Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-vuotias poikani haluaisi vaihtaa pippelin pimppiin

Vierailija
15.11.2013 |

Kenelläkään kokemuksia? Haluaisi olla tyttö, kun kaikki kaveritkin ovat. Oon luetellut poikien nimiä, joita meillä on lähipiirissä, mutta ei auta. Ei hoe tätä jatkuvasti mutta muutaman kerran viime aikoina esittänyt tuollaisen toiveen. Miten tässä pitäisi tehdä, mitä sanoa että tulee pojalle parempi olo poikana?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano esim: Ei tyttönä ole niin kivaa ei se siitä johdu onko tyttö vai poika voi silti leikkiä kaikkien kanssa!

Vierailija
2/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisia kokemuksia on. Minä kuvittelin vielä 4 vuotiaaksi asti, että minusta tulee isona mies. Oikein kuvittelin mielessäni sellaista isoa kaapin kokoista lihaskimppua. Järkytys oli suuri kun äitini kertoi minulle, että "Eihän kun sinusta tulee nainen niin kuin äidistä. Pojista tulee miehiä, tytöistä naisia." Olin aina luullut että sen saa itse valita millainen on aikuisena. Enhän koskaan edes leikkinyt tyttöjen leikkejä enkä juuri pitänyt heidän seurastaankaan. Nyt 25-vuotiaana olen edelleen samaa mieltä kuin viisivuotiaana - minusta olisi pitänyt tulla mies. Miehen ulkokuorissa olisin kuin oma itseni, nämä naisen kuoret jotka vahingissa sain ovat jonkun muun kuin minun enkä osaa käyttää niitä kuten muut sillä se ei tunnu luonnolliselta.

Luulenpa, että sun lapsellasi on samoin. Parasta mitä voit hänelle sanoa on se, että "Siellä jalkojen välissä oleva juttu ei määritä sitä kula olet. Se on osa ulkokuorta siinä missä sormi tai hiuksetkin. Sisin on tärkein, siellä tiedät kuka olet eikä sinun tarvitse yrittää olla mitään muuta kuin mikä tunnet olevasi." Minulle ei sanottu lapsena noin, vaan äitini häpesi minua kun en ollut kuten muut tytöt leikkipaikalla ja ystäviensä lapset joita hän ihaili. Vielä 16-vuotiaanakin muistan hänen verranneen minua jatkuvasti luokkani tyttöihin. Muut olivat sitten herttaisia ja ihania ja reippaita ja oikein mallilapsia. Kun taas minä...noh..en mitään mistä hän olisi voinut olla ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää ajattelua jo noin nuorelta. Naiset ja tytöt pääsevät elämässä kaikella tavalla niin paljon helpommalla kuin pojat ja miehet.

Minäkin haluaisin olla täti!

t. setä

Vierailija
4/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, onneksi vaihtaa eikä laittaa. Voisi tulla päiväkodissa ongelmia jos olisi yhtä kokeilunhaluisia tyttölapsia joukossa.

Vierailija
5/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla "isätön".

Vierailija
6/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on transseksuaalinen.

Ystävälläni on nyt 5-vuotias poika, joka on selvästi "tyttö pojan kehossa" ollut ihan parivuotiaasta asti. Häntä kiinnostaa enemmän tyttöjen lelut ja seura, tykkää pukeutua tyttöjen/naisten vaatteisiin, leikkii meikkaamista ja hoitaa nukkevauvoja.

Hänellä ei ole muita sisaruksia, eli ei johdu siitä, että matkisi isosiskoa.

Vanhemmat on yrittäneet tietoisesti hankkia hänelle poikia kavereiksi ja ostaa poikien leluja... Mutta ei, ne tyttöjen asiat kiinnostaa. Toivoo joululahjaksikin jotain barbia ja nukenvaatteita jne.

Onneksi vanhempansa antavat hänen olla sellainen kuin hän on. Aika näyttää. Ehkä hän ei olekaan Matti vaan Mirkku.

Vierailija
7/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:35"]

Ehkä hän on transseksuaalinen.

Ystävälläni on nyt 5-vuotias poika, joka on selvästi "tyttö pojan kehossa" ollut ihan parivuotiaasta asti. Häntä kiinnostaa enemmän tyttöjen lelut ja seura, tykkää pukeutua tyttöjen/naisten vaatteisiin, leikkii meikkaamista ja hoitaa nukkevauvoja.

