WWAU suomen suurimmat silikonit 2,6litraa. Upea nainen!
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:11"]
H70, luomu!
[/quote]
Ei se koko vaan muoto/kiinteys, enkä tarkoita silaripalloja.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 17:55"]
Onko silikoni-implantti paljon kevyempi kuin oikea rintakudos vai miten kukaan voi elää tuollaisten kanssa ilman kipuja?
[/quote]
Taidat olla vaan kateellinen lattatissi jota korpeaa kun miehet rakastaa isotissisiä
[/quote]
H70, luomu!
[/quote]
Sulla on varmaan sellaiset ihanat riipparit, niin kuin teillä isompitissisillä tuppaa olemaan. Oon aika monia naisia nähnyt elämäni aikana, enkä ole yksiäkään isoja luomurintoja nähnyt, jotka eivät roikkuisi. Jo nuorilla naisilla isot rinnat roikkuvat, ja itse en nää niissä mitään seksikästä
T: B70
En voi ymmärtää noita silikonien ottajia. Itselläni aina ollut isot rinnat, vaikka olen hoikka ja en keksi yhtään mitään hyötyä niistä. Pukeutuminen on vaikeaa, jos ei halua näyttää joltain tyrkyltä. Sitten taas jos pukeutuu peittävästi, näyttää paljon pyöreämmältä kuin onkaan. Myös esim.ennen kuukautisia ne turpoavat entisestään ja ovat tosi arat ja kipeät. Menisin heti pienennyttämään, jos olisi varaa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 17:55"]
Onko silikoni-implantti paljon kevyempi kuin oikea rintakudos vai miten kukaan voi elää tuollaisten kanssa ilman kipuja?
[/quote]
Taidat olla vaan kateellinen lattatissi jota korpeaa kun miehet rakastaa isotissisiä
[/quote]
Ei välttämättä, mutta kun on tarpeeksi isot luomutissit, miehet suhtautuvat niihin asianmukaisella pelonsekaisella kunnioituksella. Itse asiassa suurista tisseistä pitäviä on yllättävän vähän.
Outo kuvitelma, että naisesta tulee UPEA kun on valtavan suuren tissit. Vaikka ei se mitään, mielelläni minä koen itseni upeaksi. Tosin nämä H-kuppiset ovat pikemminkin kiusalliset kuin kivat. Kieltämättä maan vetovoima vaikuttaa näihin luomutisseihin enemmän kuin silikonilla pingotettuihin. Kas kun eivät keksi kaasutäytteisiä implantteja, jotka kohoaisivat ylöspäin ilman pushupeja.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:11"]
H70, luomu!
[/quote]
Ei se koko vaan muoto/kiinteys, enkä tarkoita silaripalloja.
[/quote]
Kiinteät H70
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 17:55"]
[/quote]
[/quote]
H70, luomu!
[/quote]
Sulla on varmaan sellaiset ihanat riipparit, niin kuin teillä isompitissisillä tuppaa olemaan. Oon aika monia naisia nähnyt elämäni aikana, enkä ole yksiäkään isoja luomurintoja nähnyt, jotka eivät roikkuisi. Jo nuorilla naisilla isot rinnat roikkuvat, ja itse en nää niissä mitään seksikästä
[/quote]
Varmaan?
Eipä ole, ihan kiinteät ovat ja luulen ettei tarvitse olla kateellinen silikooneille, eikä sullekaan :)
Noni, aletaan taas kilpaa haukkumaan toistemme tissejä. Hyvä naiset!
[/quote]
[/quote]
H70, luomu!
[/quote]
[/quote]
Ha ha, lauta!
Tottakai jonkun verran alas menee, varmaan tajuat kun eivät oikein kattoonkaanpäin voi nousta, varmaan ymmärrät (painovoima).
Kiinteät siitä huolimatta.
Onko sulla kohonnut se rinta yhtään enemmän kuin nännin verran!? Ei varmaan enempää.
Tietty, jos miestä haluaa nussia kun sua painaa :D
Siis toi on vasta 25 vuotias???
Aivan järkyttävää.. näkyy jo nyt naamasta ikääntyminen 4 kertaa pahemmin mitä "normaali" 25-vuotiaila.. botoxi ja koripallot antaa vaikutelman 35-vuotiaasta itteään epätoivosesti nuorentavasta naisesta..
