Hjalliksella uusi nainen
Kommentit (22)
Samaa Petraa mietin, onko eronnut? Sillä kuitenkin kaksi aika pientä lasta...
Ennen kuin tiesin että on lentoemo niin mulla tuli ekana kuvasta mieleen Petra!
Miks alotusviestissä alapeukku?? Tää on muuten koukuttavuudesta huolimatta hyvä palsta, täällä aina ekana kaikki uutiset luettavissa!
Espoolaistaustainen lentoemäntä. BOOORIIING!!!!!
Kukas tää Petra on?? Kuvassa nainen näytti tutulta, mutta epäilin että näyttäää joltain omalta tutultani, ei "tv:stä tutulta"
Jos on Petra, niin mitä ihmettä näkee tuossa miehessä?????
Petra P on yks entinen bloggaaja jota täällä seurattiin aikoinaan paljonkin. Nimimerkki: Dallas pullaa
Rahaa ja valtaa, siinä yhtälö jossa nuorempi nainen ja vanhempi mies.
On se Harkomo aika äijä. Otti päähän kun kukaan ei urheilugaalassa kiinnittänyt huomiota uuteen tyttöystävään niin päätti ilmeisesti itse soittaa lehteen ja kertoa tapauksesta. Ihan kun kaikkia kiinnostaisi Harkimon naisystävät jotka vaihtuvat 2 viikon välein. Taitaa pitää itseään aikamoisena seksisymbolina :D :D
Dallaspullaa- ja HimaMama- Petra...
http://piipape.vuodatus.net/ ja http://piipape.blogspot.fi/
Seurusteli aikoinaan Petteri Ahomaan kanssa... Ja nyt Hjallis... tulee mieleen joku pienehkö julkisuustyrkky, mutta kukin tyylillään. En kyllä tajuu mitä näkee tossa Hjalliksessa?!?! Yäk!!
On kyllä tosi tyrkky ihan työpaikallaankin...
Kolme lasta ja ilmeisesti ero tullut aivan hiljattain, koska vielä viime kesänä asui miehensä työn takia Varsovassa ja kertoi 10. hääpäivästään. Hyi! Ei edes erostaan toipunut, kun jo pitää uutta saada, ihan selvästi pitää vaan näyttää exälle, miksi muuten valitsisi jonkun HJALLIKSEN!? tyrkkyjen tyrkky!
Seiskan sivuilla juttu Petrasta ja Hjalliksesta. Petralla ollut nopeaa toimintaa--->vanha vaihtoon kesällä ja Hjallis heti tilalle. Mitäköhän se tuossa leuattomassa ällötyksessä näkee muuta kuin rahaa??
Hjallis on älykäs ja mukava mies, voisiko se olla syynä, aika teiniä ajatella, että kaikki valitsevat kumppaninsa yksinomaan ulkonäköperustein ja vielä siten, että miehen täytyisi olla kaunis.
Ok vähän mietin että vois olla bloginpitäjä, mulla ei tuu niitä luettua enkä tiedä kuin muutaman joista palastalla puhutaan. Kiits.
Ollut lentoemäntänä 17 vuotta....ettei olisi Petra P??????????