Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät blogien korulauseet:

Vierailija
26.11.2013 |

"Tällä hetkellä insipiroidun..."

"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."

"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."

Aaarrgh!

Kommentit (720)

Vierailija
21/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:53"]

Mä jonkin aikaa jo harkitsin blogien lukemisen aloittamista, mutta kiitos tämän keskustelun, jätän väliin. Kiitos hyvistä nauruista! :D

[/quote]

Ja mä lopetan. En kestä enää niitä blogeja!

Vierailija
22/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävimme ulkona ja herkuttelin ihanan Pertta-Katen kanssa herkkuja kera lasillisen, ja tänä aamuna loihdin pökäleen vastaremontoidun kylpyläosastoni wc-pömpeliin, hih.

(miten vihaankaan tuota LOIHTIA -sanaa!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"postimies toi yllätyksenä iiihanan paketin, tässä pieni sneak peek!"

Tuntuu myös, että 'kera'-sanaa viljellään joka blogissa nykyään: "kahvilla/shoppailemassa ihanan ystävän kera",  "jogurttia kera mansikoiden" yms.

Vierailija
24/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä aion oksentaa ihanuudet ja aarteet tähän pöydälleni ja kaunistaa ja kotiuttaa ne kahvinkeiton ja teehetken lomassa!

Vierailija
25/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on teille tiedossa yksi ihana yllätys, mutta en saa kertoa siitä ihan vielä!"

Tosi moni bloggaaja myös puhuu olevansa "sarkastinen" ja käyttävänsä runsaasti "sarkasmia", vaikka koko blogissa ei ole siitä mitään viitteitä :D Ilmeisesti satunnainen itseironian viljely tarkoittaa, että huumorintaju on tosi kiero ja sarkastinen!

Vierailija
26/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä sana on "kuvaoksennus". Kyllä pitää paikkaansa, oksennus nousee suuhun kun kuulee tuon.

Vierailija
27/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää on tällasta tajunnanvirtaa", kun puhutaan postauksesta, jossa ei ole mitään pointtia. Joo-o...

Vierailija
28/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:53"]

Joo ne hiton Macaronssit!!

Eiköhän kaikki jo tiedä miltä ne näyttää?

Kuvaisivat vaikka perunoita mieluummin, ne sentään voi olla vähän eri kokosia ja muotoisiakin.

[/quote]

jos perunat tulisivat hienoissa merkkirasioissa joissa lukisi koristetekstillä että Berûná de Luxe niin varmasti kuvaisivat, vaikka itse pottu maistuisi pahville!

[/quote]

"Postissa tupsahti iloinen yllätys! Fiskars ilahdutti minua uudella luksussarjan perunankuorimella. Tämä tosiaan on yksi uusista kausitrendiväreistä, saatavilla on safiirinsininen, minttuinen ja burgundy ja nämä tosiaan on vielä koristeltu swarovskeilla! Todella upea! Näitä saa mm. Stockmanilta (tässä linkki KLIK).

Sarjassa on luvassa myöhemmin myös perunanpesuhanskoja "Jimmy Choo for Fiskars". Can't wait! :)

Lisään muuten huomenna huutikseen tavaraa mm. vaatteita, vöitä ja perunankuorimia. Stay tuned!

Vierailija
29/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meiltä Teille"

Vierailija
30/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 13:00"]

Eilen kävimme ulkona ja herkuttelin ihanan Pertta-Katen kanssa herkkuja kera lasillisen, ja tänä aamuna loihdin pökäleen vastaremontoidun kylpyläosastoni wc-pömpeliin, hih.

[/quote]

Mä nauran täällä vedet silmissä :D

Vierailija
31/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paras keskustelu miesmuistiin! Toivottavasti bloggaajatkin vilkaisevat näitä ja ottavat vähän opikseen.

Tekotaiteellisesti asetellut kuvat ärsyttävät suunnattomasti. Otetaan Macbook Pro (valkoinen), asetetaan koneen kulmalle kuppi teetä/kahvia/glögiä (kuka uskaltaa oikeasti laittaa juotavaa koneen päälle? Ei ihme että koko ajan bloggaajilla on koneet huollossa. Ihan kuin koneella voisi kirjoittaa tai surffata kun potan kokoinen muki nököttää puoliksi näppäimistön päällä) ja vieressä ihanalla (valkoisella) Iittala-astialla (tarrat!) pilkottuja hedelmiä/rahkamössöä/kuivattuja hedelmiä/younameit, koko komeus ihanien (valkoisten) lakanoiden päällä petaamattomassa sängyssä. Älä unohda kuvasta myöskään täydellisesti itseruskettavalla värjättyjä ihanan sileitä sääriä, jotka näkyvät (valkoisen) kylpytakin alta sängylle suoristettuina.

