Hanna partasen mielestä ihmisen pitää syödä kolmen tunnin välein eli jatkuvasti
Kommentit (140)
Ruokateollisuuden kannaltahan tämä on hyvä uutinen. Ihmisen kannalta ei niinkään.
Hanna ei ole lukenut viimeisimpiä tutkimuksia. Suomessa ollaan aika takapajuisia, mitä tulee terveyttä koskeviin tutkimuksiin, kuten THL on todistanut koronan kanssa.
Jos ravitsemuksesta on kyse, vedotaan aina johonkin 70-luvulla tehtyyn, virheitä vilisevään ihmistestiin.
Mieluummin olen hieman pullukka kuin hampaaton
Hampaat ainakin kiittää. Eiköhän syödä kannata silloin kun on nälkä.
Olen laihduttanut 22 kiloa pysyvästi omadilla. Ilmeisesti väärin laihdutettu.
Kun olen tavoitepainossani, meinaan paastota 16/8 pätkäpaastolla koko loppu elämäni, syöden vain 2-3 ateriaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olen tavoitepainossani, meinaan paastota 16/8 pätkäpaastolla koko loppu elämäni, syöden vain 2-3 ateriaa päivässä.
Painosi nousee takaisin jos siirryt yhdestä ateriasta kolmeen, joten kyllä, väärin laihdutettu.
Ja se mitä pitää syödä on kalakukko ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olen tavoitepainossani, meinaan paastota 16/8 pätkäpaastolla koko loppu elämäni, syöden vain 2-3 ateriaa päivässä.Painosi nousee takaisin jos siirryt yhdestä ateriasta kolmeen, joten kyllä, väärin laihdutettu.
Vitsikästä vastata, vaikka et tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
5h välein on parempi.
Eli klo 06 12, 17 ja 22. En kyllä pystyisi. Ja jos tuosta jättäisi aamupalan tai iltapalan pois niin sehän olisikin jo pätkäpaastoa.
Kyllähän tuo toimii, jos syö näin:
7.00 yksi leipä ilman lisukkeita
10.00 kaalisalaattia, keitetty kananmuna
13.00 puolikas porkkana
16.00 puoli lautasellista keittoa
19.00 100g jugurttipurkki, puoli desiä mustikkaa
22.00 lusikallinen raejuustoa
mieluummin syön 2-3 kertaa päivässä mahani täyteen hyvää ruokaa enkä vahtaa kaloreita tai määriä.
Kolme ruokailua päivässä. Siinä se.
Jos söisin 3 tunnin välein olisin ihan turvoksissa koko ajan ..
Zinc
Ei taida Parta Hanna tietää muista mitään. Vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olen tavoitepainossani, meinaan paastota 16/8 pätkäpaastolla koko loppu elämäni, syöden vain 2-3 ateriaa päivässä.Painosi nousee takaisin jos siirryt yhdestä ateriasta kolmeen, joten kyllä, väärin laihdutettu.
Ei vaan paino lopettaa tippumisen ja pysyy tasaisena.
En tiedä mitä partanen syö mutta lähtökohtaisesti hän saattaa olla oikeassa.
Kyse on tietysti siitä mitä syö ja kuinka paljon.
Jos syöt liikaa hiilihydraatteja ja eyenkin sokereita on aivan sama juoksetko iltaisin nivelesi rikki.
3-5 tunnin välein. Miksi vääristelet tahallaan lukemaasi? Vai oletko liian tyhmä ymmärtäkseesi, mitä tuo ilamus tarkoittaa?
Pitää syödä riittävän usein ettei pääse nälkä yllättämään. Sitten tulee vaan ahmittua ruokaa liikaa.
Ei kaikki ravitsemuterapeutitkaan ole tuota mieltä. Minä kävin laihdutusasioissa sillä entisen Olet mitä syöt ohjelman Anette Palssalla, ja hänene mielestään 3 kertaa syöminen ilman välipaloja oli täysin ok, jos ei halua syödä välipaloja. 3 kertaa kuitenkin piti käytännössä miniminä, että pystyy saamaan tarpeeksi kasviksia, proteiineja jne, harva kun pystyy niitä yhdellä aterialla suositusmääriä vetämään.
Itse söin koko laihdutusaikani vain kolmesti päivässä ja käytännösä (tietämättä mitään pätkäpaastoista) 16/8 mallin mukaan. Söin aamupalan klo 12, välipalan klo 17-19 ja päivälllisen klo 20. Siinä ne syömiset ja paino putosi tasaisen varmasti 106 kilosta nykyiseen 64 kiloon.
Suomessa on vain kolme miljoonaa ylipainoista ja se on kuulemma yhteiskunnan syy. Lisää ohjeita jatkuvaan puputtamiseen niin saadaan tuo luku viiteen miljoonaan.