naapuri oksensi valkoiselle matolle
meillä oli viikonloppuna pihatalkoot, hauskat ja lopuksi kun tuli kylmä, noin 15 henkilöä tuli meille. hauskaa oli kaikilla, mutta kaikki paitsi minä oli aika tillin tallin. eivät tahtoneet päästä yöllä rappuja alas. yhtäkkiä naapurin 6ov rouva oksensi kaiken sisältönsä valkealle matolle. pesin sen, ei se mitään. mieheni vei tosi nolon rouvan kotiinsa miehensä luo. rouvaa ei ole näkynyt. olen anteeksiantanut mutta...olisi ollut kiva jos olisi vaikka pistäytynyt oven taakse vinkkupullon/suklaan/kahvipaketin kanssa. pesemisesä oli kamala vaiva. mutta aion taas pyytää porukan meille :).
Kommentit (5)
Ens kerralla laita valmiiksi oksennuksenkirjava matto lattialle.
Voin hyvin kuvitella naapurin rouvan nolouden. Tommosta sattuu, ei sille aina mitään voi (ammatti- ja tapajuopot ovat erikseen).
Meillä suomalaisilla on tapana mykistyä, hävetä ja lusmuilla kun jotain noloa tapahtuu. Se on ikävää kaikkien kannalta, ja nolo tapaus jää silloin paljon vahvemmin muistoihin, siitä tulee hirveä mörkö.
Toivottavasti rouva tuo sulle jonkun lahjan tai käy edes pyytämässä anteeksi, sillä lailla te molemmat voitte unohtaa tapauksen. Kaikkihan me mokataan joskus/ usein/ silloin tällöin. Kiva kun jatkat naapureiden kutsumista!
Mene niille kylään ja vastavuoroisesti pissaat heidän maton. Sitten olette sujut eikä sen tarvitse enää nolostella.
No on kyllä tökeröä käytöstä. Minä olisin laittanut vaikka edes tekstiviestin että vie matto pesulaan niin maksan jos en olis naamaani kehdannut näyttää. No viinipulloa minäkään eolis kehdannut tuoda, mutta vaikka edes ison suklaarasian (Lindt tmv) tai vastaavaa.
Mitä jos olisi ollut muun värinen matto kuin valkoinen? Sekö olisi ok.