Aiheutin itselleni puistatuksia pelkästään tuota kirjoittamalla...

Vierailija
32/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 13:10"]

"Postissa tupsahti iloinen yllätys! Fiskars ilahdutti minua uudella luksussarjan perunankuorimella. Tämä tosiaan on yksi uusista kausitrendiväreistä, saatavilla on safiirinsininen, minttuinen ja burgundy ja nämä tosiaan on vielä koristeltu swarovskeilla! Todella upea! Näitä saa mm. Stockmanilta (tässä linkki KLIK).

Sarjassa on luvassa myöhemmin myös perunanpesuhanskoja "Jimmy Choo for Fiskars". Can't wait! :)

Lisään muuten huomenna huutikseen tavaraa mm. vaatteita, vöitä ja perunankuorimia. Stay tuned!

[/quote]

:D Se on just näin. HIH vaan! ;D

Vierailija
33/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä parit räpsyt meidän uudesta sohvasta/lampusta/eteisestä".

Räpsyt?!?!?

Vierailija
34/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ihanat murut!

Aamulla olin tosi kauhean näköisenä, just herännyt ja viettänyt aamuisen kaunistautumishetken spa-kylpyhuoneessani ja etsimässä jotain päällepantavaa pukeutumishuoneessa. Mietin siinä että laittaisinko Lubutiinit vai ylipolvensaappaat kun postimies soitti ovikelloa. Riemunkiljahduksien säestämänä avasin oven uudessa Célínén silkkisessä aamutakissa!

Nyt on pakko hehkuttaa! Vuosien metsästys on päättynyt! Oon jo tosi kauan metsästänyt itselleni vaaleangreigeä nahkaista merkkilaukkua tummansinisillä ornamenttikuvioilla ja hopeisilla yksityiskohdilla ja burgundyllä vuorella ja nyt vihdoin löysin sen. Oli niin ihanuus että pakkohan se oli kotiuttaa rakastavaan kotiin! Tää on kyllä ihan ehdoton hankinta! Tykkään sijoittaa näihin ihaniin rakkauslaukkuihin. Koska olen tällainen esteetikko ja narsisti, ajattelen että on parempi ostaa vaan niitä joihin todella ihastuu joten hups, laukkuaarre klikkautui ostoskoriin :)

Sitten päivällä oltiin yhdessä raflassa missä ihanien tyttösten kera heiteltiin sarkastista läppää. Lisäksi olin kuvattavana yhteen blogiyhteistyöhön liittyen, oon aivan innoissani siitä mutta en valitettavasti voi kertoa siitä ihan vielä! Ihana kamppis tulossa, arvontoja ja muuta.  Illalla tapasin ihanan Paula-Britneyn kuohuvan merkeissä!

Tähän väliin kuvaoksennus viikon Instagram-kuvista kun kaikki ei seuraa mua Instagramin kautta. Siellä myös sneek peek yhdestä toisesta ihanuudesta ja räpsyt vuohenjuustosalaatista ja avokaadopastasta!

Mut tässä oli mun päivän annos tajunnanvirrasta. Nyt menen nauttimaan hiljaisuudesta ja käperryn oman X:n kanssa sohvalle kupillisen Nespressokahvin kanssa (liitteenä tradedoubler linkki) ja sytytän Lexingtonin tuoksukynttilän. Oon tosi inspiroitunut nyt talvesta! Te kun aina kyselette näiden Nelly-trendivaatekollaasien perään joten tein teille sellaisen. Mun mielestä tuo paljettiminihame on niin ihana laitettava kaverin häihin että pakkohan se oli napata itselle!

Oon ajastanut mun Balin ja Pariisin matkan ajaksi pari ihanaa DIY –ja ruokaohjetta! Ja luvassa on myös Yves Rocherin alekoodia mun luottotuotteista. Mut niistä sitten myöhemmin. Hihi, oon vähän väsynyt, nyt blogisti nukkumaan! Miten teidän päivä meni? Palaamiseen ihanaiset pus pus! <3 <3

PS. tiedän kyllä siitä keskustelusta vauvapalstalla. En kommentoi asiaa mitenkään ja poistan kaiken kommentoinnin asiaa koskien. Olen aikeissa ottaa yhteyttä asianajajaan, poliisiin sekä Amnesty internationaliin

Tags: lifestyle commercial wardrobe opions

Vierailija
35/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-tilapäivitys:

"C'mon girls! Uusi päivitys blogissa. Käykää murut kurkkaamassa miten olen kuvannut uusia ihania päivänasukuvia jalkaterät sisäänpäin käännettynä ja huolettomasti kadun yli loikkien aivan kuin loikkisin paparazzia julkkiksen lailla karkuun."

