Eikö kaljaa juoneena saa mennä apteekkiin?
Tarvitsisin elintärkeät verenpainelääkkeeni.
Ryyppyputki on myös päällä mutta sinne ei saa mennä silloin vaikkei olis edes kännissä?
Kommentit (17)
No saahan. Mutta jos resepteissä on vaikkapa rauhoittavia niin epäilen luovuttaako ne niitä sulle jos olet tuiterissa. Verenpainelääkkeet, tuskin on yhteisvaikutusta alkoholin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa?
Proviisori painaa nappia ja järjestyksenvalvoja ottaa niskapersotteen sinusta ja lennät kuin leppäkeihäs Prisman sisäänkäyntiin saakka.
Olisiko aihetta lopettaa alkoholin käyttö, tai ainakin vähentää sen verran ettei noita ryyppyputkia olisi?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aihetta lopettaa alkoholin käyttö, tai ainakin vähentää sen verran ettei noita ryyppyputkia olisi?
Vittuako minun kaljan juomiseni sinulle kuuluu?
Pidä perunanenä vaan huoli niistä omista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, eihän tuossa ole kyse kun sinun omasta terveydestä mistä et selvästi välitä. Mutta omahan tuo on valintasi.
Ja taisi osua johonkin kohtaan kun noin kimpaannuit.
Kuka tahansa saa tulla milloin tahansa. Se onkin yksi työn varjopuoista.
Julkisella paikalla humalassa oleminen on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajan mies on lähtenyt aikoja sitten.
Lähdenpä käymään.
En ole edes kännissä mutta kaljaa olen juonut.
Ei saa lopettaa seinään.
Loppujen lopuksi tämä on täysin apteekkarin käsissä, että haluaako sinua asiakkaaksi vai ei.
Ja lähden käymään nimenomaan autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, eihän tuossa ole kyse kun sinun omasta terveydestä mistä et selvästi välitä. Mutta omahan tuo on valintasi.
Ja taisi osua johonkin kohtaan kun noin kimpaannuit.
En pidä hirveästi moraalisaarnasta ihmiseltä jota en edes tunne mitenkää.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi tämä on täysin apteekkarin käsissä, että haluaako sinua asiakkaaksi vai ei.
Ei ihmistä saa syrjiä sairauden eli alkoholismin takia.
Kyllä on tultu oltua aika tuiterissa apteekissa pari kertaa. Eipä mua kukaan pihalle heittäny.
Apteekkiin ei mennä kännissä ei.