Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen käyttää Longchampin kangaslaukkua (le pliage)??!!

Vierailija
25.11.2013 |

Siis arkilaukkuna. Mun mielestä sellainen, jolla ei ole varaa oikeaan merkkilaukkuun, joten pakko ostaa sellainen, ja sitten ollaan muka vielä niin ylpeitä siitä.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä että no, kröhöm, hieman huonohko nainen, sellainen hutsahtava

Vierailija
82/101 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, miksi olisi junttia käyttää jotain tiettyä laukkua, oli se sitten Longchamp tai mikä tahansa muu? Sehän nyt on vain laukku! Hassua kun ihmiset liittävät tavaroihin niin paljon merkityksiä. Itse käytän juuri sitä laukkua josta vain satun tykkäämään ja joka sopii tarkoitukseen. Omistan myös esimerkiksi Louis Vuittonin, joka kuulemma on hirveä pissismerkki, mutta itsepähän nyt vain satun pitämään sitä kauniina ja käytännöllisenä. Eivät kaikki yritä laukuillaan, vaatteillaan tai muilla omistamillaan asioilla viestittää yhtään mitään! Jos joku minut tuomitsee vain sillä perusteella millainen laukku minulla on, niin sehän se vasta pinnallista onkin... Kertoo mielestäni paljon enemmän arvostelijasta kuin minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tuo le pliage ollut monta vuotta käytössä. Tummanruskea väri sopinut hyvin monien eri vaatteiden kanssa ja laukku moniin eri tarkoituksiin. Aikanaan vuonna 2004, kun ostin kyseisen laukun, se palveli minua opiskellessani ammattikorkeassa, myöhemmin kauppakassina ja viimeiseksi lasteni vaippakassina. Minulla on myös useampi osan täällä halveksima Louis Vuitton laukkukin, mutta niistä pidän niiden kauniin ulkonäön vuoksi, en merkin vuoksi. Olen ihastellut Vuittoneita jo vuodesta 2002 saakka ja vasta 2005 minulla oli varaa ensimmäiseen. Sen jälkeen niitä on kertynyt 4 lisää. Ja vain siksi, että ne ovat kauniita mielestäni, ei siis siksi, että olisi jokin statussymboli. 

Minun mielestäni kaikki voivat käyttää ihan sellaista laukkua, josta itse tykkäävät juuri siihen mihin itse sitä haluavat käyttää. :)

Vierailija
84/101 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt hyvät käsilaukun merkistä vouhkaajat, että miksi ihmeessä sillä on mitään väliä mikä laukku ihmisellä on??? Ymmärrän, että kaunis ulkonäkö, kestävyys ja tietysti käytännöllisyys on laukussa tärkeää. Mutta maailma on pullollaan hyvin tehtyjä, kauniita, aidoista materiaaleista valmistettuja "merkittömiä" laukkuja. Ja monesti myös kohtuu hintaisia. Mitä merkitystä merkillä on??? Voisiko esim. ap vastata tähän. Itsekin tykkään olla huoliteltu( ei vaadi merkki kosmetiikkaa, apteekista löytyy) , siististi ja klassisesti pukeutunut ( löytyy myös edullisilta "tavis" merkeiltä), mutta en voi käsittää tätä nyky vouhkaamista jostain laukun merkistä?? Ei ihmisessä tärkeintä ole raha, tittelit tai edes korkea koulutus. Tärkeintä on se mitä on toiselle ihmiselle, miten suhtautuu heikoimpaansa ja miten osaa käyttäytyä. Sivistys on se myös mitä arvostan ja sitä ei rahalla saa, eikä kaikissa tapauksissa koulutuksellakaan. Joten pyydän, että joku todellakin vastaa minulle, koska en voi käsittää ap:n kaltaisten ihmisten maailmankuvaa.

Vierailija
85/101 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:00"]

Kertokaa nyt hyvät käsilaukun merkistä vouhkaajat, että miksi ihmeessä sillä on mitään väliä mikä laukku ihmisellä on??? Ymmärrän, että kaunis ulkonäkö, kestävyys ja tietysti käytännöllisyys on laukussa tärkeää. Mutta maailma on pullollaan hyvin tehtyjä, kauniita, aidoista materiaaleista valmistettuja "merkittömiä" laukkuja. Ja monesti myös kohtuu hintaisia. Mitä merkitystä merkillä on??? Voisiko esim. ap vastata tähän. Itsekin tykkään olla huoliteltu( ei vaadi merkki kosmetiikkaa, apteekista löytyy) , siististi ja klassisesti pukeutunut ( löytyy myös edullisilta "tavis" merkeiltä), mutta en voi käsittää tätä nyky vouhkaamista jostain laukun merkistä?? Ei ihmisessä tärkeintä ole raha, tittelit tai edes korkea koulutus. Tärkeintä on se mitä on toiselle ihmiselle, miten suhtautuu heikoimpaansa ja miten osaa käyttäytyä. Sivistys on se myös mitä arvostan ja sitä ei rahalla saa, eikä kaikissa tapauksissa koulutuksellakaan. Joten pyydän, että joku todellakin vastaa minulle, koska en voi käsittää ap:n kaltaisten ihmisten maailmankuvaa.

