Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
"Mitä pidätte uusimmasta MiniRodinin mallistosta? Minusta nappikuosit. PietuYrjänälle kotiutuu ainakin sadankahdenkympin neonpinkki collegehirvitys, jossa mammutin kuva edessä, Liisi ihastui valtavasti tunikamekkoon jonka saa nyt blogialena 75€lla."
Tosiasiassa yksikään mamma ei edes vilkaisi (saati maksaisi itseään tärviölle!) noita rumia, mielipuolisesti kuvitettuja rääsyjä, ellei merkki olisi THEJUTTU lastenvaateplökimaailmassa juuri nyt.
Katselin huuto.netistä huvikseni KÄYTETTYJEN MR vaatteiden hintaa. HERRAJESTAS!!! Liki viisikymppiä käytetystä/tahraisesta trikoopaidasta!!
"mitä olette mieltä asusta? mites teidän päivä on mennyt?"
Luulen, että bloggaajistaki on hauska lukea näitä oivalluksia, jos heillä on yhtään huumorintajua/itseironiaa :-D
Mua ärsyttää postaukset tyyliin "olen koko syksyn/talven/kevään/kesän ollut niin kiireinen ja ollut siellä ja täällä ja tehnyt sitä ja tätä ja on ollut niin kiire, mutta nyt minulla oli aikaa viettää ihana koti-ilta, rauhoittua, ladata akkuja ja tunnelmoida". Ja sitten tästäkin pitää tehdä postaus ja ottaa kuvia kynttilöistä/tunnelmavaloista, teemukista/viinilasillisesta, sohvan viltistä jne. Jos on ollut niin kiireinen ja kaipaa rauhallista koti-iltaa, miksi siitäkin pitää tehdä suoritus, josta ei voi nauttia ilman valokuvia ja blogissa kertomista?
mikä on muuten nyt uusin blogivillitys? Mennneen talven lumiin kuuluvat ainakin Kors-kellot ja laukut, Bayswaterit ja eshishat.
Korulauseiden kuningatar on Alexa Dagmar: "Sunnuntaiaamuna Viivi houkutteli mut ja Marsun tonne pakkaseen käpöstelemään. Lyhyt lenkki venyi venymiseltään ja lopulta huomattiin olevamme Seurasaaren kupeessa. Kyllä kelpasi levähtää Cafe Regattaan kaakaokupposet käsissämme, nauttimaan kauniin aurinkoisesta pakkaspäivästä. Kotiin päästyäni nautin kuumasta suihkusta ja tein pesän kaikkine pörröpeittoineen ja tyynyineen meidän olohuoneeseen. Siinä se ilta sitten venähtikin, teekuppi kädessä katsoessa Miamin Täydellisiä Naisia ja Pinterestiä selaillessa. Täydellinen sunnuntai!"
"sen" ja "tosiaan" -sanojen yliviljely
"kyseinen yksilö tosiaan kustantaa sen 75 euroa"
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:23"]
mikä on muuten nyt uusin blogivillitys? Mennneen talven lumiin kuuluvat ainakin Kors-kellot ja laukut, Bayswaterit ja eshishat.
[/quote]
Ainakin kesän ehdoton villitys oli skort-shortsit.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:52"]
Sitten ne tyypilliset: "Älä muru välitä niistä vauvapalstan katkerista ja kateellisista mammoista kun ne sanoi rumasti sinun uudesta kalliista 2000 euron merkkilaukusta, niillä ei ole elämää kun pitää tulla toisten blogeihin toisten ihania ostoksia kyttäämään koska eihän 2000 euron laukku voi olla hutiostos, johan sen hintakin kertoo että se on vaan niin ihana rakkauslaukku ja yksilö!"
Sitten joku väläyttää: "Ne on katkeria kotiäitejä joilla ei muuta tekemistä päivittäin".
(kokeilkoot itse kotiäitiyttä muutaman lapsen kanssa ja tulkoot sitten sanomaan!)
[/quote]Jep jep, ne katkerat kotiaidit on hiekkapilluja kusipaa paviaanihuora nillittajia. Ihan eri maailmoista, siksi kateellisia.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 19:24"]
[/quote]
[/quote]Oliko nuo ne roiskelappashortsit?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 19:24"]
[/quote]
[/quote]Oliko nuo ne roiskelappashortsit?
[/quote]Siis onko noita joku Beijjing-enterprise jaellut koko maailman bloggaajille, niita on ulkomaisissa blogeissakin tuhansia, tuhansia..
Bloggers favourite, nyt mammat kilvalla ostamaan!
Tämä ketju on tarkoitettu elämäänsä katkeroituneiden löysävatsojen oksennuspaikaksi. Löllömahojen on täällä kiva purskautella kahvinsa näppikselle. Täällä kaikki ruttunahkaiset saavat vertaistukea ja voivat kerrankin kokea olevansa hauskoja sekä viihdyttäviä ja näin viimeinkin ottaa oman paikkansa yhteiskunnassa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 13:16"]
Tää on paras keskustelu miesmuistiin! Toivottavasti bloggaajatkin vilkaisevat näitä ja ottavat vähän opikseen.
[/quote]
Lukee :D Tosin itseänikin oksettaa (ja naurattaa, ei hyvä yhdistelmä) ja olen ihan samaa mieltä. Mutta mullapas ei olekaan uusien vaatteiden ja elämän luksushetkien esittelyblogi, joten se siitä..
Mua itseäni ärsyttää kaikkein eniten hymiöt. Hymiöt kuuluu kommentteihin, chattiin tai tekstareihin mutta ei vakavasti otettaviin blogipostauksiin ;'( Hymiöpostaukset on pikkutyttöjen juttuja.
Bloggaaja varaa reippaana ja ennakkoluulottomasti lennot halpalentoyhtiolta, sitten kiukuttelee ja on loukkaantunut kun ei palveltu :((.
Bloggaaja kaipaa ja ihkuttelee poikkista joka puolestaan kantaa selka vaarana design-tavaraa bloggaajalle, joka suorastaan hukutetaan kaikenlaisiin ylellisiin ja kalliisiin lahjoihin. Vahan ajan kuluttua tuo niin ihana poikkis onkin sitten yhtakkia vaimonhakkaaja, juoppo sekakayttaja sun muuta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 19:52"]
Tämä ketju on tarkoitettu elämäänsä katkeroituneiden löysävatsojen oksennuspaikaksi. Löllömahojen on täällä kiva purskautella kahvinsa näppikselle. Täällä kaikki ruttunahkaiset saavat vertaistukea ja voivat kerrankin kokea olevansa hauskoja sekä viihdyttäviä ja näin viimeinkin ottaa oman paikkansa yhteiskunnassa.
[/quote]A? Eihan sun pitanyt taalla hengailla?
Tänään julkaistusta postauksesta:
"Mä oon viltin alla sohvalla pitkän lenkin jäljiltä ja mun tekis mieli vain pirskahdella ilosta. Tuolla kodinhoitohuoneessa on koiruudelle kaikki jutut valmiina, masuasukki potkii ja S istuu vieressä."
Voi kun toi olisikin parodiaa... :P
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:08"]
Hah, joku otti jo nokkiinsa Lekssingtöönin mukista??! :D
[/quote]
Hah, en itse asiassa edes pidä Lexingtonista, saati niistä mukeista. Ihmetyttää vaan tämä av-mammojen salaliittoteoriointi bloggaajien elämästä. Miksi se on niin vaikeaa uskoa, että jotkut ovat oikeasti onnellisia, niin elämässään kuin parisuhteessaan? Joidenkin kotona on aina siistiä, eivätkä kaikki hengaile tukka likaisena, rumissa verkkareissa ja reikäisessä paidassa ikinä?
[/quote]
Ok eli siirappisen ihailtavan fantastisen hih!-kirjoitustyylin vastakohta on likatukkainen uuno turhapuro look-a-like?
RRRiiiiiiiigghht.....