Vierailija
36/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:48"]

Moikka ihanat murut!

Aamulla olin tosi kauhean näköisenä, just herännyt ja viettänyt aamuisen kaunistautumishetken spa-kylpyhuoneessani ja etsimässä jotain päällepantavaa pukeutumishuoneessa. Mietin siinä että laittaisinko Lubutiinit vai ylipolvensaappaat kun postimies soitti ovikelloa. Riemunkiljahduksien säestämänä avasin oven uudessa Célínén silkkisessä aamutakissa!

Nyt on pakko hehkuttaa! Vuosien metsästys on päättynyt! Oon jo tosi kauan metsästänyt itselleni vaaleangreigeä nahkaista merkkilaukkua tummansinisillä ornamenttikuvioilla ja hopeisilla yksityiskohdilla ja burgundyllä vuorella ja nyt vihdoin löysin sen. Oli niin ihanuus että pakkohan se oli kotiuttaa rakastavaan kotiin! Tää on kyllä ihan ehdoton hankinta! Tykkään sijoittaa näihin ihaniin rakkauslaukkuihin. Koska olen tällainen esteetikko ja narsisti, ajattelen että on parempi ostaa vaan niitä joihin todella ihastuu joten hups, laukkuaarre klikkautui ostoskoriin :)

Sitten päivällä oltiin yhdessä raflassa missä ihanien tyttösten kera heiteltiin sarkastista läppää. Lisäksi olin kuvattavana yhteen blogiyhteistyöhön liittyen, oon aivan innoissani siitä mutta en valitettavasti voi kertoa siitä ihan vielä! Ihana kamppis tulossa, arvontoja ja muuta.  Illalla tapasin ihanan Paula-Britneyn kuohuvan merkeissä!

Tähän väliin kuvaoksennus viikon Instagram-kuvista kun kaikki ei seuraa mua Instagramin kautta. Siellä myös sneek peek yhdestä toisesta ihanuudesta ja räpsyt vuohenjuustosalaatista ja avokaadopastasta!

Mut tässä oli mun päivän annos tajunnanvirrasta. Nyt menen nauttimaan hiljaisuudesta ja käperryn oman X:n kanssa sohvalle kupillisen Nespressokahvin kanssa (liitteenä tradedoubler linkki) ja sytytän Lexingtonin tuoksukynttilän. Oon tosi inspiroitunut nyt talvesta! Te kun aina kyselette näiden Nelly-trendivaatekollaasien perään joten tein teille sellaisen. Mun mielestä tuo paljettiminihame on niin ihana laitettava kaverin häihin että pakkohan se oli napata itselle!

Oon ajastanut mun Balin ja Pariisin matkan ajaksi pari ihanaa DIY –ja ruokaohjetta! Ja luvassa on myös Yves Rocherin alekoodia mun luottotuotteista. Mut niistä sitten myöhemmin. Hihi, oon vähän väsynyt, nyt blogisti nukkumaan! Miten teidän päivä meni? Palaamiseen ihanaiset pus pus! <3 <3

PS. tiedän kyllä siitä keskustelusta vauvapalstalla. En kommentoi asiaa mitenkään ja poistan kaiken kommentoinnin asiaa koskien. Olen aikeissa ottaa yhteyttä asianajajaan, poliisiin sekä Amnesty internationaliin

[/quote]

Mä olen aina miettinyt ihmisiä, jotka jaksavat nähdä näin paljon vaivaa tuntemattomien pilkkaamiseen, mikä heissä on vikana?

Vierailija
37/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutama minuutti menee niin se ei ole "näin paljon vaivaa" :D Oletko ikinä kuullut satiirista tai huumorista? Kannattaa kokeilla joskus :)

Vierailija
38/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:48"]

Moikka ihanat murut!

[/quote]

Mä olen aina miettinyt ihmisiä, jotka jaksavat nähdä näin paljon vaivaa tuntemattomien pilkkaamiseen, mikä heissä on vikana?

[/quote]

Miten tämä eroaa sketsihahmoista, joissa parodioidaan jotain julkisuuden hahmoa? Ei mitenkään.

Vierailija
39/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahahahahah

Vierailija
40/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa nää on hauskoja :D