[/quote]

Se on tässä nykymaailmassa valitettava tosiseikka, että jotkut ihmiset ovat rahan palvojia ja jos ei ole varakas, niin pitää vähintään yrittää näyttää siltä. Ja sitten niitä, joita ei materia juurikaan kiinnosta, nämä ahneet pissikset pitävät ärsyttävinä juuri siksi, että heitä ei kiinnosta näiden pissisten "merkkilaukut" eivätkä ihaile ja palvo heidän vaivalla hankkimiansa kasseja.

Rahan ja laukkumerkkien palvominen, ja kauniista asioista pitäminen on kuitenkin kaksi eri asiaa. Ap on juuri näitä ensimmäisiä, laukkua ei hankita vain sen kauneuden vuoksi vaan sen tuoman statuksen takia. Jälkimmäinen taas on naisille hyvin ominainen piirre, ostetaan sitä mikä näyttää kauniilta. Nämä kangaskassit ovat tosi nättejä ja kaiken lisäksi kohtuuhintaisia, kestäviä ja käytännöllisiä, ranskalaisen laatulaukkuvalmistajan tekemiä. Minusta niissä kiteytyvät kaikki laukulle vaadittavat ominaisuudet.

Katselin noita Longchampin sivuja ja vaikka en ole koskaan sellaista omistanutkaan, taidanpa nyt käydä itselleni ostamassa yhden.. ihan vaan ap:n kiusaksi :)

Vierailija
86/101 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:49"]

Ei tässä minun persoonastani ole tarkoitus puhua vaan laukusta.

ap

[/quote]

Mutta aloituksesi kuitenkin kertoi kovin paljon persoonastasi. Enemmän kuin laukuista.

Vierailija
87/101 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä hinta ja laatusuhde kohdallaan, ja ovat Longchampin myydyin mallisto. Enough said :)

Vierailija
88/101 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89/101 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 17:20"]

En käytä merkkilaukkuja, pidän Espritin edullisista ja kivoista laukuista. :) mitähän se minusta kertoo :D ???

[/quote]olet tyylitön juntti

Vierailija
90/101 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le pliage on ihan kiva ja näppärä laukku, joka sopii monenlaiseen menoon ja monentyyppiseen vaatetukseen ja on matkustellessa oikein mainio veska, niinkuin moni on tässä kirjoitellutkin jo. Mulla on sellainen yksivärinen Planetes-niminen laukku (melkein samanlainen kuin le pliage), ja yllättävän paljon sille on löytynyt käyttöä vaikka löytyy kaapista "oikeitakin" merkkilaukkuja.

Mua sen sijaan vähän kiinnostaisi tietää miksi jotkut käyttää Longchampin sitä sellaista pienehköä jotain toalettilaukkua esimerkiksi baarissa ikäänkuin clutchina? Onko ne siis ihan vaan niin kivan näköisiä jonkun mielestä, että sopivat juhlavaatteidenkin kanssa vai mikä tämä juttu on? Joo, ei ole multa mitenkään pois, mutta jotenkin vaan niin erikoisen tuntuista kannella jotain meikkipussia mukana.

Vierailija
91/101 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa niistä pienistä laukuista on toilette-laukkuja ja jotkut iltamenon sopivia pochette-nimisiä laukkuja. Itse olen pitänyt tuollaista pochettea mökillä, kun en jaksa kantaa koko ajan laukkua, mutta tarvitsen jonkun pienemmän, josta saa nopeasti kameran tai puhelimen.

Vierailija
92/101 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika monenlainen. Ehkä ennen kaikkea käytännöllinen? Se kun kestää monenlaista säätä.

Merkkilaukkuhan se on, mutta tuskin siitä nyt kukaan erityisen ylpeä on.

Vierailija
93/101 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, varmaan joku pitää niitä hienoina. Mun mielestä ne on rumia.

Vierailija
94/101 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyseinen laukku on kaamea mummolaukku!

Hävetti nuoren n. 30vuotiaan naisen puolesta kun tuli samalta pysäkiltä bussiin kuin joku 85vuotias mummo kellä oli juuri samainen kuppa-champpari, molemmilla oli vielä beigetkin!

Vierailija
95/101 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletinpa nyt aikani kuluksi kyseisen laukun, kun en ole tiennyt miltä näyttää. Ei ole minun tyyliäni tuo, mutta eniten kiinnitin huomiota ohkaisen näköisiin hihnoihin. Mitään kovin painavaa en pystyisi kantamaan tuossa laukussa ilman että olkapäät tulevat kipeiksi.

Vierailija
96/101 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän 

Vierailija
97/101 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi longchamp ei kyllä oo merkkilaukku verrattuna michael kors:iin:)

Vierailija
98/101 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen tietää mikä tuo on??? Voi iesus, ja pitäis olla vielä joku susiruma merkkilaukku ja olla ylpee laukusta jossa on joku merkki???

Mulle käsilaukussa merkkaa käytännöllisyys ja se että se on hieno (väri&kuviot) ja se että multa kuluu mahdollisimman vähän rahaa siihen, ostan kuitenkin puolen vuoden tai vuoden päästä uuden. Minä käytän rahani mielummin johonkin muuhun.

Vierailija
99/101 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:49"]

Ei tässä minun persoonastani ole tarkoitus puhua vaan laukusta.

ap

[/quote] laukusta vai ihmisestä

Vierailija
100/101 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi on.

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka prioriteetti ei ole viestittää laukulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän