Olen alkanut vihata ja halveksia miehiä av:n myötä
Mitä tääl on viime viime aikoinaki ollut:
- Mies arvostelee kroppaa
- Mies pettää (varmaan 10-20 aloitusta viikon sisällä)
- Mies vaan murahtelee
- Mies ei ota vastuuta lapsista
- Mies juo liikaa
- Mies ei suostu käyttämään kondomia
- Mies vaan pelaa esim tankkipeliä
- Mies käy kahveilla naispuoleisen työkaverin kanssa, vaikka se haittaa vaimoa
- Nainen raskaana, mies löytää uuden naisen noin 1 kuukausi ennen synnytystä (kuukauden sisällä noin viisi tällaista aloitusta)
- Mies painostaa peppuseksiin, muttei suostu antamaan naiselle suuseksiä, itselle se kelpaa kyllä
- Mies arvostelee, haukkuu ja arvioi naistaan
- Mies vilkuilee kaduilla vieraita naisia
Jne jne jne. Ja nämä kirjoitukset olleet täällä noin kuukauden sisällä.
Miehet on sikoja. Enpä haluu itselleni tollasta, liian iso riski, että se oma mies paljastuukin siaksi.
Kommentit (35)
Hei hei, nyt ihan rauhallisesti. Täällä provotaan ja liioitellaan niin paljon, että ette te voi näitä kirjoituksia tosissaan ottaa!
Mä olen taas aina tän palstan lukemisen jälkeen entistä vakuuttuneempi miten ihana ja hyvä mies mulla on, enkä ikinä halua siitä luopua.
Että jotain hyvääkin.
Vielä pahempi riski on, että mies paljastuukin homoksi...
Been there.
"Miehet on sikoja. Enpä haluu itselleni tollasta, liian iso riski, että se oma mies paljastuukin siaksi.
[/quote]
Minua taas ihmetyttää, miten käsittämättömän huonoja päätöksiä jotkut ihmiset voivat tehdä. Oma ystäväpiirini koostuu älykkäistä kyvykkäistä ja harkitsevista ihmisistä, joten sitä helposti unohtaa, että eläminen ei ole kaikilla yhtä hyvin hallussa. Valitettavasti tämä "heikompi aines" on myös kaikkein innokkainta lisääntymään.
Hahaa, miehet on joo varmaan ikäviä. Muttei kaikki miehet, eikä samalla tavalla. Ihmiset on yksilöitä.
Voin miehenä sanoa, että ihan edustavinta puolta ei myöskään naissukupuolesta tämän palstan perusteella saa. Aika tarkan vääristyneen kuvan kuitenkin - ja kaikessa raivostuttavassa hysteerisyydessään tän palastan naiset on ihania.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:06"]
Kyllä, tällä palstalla ja monella muulla keskustelupalstalla näkee, millaiseksi ihmiset ovat muuttuneet ja muuttumassa.
Miehistä tulee lassukoiden kiihottamina naisvihaajia, vallanhimoisia, itsekkäitä, pettäjiä ja maksullisen seksin ylistäjiä.
Joskus ihmettelin miehessäni tietynlaisia uusia piirteitä, kun tapasimme välillä työtilanteen vuoksi harvemmin. Hän puhkui naisvihaa ja kaikki oli äkkiä minun syytäni ja väkivaltaakin tuli ja kaikenlaista naisten haukkumista telaketjufeministeiksi, ja prosuja en voinut sanallakaan moittia, niitä kohtaan oli sympatioita, omaa puolisoa ei. Minä sain haukkuja, kun olin "feministi". Minun piti silloin tarkistaa, mitä feministien ideologia oikeasti on, kun en tiennyt, mistä minua syytetään!!! En koe olevani feministi, feminiini sen sijaan kyllä! Naisellinen nainen, jolle uskollisuus ja hyvä parisuhde on hyvin tärkeitä asioita, joihin myös satsaan monin tavoin! Vaimot ovat näille miehille kuitenkin vain maksullisia naisia, jotka ovat kalliimpia kuin bordelleissa olevat!!! Jopa tämän kuulin mieheltäni (ja samaa luin lassukoiden teksteistä!).
