... Miksi luontoihmiset ovat niin järkyttävän rumia?
Kommentit (58)
Olen täällä parjattu "luontoihminen" ja käytän luonnon kosmetiikkaa mm. mineraalimeikkejä, joita saa esim. ruohonjuuresta. Haluan näyttää huolitellulta. Ajelen myös karvani.
varmaa on, että jos lapsen nimi on Pouta, Naava tai Kielo, niin vanhempi on joku hieltä haiseva hippi: takkuiset rastat, miehillä epäsiisti parta, naisilla nyppimättömät kulmat eikä meikkiä, kuluneet rääsyt päällä & joku myssy roikkumassa takaraivolla. ei välttämättä ruma, mutta väritön & epäsiisti!
eikö niitä luomutuotteita voi ostaa, vaikka käyttäisikin vähän ripsiväriä?
Siis et ole ilmeisesti käynyt henkkamaukassa hetkeen? Sehän on täynnä juuri noita värejä, juuri nyt...ilmeisesti vaatejätin kaikki suunnittelijat ovat näitä luontoihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:30"]
Se on tää vihreä+ruskea+oranssi väriskaala joka mua häiritsee vaatetuksessa. Kun kaikki on näitä värejä, se saa aikaan tunkkaisen vaikutelman. Onko ne sitten ekologisempia värejä, kun niitä käytetään, vai onko ne jonkun mielestä oikeasti kauniita väriyhdistelmiä?
[/quote]
Tää tuolla jo tulikin mut luonnollinen ulkonäkö tarkoittaa sitä että ulkonäön luomiseen on KULUTETTU VÄHEMMÄN luontoa. Jos taas joku paklaa itsensä tunnistamattomaksi, käyttää halpatyövaatteita jne. Kumpi oikeasti on tärkeämpää, näyttää lehtileikkeeltä vai voida hyvin samalla huolehtien ympäristöstään ?
Mä olen aina ajatellut olevani ns. luontoihminen: olen biologi (vieläpä ekologi), teen maastotöitä kesäisin hyönteisten ja kasvien parissa, harrastan lintuja ja luontoretkeilyä, syön kasvipainotteisesti (lihaakin kyllä jonkun verran), kierrätän, en omista autoa, yritän hillitä kulutusta jne. Samanlaisia on huomattava osa ystävistäni.
Mutta ilmeisesti en olekaan, koska pesen itseni ja vaatteeni normaalisti, käytän meikkiä (tosin hillitysti kun en tulle oloani mukavaksi vahvassa meikissä), suurin osa vaatteista on mustia (yksikään ei ole oranssi ja vihreää yms. 'maavärejä' löytyy lähinnä maastovaatteista) ja hippityylisiä on vaan muutama kesävaate. Samanlaisia on huomattava osa ystävistäni.
Miksi kaikki av-palstaihmiset luulevat olevansa niin huippukauniita ja ennen kaikkea überälykkäitä?
Miksi ulkonäkökeskeiset kuvittelevat itsestään liikoja ?
Se on tää vihreä+ruskea+oranssi väriskaala joka mua häiritsee vaatetuksessa. Kun kaikki on näitä värejä, se saa aikaan tunkkaisen vaikutelman. Onko ne sitten ekologisempia värejä, kun niitä käytetään, vai onko ne jonkun mielestä oikeasti kauniita väriyhdistelmiä?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 08:33"]Taitaa olla lassukka-ketju... olisit suoraan kysynyt miksi kaikki naiset ei kekkaloi pylly pitkällä korkkareissa antamassa säpiä ?
[/quote]
Samaa mieltä. Älytöntä että pitäisi olla yksi hyväksytty maku-varmaankin lassukoille luo turvaa ajatus että eivät saa vain koska eivät näytä hunkseilta..
[/quote]Minä olen nainen, ja inhoan yhtä lailla lassukoita ja ekohippiäisiä.
[/quote]
Mikä ekoilussa inhottaa? Tuleeko morkkis kun joku välittääkin enemmän ympäristöstään kuin ulkonäköPAINEISTA?
[/quote]
Miksi omituinen ulkonäkö on mielestäsi automaattisesti luonnosta välittämistä ja siisti ihminen ja siistit vaatteet ovat yhtä kuin luonnon tuhoaminen?
[/quote]
Luonnollinen ulkonäkö=ulkonäön ylläpitämiseen kulutettu vähemmän luontoa. Meikattu, tukka tärkissä, lapsityövoimajakku, nahkakorkkarit..
LASKE
Huh mitä porukkaa.. saa kai ihmiset välittää enemmän muista kuin itsestään ? Muilla tarkoitan kaikkia niitä alipalkattuja kurjissa työolosuhteissa merkkilaukkuja väsääviä, en mä halua keikkua sellainen käsivarrella oli kuinka ihku tahansa.
