Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40kg ylipainoa omistavan päivän ruuat

Vierailija
23.09.2020 |

Aamulla kahvi maidolla. Päivällä lautasellinen kinkkukiusausta ja salaattia, iltapäivällä mansikkarahka ja banaani. Päivällisellä lautasellinen samaa kinkkukiusausta ja salaattia. Illalla 3 tattarilimppu voileipää ja teetä.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä vaikuttaa?

Vierailija
2/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta vaikuttaa. Onko tämä sun tyypillinen päivän ateriointi? Ei tuolla ainakaan 40kg ylimääräistä ole kertynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalilta vaikuttaa. Onko tämä sun tyypillinen päivän ateriointi? Ei tuolla ainakaan 40kg ylimääräistä ole kertynyt.

On. Syön kerran viikossa eli perjantaisin vähän sipsiä ja suklaata. Herkkuja en viikolla syö.

Vierailija
4/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syömiset ja juomiset tänään: litra energiajuomaa, 6 sämpylää, 300g lihapullat ja muusi eines sekä nyt iltapalaksi söin 4 nugettia ja alle 100g kermaperunoita. On toki taas liikaa tullut kaloreita, mutta on paljon pahempiakin päiviä. Tämä on silti sellainen aika tyypillinen päivä. Mitat on 168/111 ja nainen olen.

Vierailija
5/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä muistaa, että vaikka lihava söisi normaalisti vaikka 6 kk ilman kalorivajetta, niin on hän silti lihava.

Minulla on kans 35-40 kg ekstraa ja usein tulee syötyä oikein hyvin, esim. 700-1000 gr kasvista marjaa hedelmää ja ei herkkuja.

Ulkonäkö ei oikeasti kerro nykyisestä ruokavaliosta mitään.

-eri

Vierailija
6/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan annoskoosta, 300g on paljon vähemmän kuin rekkamiehen annos. Mansikkarahkaa 1.5dl vai 3dl?

Leipäsiivut sentin paksuisia vai 2cm?

Em vaihtoehdoista jälkimmäisessä on tuplakalorit ihan huomaamatta.

Vierailija
7/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia lautasesi ovat?

Vierailija
8/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Syön kerran viikossa eli perjantaisin vähän sipsiä ja suklaata. Herkkuja en viikolla syö.

Jos tässä on kaikki mitä syöt ja olet syönyt näin jo pidempään (ja sillä on tullut se 40 kiloa ylimääräistä), niin annoskokojen on kyllä pakko olla pahasti pielessä. Ei tuommoisilla ruoilla saa ylipainoa itselleen, ellei mätä valtavia määriä. Muuten aika normaalit päivän sapuskat. Minkä verran syöt vaikka kinkkukiusausta? Paljonko on ”vähän” sipsiä ja suklaata? Jos syö vaikka pussillisen sipsejä ja karkkipussillisen, on siinä jo yhden ylimääräisen päivän kalorit.

Vierailija
9/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan annoskoosta, 300g on paljon vähemmän kuin rekkamiehen annos. Mansikkarahkaa 1.5dl vai 3dl?

Leipäsiivut sentin paksuisia vai 2cm?

Em vaihtoehdoista jälkimmäisessä on tuplakalorit ihan huomaamatta.

No ei tolla millään itseään 40 kiloa ylipainoiseksi lihota.

Vierailija
10/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoisia lautasesi ovat?

Ihan normaalin kokoisia.

Vierailija
11/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön enemmän ja oon hiukan alipainoinen.

Vierailija
12/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerijuurikas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä on kaikki mitä syöt ja olet syönyt näin jo pidempään (ja sillä on tullut se 40 kiloa ylimääräistä), niin annoskokojen on kyllä pakko olla pahasti pielessä. Ei tuommoisilla ruoilla saa ylipainoa itselleen, ellei mätä valtavia määriä. Muuten aika normaalit päivän sapuskat. Minkä verran syöt vaikka kinkkukiusausta? Paljonko on ”vähän” sipsiä ja suklaata? Jos syö vaikka pussillisen sipsejä ja karkkipussillisen, on siinä jo yhden ylimääräisen päivän kalorit.