Hänellä ei ole muita sisaruksia, eli ei johdu siitä, että matkisi isosiskoa.

Vanhemmat on yrittäneet tietoisesti hankkia hänelle poikia kavereiksi ja ostaa poikien leluja... Mutta ei, ne tyttöjen asiat kiinnostaa. Toivoo joululahjaksikin jotain barbia ja nukenvaatteita jne.

Onneksi vanhempansa antavat hänen olla sellainen kuin hän on. Aika näyttää. Ehkä hän ei olekaan Matti vaan Mirkku.

[/quote]

Ja vanhemmat elää avioliitossa. Toistensa kanssa.

Lapsi haluaa vaaleanpunaisia lenkkareita, prinsessa-asuja, jne. Minkäs teet.

Vierailija
8/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 3-vuotiaani haluaisi olla dinosaurus...

Vierailija
9/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kannata 3- vuotiaan suhteen vielä tehdä johtopäätöksiä. Pieni lapsi ihailee monesti äitiä ja voi olla siksi toive olla itsekkin naispuolinen koska äitikin on. Myöhemmin se äiti ei enää ole niin hohdokas :)

Vierailija
10/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:37"]

[/quote]

Minun sukulaispoika haluaa olla muumi :D

Vierailija
11/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isätön, hyvä isä löytyy ja naimisissa ollaan.

ap

Vierailija
12/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:37"]

[/quote]

Minun sukulaispoika haluaa olla muumi :D

[/quote]

Ettei vaan hänkin ala isona tupakoimaan koska muumipappa...:D

Vierailija
13/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siskontyttö haluaisi olla koira...

Vierailija
14/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:54"]

[/quote]

Ja vaatii ulkona, että hänelle pitää laittaa koiran kaulapanta ja taluttaa. Vähänkö on ihmiset katsóneet joskus pitkään...

Vierailija
15/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki-ikäisten kuuluukin haluta kokeilla eri rooleja, hyväksy se vaan Äläkä kiinnitä liikaa huomiota. Voithan sanoa sille että se voi välillä leikkiä olevansa tyttö jos se haluaa ja sitten voi taas olla kiva olla poika.

Vierailija
16/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sille menkoista. ei varmaan halua olla tyttö sen jälkeen enää ;-p

Vierailija
17/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias taapero. Ensiksi kerrot, että vaan haluaisi olla tyttö kun kaikki kaveritkin ovat. Sitten väität, että haluaisi vaihtaa pippelin pimppiin?

Missään vaiheessa et kerro, että olisit itse tehnyt mitään. Jutellut asiasta, kysellytkään yhtään mitään.

Juu, me täältä nyt lähetetään EPÄHOMOUS-SÄTEITÄ!

Asia pn hoidettu.

Vierailija
18/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa yhdessä synnytysvideo ja sano, että jos sinulla on pimppi, joudut isona puskemaan tuollaisen vauvan siitä pimpistä.

Miesten aivothan sijaitsevat tunnetusti alapäässä ja naisten yläpäässä, joten on ymmärrettävää, että pieni poika on huolestunut aivokapasiteetistaan.

Vierailija
19/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:54"]

[/quote]

Ja vaatii ulkona, että hänelle pitää laittaa koiran kaulapanta ja taluttaa. Vähänkö on ihmiset katsóneet joskus pitkään...

[/quote]

Eikä siinä vielä mitään, mutta kun syö vain Royal Caninia..

Vierailija
20/25 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 20:16"]

3-vuotias taapero. Ensiksi kerrot, että vaan haluaisi olla tyttö kun kaikki kaveritkin ovat. Sitten väität, että haluaisi vaihtaa pippelin pimppiin?

Missään vaiheessa et kerro, että olisit itse tehnyt mitään. Jutellut asiasta, kysellytkään yhtään mitään.

Juu, me täältä nyt lähetetään EPÄHOMOUS-SÄTEITÄ!

Asia pn hoidettu.

[/quote]

Kerroinko jossain vaiheessa pelkääväni, että pojastani tulee homo? Onko sun mielestä homous sitten kovinkin surullinen juttu?

Halusin vaan tietää, onko muitakin joiden lapsilla hieman identiteettiongelmia tässä iässä ja onhan niitä ilmeisesti netti pullollaan. Onneksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi