Uudet kengät oli pakattu kankaisiin kenkäpussukoihin, mitä niillä tekisi?
Kommentit (10)
Juu, esim. matkoilla hyvät. Itse säilytän sukkahousuja tuollaisessa pussissa
Säilytät kengät niissä tai käytät matkoilla alusvaatepusseina tai pikkupyykin likapyykkipusseina.
Niiden pussukoiden tarkoitus on suojata pölyltä. Jos et halua säilyttää kenkiäsi niissä niin toki niitä voi käyttää mihin tahansa muuhunkin säilyttämiseen.
Nyt on kyllä ihan maailmanluokan ongelma kyseessä.
Vierailija wrote:
Saako täällä miettiä vain miten saadaa Lähi-Itään tai Ukrainaan rauha? Tai miten ratkaistaan ilmastokriisi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Saako täällä miettiä vain miten saadaa Lähi-Itään tai Ukrainaan rauha? Tai miten ratkaistaan ilmastokriisi?
Keskustele toki ihan vapaasti, minua mainitsemasi aiheet eivät voisi vähempää kiinnostaa. Tässä aloituksessa lähinnä huvittaa ihmisen avuttomuus ja mielikuvituksen puute kun pitää palstalta kysyä apua mihin kenkäpusseja voisi käyttää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Keskustele toki ihan vapaasti, minua mainitsemasi aiheet eivät voisi vähempää kiinnostaa. Tässä aloituksessa lähinnä huvittaa ihmisen avuttomuus ja mielikuvituksen puute kun pitää palstalta kysyä apua mihin kenkäpusseja voisi käyttää.
Ja rakentavana keskustelijana tulit sen myös tänne kertomaan, avattuasi ensin vahingossa ketjun.
Niitä kenkäpusseja voi käyttää ihan kenkäsusseina!
Käytät niitä reissussa kenkäpussukoina matkalaukussa.