Ulkonäöstäni ei btw.huomaa että mietin tällaisia koska olen ihan tavallisen näköinen.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 08:25"]
Luontoihminen on sellainen joka ei käytä saippuaa, shampoota, meikkejä tai pesupulveria vaan pelkästään jotain etikkaa ja pesupähkinöitä. Myös hiusten harjaaminen tai vaatteiden silittäminen tekee luonnolle haittaa. Vaatteet ovat vääränkokoisia ja kerralla tulee käyttää mahdollisimman useita värejä ja kuoseja asussaan. Syövät vain kasviksia ja juovat jotain pakurikääpäteetä ja pitävät korvakynttilöitä korvissa.
[/quote]
Heh, tiedätkö, mä tunnen oikeasti ihan paljon ihmisiä, jotka mahtuu tohon sun luomaan stereotyyppiseen kuvaan (paitsi että kukaan ei syö vain kasviksia, kasvissyöjiä/vegaaneja kyllä ovat). Ja tiedätkö mitä? Monet niistä on ihan järkyttävän hyvännäköisiä, ihan yleisten kauneuskäsitystenkin mukaan. Siis nimenomaan niin, että on todella kauniit kasvonpiirteet, hyvä iho, ja hyväkuntoinen kroppa. Ei siinä rastahiukset ja hippivaatteet paljon paina, eikä naisilla meikin puute. Itseasiassa varmaan melkein jokainen tuollainen tapaamani hippityttö olis keskimääräisen ihmisen mielestä mua viehättävämpi, vaikka mä meikkaan ja pukeudun "seksikkäästi", enkä ole mitenkään ruma.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:30"]
[/quote]
Tietenkin ne on jonkun mielestä oikeasti kauniita väriyhdistelmiä, siksihän ne niitä pitää.
Toki joitain ekologisuusaspektejakin voi olla kangasvärien suhteen.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 07:48"]
Luontoihmiset haisee pahalta. Mm. savulta, vanhoilta havuilta, hieltä... Naiset ei osaa käyttää hajuvettä.
[/quote]
Jos hajuvesi lemuaa 10 metrin päähän tai vielä puoli tuntia sen jälkeen, kun käyttäjä on poistunut tilasat sanoisin, että kyseinen ihminen ei osaa käyttää hajuvettä. Liikaa lotraaminen on taitamatonta hajuveden käyttöä ja niitä on paljon.
Jos haluaa kunnon naurut niin tulee vaan tänne lukemaan näitä ketjuja :D! Voi ristus mitä tyhjäpäitä, mihin me vielä joudummekaan kun te kasvatte (pitäisi kasvaa) vastuullisiksi aikuisiksi? Voi helvetti sentään.
Ensiksi haukutaan feministit rumiksi, sitten luontoihmiset. Taitaa olla joku persu asialla. Te junttipersut vasta olettekin rumia, ainakin sisäisesti.
Tokihan sitä voi keskustella ihmisten ulkonäöstä, mutta en nyt sitten tiedä, mitä "luontoihmisellä" tarkoitetaan. Jos otetaan lähtökohdaksi, että luontoihminen on vaan ruma, ja jos ei ole ruma, ei ole luontoihminen, niin on aika turhaa "keskustella" siitä miksi on ruma.
Muutenhan tämä keskustelu kuvastaa oikein hyvin aikaamme. Miettikää nyt mitä asioita ne luontoihmiset ajavat, meidän maapallomme tulevaisuutta, vaikea kuvitella pitkällä tähtäimellä merkittävämpää asiaa. Ja mihin se huomio kiinnittyy: hikeen, maantienvärisiin hiuksiin ja oransseihin vaatteisiin. Niin oleellista :D Kun huomio kiinnitetään joutavanpäiväiseen toisten kyttäämiseen ja haukkumiseen, ei aikaa ja energiaa enää muuhun jääkään. Ihan kuin tärkeistä asioista puhuttaessa kaiken voisi mitätöidä vaikka hihkaisemalla "mutta katsokaa, miten iso nenä tolla on, voi jestas, onpa tosi iso". Olemmeko me ihmiset todella näin tyhmiä? Toki elämässä saa hupia ja hauskuutta olla, mutta on oikeasti masentavaa, jos IKINÄ ei voida keskittyä isoihin, olennaisiin asioihin, aina pitää vaan jauhaa jotain pikkumaista.
No, ehkä tämä meni aiheen ohi. Ehkä luontoihmisissä on niitäkin, joille tärkeintä ovat ruskeat vaatteet ja reisitaskuhousut, mutta itse ajattelin vähän syvällisempää.
Se on kuulema niin, että tosivaeltaja ei aja partaansa, pese hampaitaan eikä pyyhi persettään luonnossa ollessaan...