Oletteko avanneet Facebook-tilin jos teillä ei ole yhtään ystävää/kaveria?
Onko Facebookissa mitään tekemistä jos ei ole kavereita siellä?
Kommentit (7)
Miten voi olla, ettei tunne ketään? Siis ei ole yhtään tuttavaa töissä tai töiden ulkopuollla?
Siis en kysy vittuillakseni vaan en ihan todella ymmärrä.
Onhan kaikilla jotain tuttavia. Edes työkavereita?
Avasin fb-tilin lokakuussa. Musta mulla ei ole juurikaan ystäviä, vain kaksi läheistä. Työkaverit toki tunnen, mutta ei ne henkilökohtaisia ystäviä ole. Nyt mulla on 355 fb-ystävää. Tutut ja tuttujen tutut vain klikkailee kaveripyyntöjä. Kyllähän mä useimmat naamalta tunnen, mutta emmä niitä oo koskaan ystävinä pitänyt. Nyt ne on fb-tuttavuuksia. Työkavereita en muuten oo vielä ees sinne lisännyt: niistä tulee sitten jokunen kymmenen varmaan lisää.
Toisin sanoen, jos sä sinne liityt, kyllä sulla kohta on ihan reipas määrä fb-kavereita, jos vain joskus tapaat poistua neljän seinän sisältä.
Siis itse en oo aktiivisesti ees hakenut kavereita alun parin kaveripyynnön jälkeen. Muut on pyytäneet mua kaveriksi.
-4
3 + 4: Voihan olla, ettei just ne pari tuttua itsekään kuulu FB:iin. Jos ei muutenkaan ole heidän kanssaan juuri missään tekemisissä, niin aika hassua (minusta) olisi ehdotta, että hei, liitytäänkö yhdessä, niin voidaan sitten olla FB-kavereita.
Voihan siellä kuulua erilaisiin ryhmiin ja seurata esim. poliitikkojen päivityksiä. Tosin jälkimmäiseen kätevämpi on Twitter.