Mietin aikani, mistä ihmeestä kaikki se miehen törkeä käytös voi johtua, kun kuitenkin läheisinä hetkinä ja paljon silloin jutellessamme tuli ilmi, ettei hän kuitenkaan ole missään vieraissa hyppinyt, eikä aio omaa liittoaan kuulemma sillä tuhota (on aiempia kokemuksia, joista ottanut opikseen). Luin sitten keskustelupalstoja ja huomasin tietyn yhteneväisyyden miehen puheiden ja näiden lassukoiden tekstien välillä (mm sanamuotoja, ajatuksia, toimintamalleja) ja tajusin, että se kylvö, mitä he ovat kylväneet, kasvaa tällä tavoin hedelmää: pahaa hedelmää! Onneksi mieheni ilmeisesti tajusi, mistä on kyse ja millainen vaimo hänellä oikeasti on (ja millaiset peiaatteet vaimolla, ja että vaimokin saa palkkatyöstään palkkaa!), koska hänestä tuli taas se ihana, hyvää huolta pitävä, rakastava, läheinen, hellä ja kaikin puolin hyvä mies, josta karisi kaikki ulkoa päin kylvetty naisviha.
Odotan sitä päivää, jolloin muutkin tuohon harhaoppien verkkoon sotkeentuneet aidot, hyvät ja kunnolliset miehet tajuavat, mikä ansa heille on ollut lähteä kuuntelemaan lassukoiden lässytystä ja luisua omassa elämässään ja parisuhteessaan täysin pois raiteiltaan, hyvänkin parisuhteen tuhoutuessa tuohon feministivihan suohon! He eivät pidä naista edes ihmisenä, saati kunnioita toisena samanveroisena sukupuolena. Heille nainen on vain heidän palvelija-orjansa, joka tarjoaa kolmea reikäänsä ja nuolee paskat. Siihen nainen heille kelpaa, harvemmat edes äidiksi synnyttämilleen lapsille!
En ihmettele, että miesvihaa nousee, jos tällaisiin miehiin törmää, eikä paremmasta ole kokemusta!
Voin vakuuttaa: oikeita, todellisia hyviä miehiä on paljon!
Katsokaa siskot tarkkaan, ettette joudu tuollaisten miesten naisiksi! Heidän seurassaan naisella ei ole hyvä olla, saati onnellista!
[/quote]
"Lassukoiden kiihottamina", aivan mahtavaa! :DDD
Naiset ne vasta sikoja ovat, mikäli tähän palstaan on uskomista.
Olen alkanut vihata naisia kun olen seurannut palstaa.
t. mies
Sinkkuna oleminen tuntuu oikein kivalta, kun tätä palstaa lukee. Jotain positiivista sentään :)
Huvittava nainen tuo, jonka pitää tarkistaa, mitä tarkoittaa feministi. Juuri siksi olen pettynyt nuorten äitien järjenjuoksuun tällä palstalla. Kysytään mitä ääliömäisimpiä asioita, jotka minun viiteryhmälleni ovat olleet koko aikuisiän itsestäänselvyyksiä/tyhjänpäiväisyyksiä, tapauksen mukaan.
Mahdollisia miesten aloituksia en edes lue.
Suhteuttakaa hyvät ihmiset näitä palstoja sekä niiden kirjoitusaikoja. Suurin osa näistä palstoista on työttömien miesten kirjoittamia tekstejä. Oksettavimmat aloitukset ja muut lähtevät heidän käsistään. Itsellä on hyvin vahva intuitio että juuri monet näistä "pettävistä ja suurta munaa hakevista naisistakin" ovat vain miesten provoja.
Toivoisin tunnistautumista pankkitunnuksilla näihin keskustelupalstoille niin johan alkaisi palstat siistiytymään. Toki lukea voisi anonyyminä kirjautumatta, mutta näiden keskustelujen taso nousisi merkittävästi tällä toimenpiteellä. No, näinhän toki sivuston ylläpitäjät varmistavat että kirjoittajia ja lukijoita tulee lisää, joten mainosrahojen toivossa tuskin heitä moinen ajatus kiinnostaa.
Mitä opimme tästä? Ainoa oikea paikka keskustella mistä tahansa näistä foorumin aiheista on kasvotusten ystävien tai sukulaisten kanssa. Heiltä saa oikean mielipiteen ja pystyy aidosti tuulettamaan omia ajatuksiaankin.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 16:02"]
Suhteuttakaa hyvät ihmiset näitä palstoja sekä niiden kirjoitusaikoja. Suurin osa näistä palstoista on työttömien miesten kirjoittamia tekstejä. Oksettavimmat aloitukset ja muut lähtevät heidän käsistään. Itsellä on hyvin vahva intuitio että juuri monet näistä "pettävistä ja suurta munaa hakevista naisistakin" ovat vain miesten provoja.
Toivoisin tunnistautumista pankkitunnuksilla näihin keskustelupalstoille niin johan alkaisi palstat siistiytymään. Toki lukea voisi anonyyminä kirjautumatta, mutta näiden keskustelujen taso nousisi merkittävästi tällä toimenpiteellä. No, näinhän toki sivuston ylläpitäjät varmistavat että kirjoittajia ja lukijoita tulee lisää, joten mainosrahojen toivossa tuskin heitä moinen ajatus kiinnostaa.
Mitä opimme tästä? Ainoa oikea paikka keskustella mistä tahansa näistä foorumin aiheista on kasvotusten ystävien tai sukulaisten kanssa. Heiltä saa oikean mielipiteen ja pystyy aidosti tuulettamaan omia ajatuksiaankin.
[/quote]
Öh... mitä sitten teet täällä?
Minä puolestani olen oppinut kaikenlaista naisista av-palstalta. Yksi asia on, että vika on aina miehissä. Esimerkkinä seksi. Jos vaimo ei halua seksiä, on mies tehnyt tai tekee jotain mikä aiheuttaa naisen mielenkiinnon loppumisen seksin suhteen. Ja jos mies ei halua seksiä naisen kanssa, niin taas mies on syypää ja luuseri runkkari ja vaimo saa mennä vieraisiin, mikäli joutuu kärvistelemään pari kuukautta ilman seksiä. Mies puolestaan ei saa olla harmissaan, mikäli vaimo pihtaa vuoden verran raskauden ja vauva-ajan alun.
En myöskään ymmärtänyt kuinka paljon naiset keskittyvät toisten tekemisiin. Otetaan vaikka huvittavat mittasuhteet saanut pillukarvakeskustelut. Mahdotonta syyllistämistä, haukkumista ja mollaamista suuntaan jos toiseen. Antakaa toisen nyt olla. Miten se voi olla sinulta pois, jos joku muu haluaa ajella karvansa tai päinvastoin?
Ja ilmeisesti Google on täysin vieras asia av-palstalaisille :)
M35
On kyllä aika kauheata, jos ihmiset tosiaan kuvittelevat, että nämä ketjut edustavat tosielämän keskivertoihmisiä. Eivät edusta!
Normaalijärjellä varustettu ihminen onneksi huomaa sen nopeasti, kun poistuu täältä sinne tosielämään.
Jos yhtään helpottaa niin tänään meillä:
-Nainen tekee 11 tunnin työpäivän flunssaisena'
-Mies herättää ja pukee lapset, vie pienemmän hoitoon ja laittaa isommalle aamupalan
-Mies menee tekemään raskasta työtä 8 tunniksi
-Mies menee kotiin kaupan kautta
-Mies imuroi ja pesee pyykit ja viikkaa eiliset
-Mies alkaa valmistelemaan ruokaa ja auttaa isompaa pöydän kattamisessa
-Nainen tulee kotiin ja istuu pöytään
Kyllä se nyt vain edelleenkin on niin, että itse kannattaa miettiä minkälaiset keskustelunaloitukset täältäkin avaa ja lukee. Palstaan totuttua oppii tietämään etukäteen, mitä mikäkin keskustelu sisältää. Jos lukee vain avaukset, jotka on jo luettu 5000-150 000 kertaa, on aivan varmaa, että teksti on sen mukaista.
Palstan perusteella ei saa/voi/kannata tehdä elämää koskevia johtopäätöksiä.