nyt tää kaveri on käynyt kommentoimassa jotain sarjan fb-sivuille. Pitäiskö tökätä tai vaikka likettää sitä kaverin kommenttia. Voi iik, onkohan tää nyt kohtaloa vai peräti love connection :D
[/quote]
Sama täällä, olen koukuttunut sekä sarjaan että näihin keskusteluihin sarjasta. Ihme kyllä en olisi uskonut kiinnostuvani sarjasta, koska mitkään maajussille morsiamet tms eivät ole kiinnostaneet. Ehkä tässä on jotain erilaista verrattuna aikaisempiin deittailuformaatteihin.
[/quote]
Mäkään en osaa selittää tätä faniuttani. En todellakaan ole seurannut muita "paritusohjelmia", mutta jotain tosi viehkoa tässä sarjasssa on :) Nyt jo odotan innolla perjantaita ja seuraavan jakson ennakkoa (tuleekohan se jo silloin ;)).
Hassua on myös se, että oon ihan koukuttunut näihin keskusteluihin täällä. Monta kertaa päivässä pitää käydä katsomassa mitä täällä lukee :D
135
Ps. Nyt se Henrin Sari oli käynyt likettämässä sen Henrin kaverin kommenttia siellä fb-sivuilla. Onkohan Sari Henrin valittu :)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 22:03"]
voi matti. verrattuna kieli edellä kulkevaan henriin matti vaikuttaa niin reppanalta. markus ainakin uskaltaa pussata (kameroiden edessä) seuraavilla treffeillä, milloinhan matilta nähdään vastaavaa?
[/quote]
Matti ei vaikuta sellaiselta tyypiltä joka haluaa pussailla kameran edessä silkan näyttämisen vuoksi. Matti pussaa vain tositarkoituksella.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 01:48"]
No se on varmaan neitsyt kumminkin
[/quote]
Synttärit syyskuussa?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 18:26"]
Tää on niin noloa.. Mä olen ihan koukussa tähän sarjaan, selaan töissäkin vähän väliä kännykällä näitä keskusteluja täällä.. Ennakon käyn katsomassa heti perjantaina ja mielessäni analysoin sarjan kuvioita... Luonnollisesti tutkin myös LC Fb-sivuja..
Kuolailin sarjan alussa Henrin jenkkiläistä kaveria (ei Julie) ja nyt tää kaveri on käynyt kommentoimassa jotain sarjan fb-sivuille. Pitäiskö tökätä tai vaikka likettää sitä kaverin kommenttia. Voi iik, onkohan tää nyt kohtaloa vai peräti love connection :D
[/quote]
Sama täällä, olen koukuttunut sekä sarjaan että näihin keskusteluihin sarjasta. Ihme kyllä en olisi uskonut kiinnostuvani sarjasta, koska mitkään maajussille morsiamet tms eivät ole kiinnostaneet. Ehkä tässä on jotain erilaista verrattuna aikaisempiin deittailuformaatteihin.
[/quote]
Mäkään en osaa selittää tätä faniuttani. En todellakaan ole seurannut muita "paritusohjelmia", mutta jotain tosi viehkoa tässä sarjasssa on :) Nyt jo odotan innolla perjantaita ja seuraavan jakson ennakkoa (tuleekohan se jo silloin ;)).
Hassua on myös se, että oon ihan koukuttunut näihin keskusteluihin täällä. Monta kertaa päivässä pitää käydä katsomassa mitä täällä lukee :D
135
Ps. Nyt se Henrin Sari oli käynyt likettämässä sen Henrin kaverin kommenttia siellä fb-sivuilla. Onkohan Sari Henrin valittu :)
[/quote]
Ei se oo, vaan seuraa tätä keskustelua ja heittää lisää löylyä kiukaalle.
On niillä varmaan pokassa pitämistä kun käyvät täällä lukemassa, paitsi kaikkia ei ehkä naurata..
Henri on miehistä parhain! Aivan huippusarja. Toivottavasti rakastuu koiran uinninopettajaan.
Amerikan Julie tykkää Henrin ehdokkaista ehkä ainoastaan Sarista.. Nuoremmasta Niinastahan sanoi että "baby" ja vaalea nyt on ehkä vähän liian outo high classiin tottuneelle Julielle.
En kyllä tiedä kenet Henrin pitäisi valita.. otenkin Henri ja sen haaremi ollut kaikkein viihdyttävin.. En tahtois et kukaan noista tippuu!
Ei noista henkalle taida sopia kukaan, vai toisin päin.
"Markuksen ihastusta Eevaan en ihmettele yhtään, neitonenhan on Markuksen äidin kopio kasvoiltaan. "Super beautiful" oli M:n luonnehdinta ihan tavan tyttösestä. Tuttuus/tutunoloisuus ohjaa pariutumista aika paljon, onhan tuo todistettu jo moneen kertaan aiemminkin."
minäkin olen huomannut tämän.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 23:58"]
On niillä varmaan pokassa pitämistä kun käyvät täällä lukemassa, paitsi kaikkia ei ehkä naurata..
[/quote]
Eikä pelkästään lukemassa..
Voi jee... Tirskun ja tyrskähtelen täällä itekseni vaikka olis pitäny mennä nukkumaan jo ajat sitte. :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:59"]
"Markuksen ihastusta Eevaan en ihmettele yhtään, neitonenhan on Markuksen äidin kopio kasvoiltaan. "Super beautiful" oli M:n luonnehdinta ihan tavan tyttösestä. Tuttuus/tutunoloisuus ohjaa pariutumista aika paljon, onhan tuo todistettu jo moneen kertaan aiemminkin."
[/quote]
Beautiful ei tarvitse viitata (ulko)kuoreen.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:28"]
Itsekin savolaisena en voi olla erehtymättä Matin savolaisjuurista, hauska ja rento tyyppi, tietynlainen hyväntuulinen pilke aina silmässä. :)
[/quote]
Mattihan on jakso jaksolta tylsempi ja kuivakkaampi. Analysoi aivan liikaa.
Markus puolestaan oli hauska ja rento. Vitsailikin. Tykkäsin. Parantaa kuin sika juoksuaan.
[/quote] off topic, mut kuolin nauruun tolle sian juoksulle. Ihan mahtava sanonta!!!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:59"]
[/quote]
Beautiful ei tarvitse viitata (ulko)kuoreen.
[/quote]
No mistä sitten inehmö tietää, kumpaa kehutaan, jos beautiful voi viitata joka kerta joko ulkonäköön, luonteeseen tai molempiin yhtä aikaa?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:10"]
Miksi saunassa pitää istua pyyhkeeseen kääriytyneenä kun on uikkarit päällä??
[/quote]
Jaa... Eiköhän se selviä, kun lukee näitä kommentteja? Kaikkea ammutaan, mikä liikkuu.
[/quote]
Ei sinne järveen voi kuitenkaan mennä pyyhkeen kanssa.