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:25"]
Bambilla on ainakin kolme korkeakoulututkintoa
[/quote]
Osoittaa vain, että kuka hyvänsä voi suorittaa korkeakoulututkinnon jos ei parempaa tekemistä keksi. Tämä Bambi on sittemmin älynnyt, että jopa aikuisviihde on järkevämpää tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 02:56"]
Voi voi, kyllä ne miehet todellisuudessa vaan arvostaa luonnollisuutta ja luonnonkauneutta. B-kupin rinnat normaalissa vartalossa voittaa rumat ylisuuret silikonit.
t.mies
[/quote]
Luonnollisuutta kyllä, mutta B kupin rinnat oavt käytännössä hyödyttömät. Sama kuin niitä ei edes olisi
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 02:56"]
Voi voi, kyllä ne miehet todellisuudessa vaan arvostaa luonnollisuutta ja luonnonkauneutta. B-kupin rinnat normaalissa vartalossa voittaa rumat ylisuuret silikonit.
t.mies
[/quote]
Luonnollisuutta kyllä, mutta B kupin rinnat oavt käytännössä hyödyttömät. Sama kuin niitä ei edes olisi
[/quote]
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja sitä rataa..
Itse ottaisin miljoona kertaa mieluummin naisen normaalilla vartalolla, B-kupin rinnoilla, kuin ylisuuret silikonit minkälaisessa vartalossa vaan.
Enhän mä pystyis kun nauramaan jos tollaset päänkokoset pallot pamahtais eteen. Tekis vaan mieli pompotella ku koripalloa, toihan on iso vitsi.
Mutta, oma suosikki ehdottomasti kiinteät c-kupin rinnat..
vaikken vaimolle kuvailiskaan unelmaksi lisäsanaa 'kiinteät' :)
vaimo on paras c-kuppeineen, 2 lasta synnyttänyt ja vaikkei maailman kiinteimpiä rintoja löytyiskään enää niin kyllä sen vaan naisesta näkee kun se osaa ittensä ylpeydellä kantaa niin on jumalattoman seksikäs oli kiinteät rinnat tai ei.
kokonaisuus ratkaisee aina.
Kyllä on järkyttää lukea miten kateellisia (ja sokeita omalle kateudelle) te ylipainoiset palleromammat olettekaan.
Ihmettyttää hieman noi tatuoinnit. Siis hyvännäköinen tatuointi on todella harvinainen. Kuvat ovat mauttomia ja värit hirveitä: punainen-vihreä-sininen - keltainen samassa kuvassa.
Sitten nämä asiaharrastajat jotenkin vinksahtavat ottamaan yhä enemmän ja enemmän näitä rumia kuvia ihoonsa, mikäli paljasta ihoa vielä jostain löytyy, jolloin lopputulos on järisyttävän levoton sekametelisoppa. Ikäänkuin monta rumaa tatuointia jotenkin sopisi yhteen.
Mikä filosofia tähän oikein kätkeytyy? Asianharrastajat voisivat kertoa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 14:03"]
Ihmettyttää hieman noi tatuoinnit. Siis hyvännäköinen tatuointi on todella harvinainen. Kuvat ovat mauttomia ja värit hirveitä: punainen-vihreä-sininen - keltainen samassa kuvassa.
Sitten nämä asiaharrastajat jotenkin vinksahtavat ottamaan yhä enemmän ja enemmän näitä rumia kuvia ihoonsa, mikäli paljasta ihoa vielä jostain löytyy, jolloin lopputulos on järisyttävän levoton sekametelisoppa. Ikäänkuin monta rumaa tatuointia jotenkin sopisi yhteen.
Mikä filosofia tähän oikein kätkeytyy? Asianharrastajat voisivat kertoa.
[/quote]
Tähän kätkeytyy vain ja ainoastaan sellainen filosofia, että sinulla ei ole estetiikantajua sen enempää kuin uuden musiikkitalon arkkitehdilla.
Minulla on suuret rinnat ja nykin kun niitä tässä kaivelen ja rintojen alta vetelen niin ääh mikä haju, kamalaa kun ne hiostavat ja keräävät rasvaa joka elttaantuu, ennemmin ottaisin pienet rinnat. Ja suihkussa oli tiistaina viimeksi, tänään menen taas suihkuun.
Tissimestaria näyttää vähän nolottavan.
Ihme ettei Bambia tituleerata aikuisviihdeTAITEILIJAksi. hah
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 14:12"]
Minulla on suuret rinnat ja nykin kun niitä tässä kaivelen ja rintojen alta vetelen niin ääh mikä haju, kamalaa kun ne hiostavat ja keräävät rasvaa joka elttaantuu, ennemmin ottaisin pienet rinnat. Ja suihkussa oli tiistaina viimeksi, tänään menen taas suihkuun.
[/quote]
Nousi vatsahapot melkein kurkkuun ajatuksesta. Hieman liian tarkkaan kuvailit. yök.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 18:25"]Bambilla on ainakin kolme korkeakoulututkintoa
[/quote]
Ei se järkeä ja jonkinlaista kohtuutta takaa, kuten näkyy.