Silloin 20 vuotta sitten, kun nämä yli 40kg ylipainoa tuli, söin väärin. Nyt olen syönyt näin 15 vuotta mutta paino junnaa samassa. Sipsiä perjantaisin 1/3 pussia ja suklaata muutama pala. Kolestroli oli 3,5.

Vierailija
13/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli herkkupäivä. En laihduta, mutt koitan herkutella vain parina päivänä viikossa.

Kahvi kauramaidolla ja tummia viinirypäleitä

Täysjyvaspagettia ruskealla kastikkeella, jossa vegepullia ja kesäkurpitsaa

Suklaajäätelöä

Porkkanaa ja vähän dippiä

Salaatti; ituja, babypinaattia, tomaattia, kurkkua, marinoitua tofua ja vähän salaatinkastiketta + broccolinia

Syön vielä kauraleipää ja nektariinin kohta, tai kaurapohjasen smoothien marjoilla

N 179 cm / 108 kg

Vierailija
14/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa olet kerännyt sen 40 kiloa ylimääräistä?

Vierailija
15/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lautasellinen" ei kerro oikein mitään, se voi olla aivan liian iso annos. Muuten kuulostaa vähän yksipuoliselta ja tylsältä ruualta, ainakin jos itse söisin noin niin herkkuja tekisi mieli.

Oon ite normaalipainoinen, tässä mun tämän päivän syömiset:

Aamupala: Kahvi kauramaidolla, Smoothie jossa sokeroimatonta, maustamatonta soijajogurttia, banaani, mansikoita, mustikoita, kaurahiutaleita, lehtikaalia

Lounas: Munakas sipulilla, lehtikaalilla, kurkulla, tomaatilla, hummuksella

Päivällinen: Perunamuusia, itsetehtyjä kasvispihvejä, keitettyä parsakaalia, kaurafraiseen itsetehtyä kastiketta

Iltapala: Kaurapuuroa, mustikoita ja kauramaitoa

Niin ja luumuja oon popsinut pitkin päivää

Vierailija
16/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ajassa olet kerännyt sen 40 kiloa ylimääräistä?

Keräsin sen 4 vuoden aikana silloin parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
17/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aamupalaa ja lisää kasviksia + marjoja, jos terveys on asialistalla.

Sen leivän kanssa voi syödä vaikka paprikaa tai peruskurkkua. Jos ei päälle, niin sen ohella vaikka kirsikkatomaattia tai ihan mitä vaan.

Vierailija
18/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä "syön pelkkää salaattia ja olen silti lihava" ... joo, niin varmaan. Ehkäpä ne viikon(lopun) herkut eivät kuitenkaan ole ihan niin "pieniä".

Vierailija
19/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun syömiset ja juomiset tänään: litra energiajuomaa, 6 sämpylää, 300g lihapullat ja muusi eines sekä nyt iltapalaksi söin 4 nugettia ja alle 100g kermaperunoita. On toki taas liikaa tullut kaloreita, mutta on paljon pahempiakin päiviä. Tämä on silti sellainen aika tyypillinen päivä. Mitat on 168/111 ja nainen olen.

Litra energiajuomaa?

Vierailija
20/86 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerijuurikas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin 20 vuotta sitten, kun nämä yli 40kg ylipainoa tuli, söin väärin. Nyt olen syönyt näin 15 vuotta mutta paino junnaa samassa. Sipsiä perjantaisin 1/3 pussia ja suklaata muutama pala. Kolestroli oli 3,5.

No ei kuulosta pahalta nämä herkuttelut. Millaista työtä teet, varmaan fyysisesti aika kevyttä? Liikutko? Jos liikkuu kaikki matkat autolla ja istuu päivät töissä, niin ihan jo perus kävely voi tehdä ihmeitä. Käytkö kävelylenkeillä, uimassa tms.? Näitä voisit kokeilla ja katsoa, auttaako. Tai ehkä ostaa kotiin jumppamaton ja tehdä sillä jotain kevyitä harjoitteita, joita löytyy paljon esim. netistä ja myös ihan aloittelijoille, jos pohjakunto on ihan olematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä