Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman valitset, muovikuusen vai ei joulukuusta ollenkaan?

Vierailija
26.11.2013 |

Perustele.

Aito kuusi ei ole vaihtoehto meille, en jaksa sitä siivoa ja lyhyttä iloa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito tai ei kuusta.

Vierailija
2/47 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vain nuo kaksi vaihtoehtoa, niin asia on ihan selvä: ei kuusta. En halua tekokuusta luomaan tekotunnelmaa. Niinä vuosina kun olen kuusen hankkinut, olen pystyttänyt sen suojaiselle terassille ja koristanut sen valoin, latvatähdin ja kylmää kestävin palloin ja nauhoin. Nyt minulla on lasitetulla parvekkeella ruukussa reilun puolen metrin mittainen kataja, jonka nostan kukkajalan päälle ja koristelen valoin ja mahdollisesti vähän muillakin koristeilla. Tavoite olisi saada kataja pysymään hengissä läpi vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuusessakin on kokoamista ja purkamista, joten se ei sovi ap:lle . Minulle kyllä käy, kun oikeaa ei voi allergian vuoksi pitää.

Vierailija
4/47 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on oikeasti allerginen kuuselle?? :D

Meillä mietitään muovista tälle joululle koska 8kk vanha lapsi pyörisi muuten neulasissa.

Vierailija
5/47 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 13:35"]

Kuka on oikeasti allerginen kuuselle?? :D

Meillä mietitään muovista tälle joululle koska 8kk vanha lapsi pyörisi muuten neulasissa.

[/quote]

No ainakin mun veljenpoika oli ennen ihan tukossa joulupäivänä viimeistään. Nyt on muovikuusi eikä ole sairastunut aina jouluna. Rasitusastma ja muitakin allergioita. Sanomatta myös selvää, ettei heille viedä myöskään esim. hyasinttia.....

Vierailija
6/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuusi. Minulle se kuusi on olennainen osa joulua joten sen puuttuminen veisi kyllä fiilistä.

Vierailija
7/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon kuusen. Tuoksu ja perinteet. Jo 26 vuotta oman kodin kuusi, sitä ennen lapsuuden kodin kuusi. Neulasten siivoamiseeen menee minuutti päivässä, olet aika laiska.

Vierailija
8/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muovikuusen joku vuosi sitten. Aiemmin olin aidon kuusen fani. Mutta tää on kauhean näppärä ja yllättävän aidon näköinen. Lapsi koristele puun jokatapuksessa tosi täyteen kaikkea, joten ei tekokuusi juuri näykään

Vierailija
9/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuusen - lapset haluaa koristella kuusen ja haluan suoda heille sen ilon.

Vierailija
10/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kuusi ehdottomasti. Sossu maksaa tai seurakunta. Joulu ei tule ilman aitoa joulukuusta.

Vierailija
11/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muovikuusi vaikka olishan se aito kuusikin kiva. Pienten lasten kanssa vaan helpompi, kun ovat muuten varistelemassa niitä neulasia ympäriinsä.

Vierailija
12/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuusi. Aitoa ei meille voi ottaa allergian takia.

Vierailija
13/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäähän siin rahaakin :) mul "perintökuusi" joka ollut käytös jo kun asuin äitin kans..( 11v jo asunut omillani...) Toki välil muovisestkin muutama hatu lähtee,mut ei niinku aidot havut...

Vierailija
14/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 22:39"]

Aidon kuusen. Tuoksu ja perinteet. Jo 26 vuotta oman kodin kuusi, sitä ennen lapsuuden kodin kuusi. Neulasten siivoamiseeen menee minuutti päivässä, olet aika laiska.

[/quote]

En muuten ole yhtään laiska. Ei se siivoaminen kuusen aikana, vaan joulun jälkeen kun tulemme reissusta. Kuusi on ruskea koppura, joka levittää miljardi neulasta kun yritän hivuttaa sen ulos. Enkä ala pelleilemään minkään suojan kanssa.

Vierailija
15/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti aito tai ei mitään!

Vierailija
16/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuusta ollenkaan. Tänä vuonna mutenkin tulossa vasta ekan kerran kuusi ku muutin omaan kämppään, vanhempieni luona kun ei ikinä kuusta ollutkaan.

Tekokuusi, se vaan on niin teko :D

Vierailija
17/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan näitä aitoja kuusia, muutama oksa siellä ja toinen täällä ja sitten lätkästään joku satasen hinta siihen. Haluan kunnon tuuheen kuusen esim. nämä: http://www.christmastreefarm.us/treevarieties.php

Vierailija
18/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä keksisi kuusen tilalle? Sisälle jotain, vai pihalle kestävämpi havukasvi valoineen?

Onhan se tekokuusi hiukan koominen. Kasa muovia olohuoneessa.
Ei siinä paljon koristelut auta.

Vierailija
19/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokuusi on kätevä ja helppo ja ne on nykyisin ihan kivan näköisiä.

Koriste mikä koriste, puut jääkööt metsään.

Vierailija
20/47 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli "muovikuusi vai ei kuusta ollenkaan? ". Miksi vastaatte "aito kuusi"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän