Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät blogien korulauseet:

Vierailija
26.11.2013 |

"Tällä hetkellä insipiroidun..."

"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."

"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."

Aaarrgh!

Kommentit (720)

Vierailija
61/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:52"]

Eniten mua huvittaa ne tekstit, kuinka käperryin kullan kainaloon Lexingtonin muki kädessä.

Tosiasiassa bloggarilla + kullalla on saattanut olla ihan kauhea riita päällä koko illan :D On vaan siinä riidan keskellä pitänyt jaksaa asetella muki pöydän reunalle (tai pitää mukista kiinni niin, että huolitellut kynnet näkyvät) ja asetella kaunis peitto niin, että kauniit kotitossut näkyy. Ja jaksaa ottaa vielä ne kuvat.

samalla kun äijä painelee ovet paukkuen pihalle :D

Siinä teille glamouria!

[/quote]

Mikäli teidän elämänne on yhtä tappelua rumien mukien keskellä, ei se suinkaan tarkoita että kaikilla olisi :)

Vierailija
62/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin pullon kuplajuomaa ylelliseen arkihetkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illastaminen ystävien seurassa on ihan parhautta

Vierailija
64/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, joku otti jo nokkiinsa Lekssingtöönin mukista??! :D

Vierailija
65/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavinta on se että suomalaisille bloggaajille on vielä ja edelleen harvinaista luksusta & glamouria se mikä muualla Euroopassa ei enää mitenkään herätä huomiota :D

Vierailija
66/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne bloggaajat joilla on nimenomaan Applen merkki-MacBook-läppäri, ottavat sen aina mukaan sisustus- tai tunnelmakuviin? ;DDD

Sellaisesta tulee sellainen "trying too hard here?" -fiilis.

Vierailija
67/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

super-etuliite joka s-tanan asiassa supermukava, superihana, superhieno....SUPEROKSENNUS!

Vierailija
68/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten logoja siellä logoja täällä, näyttää siltä kun joku ruma logohirviö olisi käynyt oksentamassa ruutua ja monogrammia ja brändilogoa pitkin heidän vaatekaappia!

Vierailija
69/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massatuotantolaukkuja kutsutaan blogeissa nimellä Kyseinen Yksilö, ihan kuin se olisi joku uniikki erikoisteetetty ainoa-kappale-maailmassa! Halooo.

Vierailija
70/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ällöttää myös:

"voih miten tuo huivi/laukku/koru/takki olisi niin sua"

Vierailija
71/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:48"]

Moikka ihanat murut!

Aamulla olin tosi kauhean näköisenä, just herännyt ja viettänyt aamuisen kaunistautumishetken spa-kylpyhuoneessani ja etsimässä jotain päällepantavaa pukeutumishuoneessa. Mietin siinä että laittaisinko Lubutiinit vai ylipolvensaappaat kun postimies soitti ovikelloa. Riemunkiljahduksien säestämänä avasin oven uudessa Célínén silkkisessä aamutakissa!

Nyt on pakko hehkuttaa! Vuosien metsästys on päättynyt! Oon jo tosi kauan metsästänyt itselleni vaaleangreigeä nahkaista merkkilaukkua tummansinisillä ornamenttikuvioilla ja hopeisilla yksityiskohdilla ja burgundyllä vuorella ja nyt vihdoin löysin sen. Oli niin ihanuus että pakkohan se oli kotiuttaa rakastavaan kotiin! Tää on kyllä ihan ehdoton hankinta! Tykkään sijoittaa näihin ihaniin rakkauslaukkuihin. Koska olen tällainen esteetikko ja narsisti, ajattelen että on parempi ostaa vaan niitä joihin todella ihastuu joten hups, laukkuaarre klikkautui ostoskoriin :)

Sitten päivällä oltiin yhdessä raflassa missä ihanien tyttösten kera heiteltiin sarkastista läppää. Lisäksi olin kuvattavana yhteen blogiyhteistyöhön liittyen, oon aivan innoissani siitä mutta en valitettavasti voi kertoa siitä ihan vielä! Ihana kamppis tulossa, arvontoja ja muuta.  Illalla tapasin ihanan Paula-Britneyn kuohuvan merkeissä!

Tähän väliin kuvaoksennus viikon Instagram-kuvista kun kaikki ei seuraa mua Instagramin kautta. Siellä myös sneek peek yhdestä toisesta ihanuudesta ja räpsyt vuohenjuustosalaatista ja avokaadopastasta!

Mut tässä oli mun päivän annos tajunnanvirrasta. Nyt menen nauttimaan hiljaisuudesta ja käperryn oman X:n kanssa sohvalle kupillisen Nespressokahvin kanssa (liitteenä tradedoubler linkki) ja sytytän Lexingtonin tuoksukynttilän. Oon tosi inspiroitunut nyt talvesta! Te kun aina kyselette näiden Nelly-trendivaatekollaasien perään joten tein teille sellaisen. Mun mielestä tuo paljettiminihame on niin ihana laitettava kaverin häihin että pakkohan se oli napata itselle!

Oon ajastanut mun Balin ja Pariisin matkan ajaksi pari ihanaa DIY –ja ruokaohjetta! Ja luvassa on myös Yves Rocherin alekoodia mun luottotuotteista. Mut niistä sitten myöhemmin. Hihi, oon vähän väsynyt, nyt blogisti nukkumaan! Miten teidän päivä meni? Palaamiseen ihanaiset pus pus! <3 <3

PS. tiedän kyllä siitä keskustelusta vauvapalstalla. En kommentoi asiaa mitenkään ja poistan kaiken kommentoinnin asiaa koskien. Olen aikeissa ottaa yhteyttä asianajajaan, poliisiin sekä Amnesty internationaliin

Tags: lifestyle commercial wardrobe opions

[/quote]

Mä olen aina miettinyt ihmisiä, jotka jaksavat nähdä näin paljon vaivaa tuntemattomien pilkkaamiseen, mikä heissä on vikana?

[/quote]

Miten tämä eroaa sketsihahmoista, joissa parodioidaan jotain julkisuuden hahmoa? Ei mitenkään.

[/quote]

Eikä tuossa edes parodioitu jotain tiettyä bloggaajaa vaan lähinnä sitä stereotypiaa lifestyle-blogeista yleensä. Oli muuten niin hauska, että meinasin räkiä välipalamyslit pitkin monitoria :D

Mulla on muuten itselläni blogi ja myönnän sortuneeni joskus kotiuttamaan pari rakkaustuotetta ja tunnelmoimaan kynttilänvalossa. Hih=D

Puolivakavasti puhuen, tällaiset ketjut blogeista ovat ihan parhautta, koska näissä ei mennä henkilökohtaisuuksiin, vaan tehdään parodiaa blogifraaseista yleisellä tasolla. Nauru pidentää ikää, ainakin toivottavasti.

Vierailija
72/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seuraava laukkuhimotus on....

*plääh*

Vierailija
73/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiutin yhden laukkuhaaveistani. Mielessä olisi niin monta uutta ihanaa tulokasta!

Vierailija
74/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä bloggaajat hokee noita juttuja kuin ne olisi jotain hitsin mantroja? Aikuisten oikeasti?

Vierailija
75/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin on mukava pukeutua ylelliseen kylpytakkiin kaunistautumishetkeä varten, kera kahvimukillisen, täältä (mainoslinkit)

Vierailija
76/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:10"]

Miksi ne bloggaajat joilla on nimenomaan Applen merkki-MacBook-läppäri, ottavat sen aina mukaan sisustus- tai tunnelmakuviin? ;DDD

Sellaisesta tulee sellainen "trying too hard here?" -fiilis.

[/quote]

ne ostaa sen macbookin vain kulissiksi mutta koska eivät osaa sen käyttöjärjestelmää niin päivittävät blogia siellä taustalla omalla vanhalla ja tutulla turvallisella perus-pc:llä jota ei vahingossakaan näytetä kuvissa? ;-D

Vierailija
77/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 16:08"]

Hah, joku otti jo nokkiinsa Lekssingtöönin mukista??! :D

[/quote]

Hah, en itse asiassa edes pidä Lexingtonista, saati niistä mukeista. Ihmetyttää vaan tämä av-mammojen salaliittoteoriointi bloggaajien elämästä. Miksi se on niin vaikeaa uskoa, että jotkut ovat oikeasti onnellisia, niin elämässään kuin parisuhteessaan? Joidenkin kotona on aina siistiä, eivätkä kaikki hengaile tukka likaisena, rumissa verkkareissa ja reikäisessä paidassa ikinä?

Vierailija
78/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä blogit vaikuttavat vaan olevan jotain säälittävää todellisuuspakoa, ja kieli sen mukaista.

Vierailija
79/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kuva korkeakiiltoisen keittiönpöydän päällä otetusta Muumimukista, jossa on kahvia. Vieressään Iittalan tarrallinen lautanen, jossa on aseteltuna tumma leipä kalkkunasiivuilla, edamilla, salaatilla ja tomaatilla. Unohtamatta jotain Divaanilehteä mukarennosti heitettynä pöydänkulmalle jossa bloggaajan valkoisen kannettavan tietokoneen kulma on mukavahingossa osunut kuvaan mukaan.

Kuvatekstinä

;"Ennen kolmen tunnin hiihtorupeamaa kupponen kuumaa kera ruislestin (parhautta!) ja uusimman *lisää tähän joku mahdollisimman kalliin ja mainoksilla täytetyn kuvalehden nimi*". Eveliina-raksun kanssa kuntoilemaan! Pus!

Vierailija
80/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 16:17"]

Miksi nämä bloggaajat hokee noita juttuja kuin ne olisi jotain hitsin mantroja? Aikuisten oikeasti?

[/quote]

Aikuisten oikeasti (yksi puhekielen fraaseista), tämä johtunee siitä, että seura tekee kaltaisekseen, netissäkin. Monet bloggaajat lukevat muiden samanhenkisten blogeja ja sieltä tarttuu mukaan tietyt sananparret, jotka muuttuvat fraaseiksi, kun ne riittävän monta kertaa riittävän monissa blogeissa ovat esiintyneet. Reaalielämässäkin moni huomaa käyttävänsä joitain sellaisia sanontoja, mitä omassa kaveripiirissä käytetään. Sama kai pätee netissäkin.