Millainen nainen käyttää Longchampin kangaslaukkua (le pliage)??!!
Siis arkilaukkuna. Mun mielestä sellainen, jolla ei ole varaa oikeaan merkkilaukkuun, joten pakko ostaa sellainen, ja sitten ollaan muka vielä niin ylpeitä siitä.
Kommentit (101)
Ei tässä minun persoonastani ole tarkoitus puhua vaan laukusta.
ap
Se on oikein hyvä ostoskassi, ja hyvin yleinen oikeasti rikkailla hienostorouvilla, joita ei paljon kiinnosta joidenkin teinien ja wt kulttuurin merkki-ihannointi.
Sellainen, joka prioriteetti ei ole viestittää laukulla.
Joo, säälitään kaikki yhdessä Katea, jolla ei rahat riittäneet parempaan..
http://www.thebaglady.tv/2012/09/kate_middleton_longchamp_le_pliage.htmlhttp://www.thebaglady.tv/2012/09/kate_middleton_longchamp_le_pliage.html
Justiinsa joo, kukaan ei vaan kehtaa tunnustaa täällä halveksuvansa niitä.. Itse en kyllä varmasti käyttäisi, enkä muitakaan persaukisten pissislaukkuja.
ap
Mullakin arkilaukkuna, sopii niin koululle kuin kauppaankin. Olen parikymppinen opiskelija.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:49"]
Ei tässä minun persoonastani ole tarkoitus puhua vaan laukusta.
ap
[/quote]
No hyvä. Minä jo kuvittelin vaikka mitä, kun ap:n persoona kieltämättä alkoi vuotaa mukaan keskusteluun... Mutat nytpä on päivä pelastettu kun asia selvisi, huhhuh...
Koska se kelpaa Catherine 'Kate' Middletonille niin kelpaa kyllä minullekin :)
Itse en kyllä varmasti käyttäisi, enkä muitakaan persaukisten pissislaukkuja
Eniten noita näkyy eirassa, ullanlinnassa yms. jos helsingissä laukkuja bongailee, esim. ullanlinnan kaksiotkin maksavat helposti 500.000...
Minulla on laukkuja Michael Korsista Chaneliin ja Longchampista Hermesiin, joten päättele ihan vapaasti tämän perusteella millainen nainen käyttää niitä ;D Olen liikenainen ja ikää alle 40. Nuo laukut ovat erinomaisia matkoilla, tyylikkäitä, kevyitä ja helppoja yhdistää kaikkeen. Omistan 3 erikokoista.
Mun bruttotulot on reilut 50 00e / v, joten kai mulla teoriassa olisi varaa ostaa kunnollinen ( = kallis merkkilaukku? ) käsilaukku, mutta mitä helvattua tekisin sillä, kun inhoan vässykkän raahaamista ja pidän ainoastaan repuista? Mulla on ihan arki- siis työkäytössä Marimekon reppu, maksoi vähän vajaa satasen alessa ja on kestänyt jo kolme vuotta. Ensin siitä hajoaa vetskari, mutta suutarissa voi vaihtaa uuden tilalle ja taas tulee lisää käyttöikää.
Mun mielestä sitä on oikein hyvä käyttää, jos vähänkään on enemmän tavaraa mukana. Ei mua ainakaan kiinnosta, mitä kukanenkin ajattelee, kun käytän kyseistä laukkua.
Typeryyden huippu väitellä jostain laukusta. Tutkittu totuus on, että naisten pakkomielle laukkuihin johtuu pelkästään kivespussikateudesta.
Mistä juontaa juurensa se, että ihmisen persoonasta, varallisuudesta, henkilöydestä tai yhtään mistään pitäisi tai voisi päätellä jotain siitä, millaista kassia hän sattuu kantamaan?
Ääliömäistä. Meistä on tullut niin mainonnan uhreja, että haluamme itsekin olla jotain käveleviä mainoksia.
Noita näkee itse asiassa aika paljon Espoossa ja Kauniaisissa, suomenruotsalaisen näköisillä naisilla ja monesti äideillä on m-kokoinen ja tyttärellä sama pienempänä eli s-koossa :) Äitinsä seurassa olevat tyttäret ovat yleensä muutenkin sellaisia äitinsä mini-me versioita ;D Jotenkin söpöä.
Eiköhän tää nyt ollut semmoinen nk. provo.
Miten joku tekee noin kärjistettyjä päätelmiä toisen omistaman laukun perusteella? Minä näen asian niin että mieluummin edullinen merkkilaukku tai muuten laadukas (vaikka merkitön) laukku, kunhan ei sorru mihinkään noloihin piraattikopioihin sillä ne vasta persaukisten pissislaukkuja ovatkin! :-D :-D :-D
Itse käytän arkilaukkuna vähän joka paikassa kyseistä longchamppia ihan vaan siksi, että olen todennut sen niin käteväksi ja monipuoliseksi. On riittävän iso (mahtuu tarvittaessa täydennysruokaostokset, pari vauvan varavaippaa ym. tarviketta, kansio, pikkusateenvarjo tai vastaavaa). Nykyisessä elämäntilanteessa laukku lojuu milloin missäkin, vaunujen alakorissa, päiväkodin kuraeteisessä, auton jalkatilassa, yleisten vauvanhoitohuoneiden tasoilla, joten on hyvä pystyä pyyhkimään ja pesemään laukku silloin tällöin. Ja hyvä ettei ole maailman kallein laukku, niin ei tarvitse olla hysteerinen sen kohtelusta koko ajan. Longchampin "Le pliage" on mielestäni myös moneen tyyliin sopiva eli ei näytä ihan typerältä heittää olalle jumppaan lähtiessä verkkarit päällä, lomareissulla perheen kanssa juomapulloja ja pyyhkeitä roudatessa, villakangastakissa jouluostoksilla tai vaikka juhlissa siistimpänä vauvanhoitolaukkuna.
Tässä minun syyni. Ja rahatilanne mahdollistaisi kalliimmankin laukun ostamisen, mutta en ole vielä kaivannut mitään tiettyä merkkilaukkua. Useamman vuoden on roikkunut ostoslistalla "joku merkkilaukku", kun vaan löytyisi mieluinen. Usein ne ovat myös vähän liian (en löydä oikeaa sanaa) sliipattuja tai muodollisia tai hienostelevia minun makuuni.
onko Longchampissa lokeroita? tarvitsisin sellaisen laukun- Guessissani tavarat vaeltaa pitkin laukun pohjaa...
Päinvastoin, mielestäni joku järkevä ja varakaskin hienostorouva, jolla ei ole tarvetta pröystäilyyn ja joka on sinut itsensä kanssa. Laukun tarkoitus ei ole hänelle statuksen nostaminen muiden silmissä vaan hän on tyytyväinen laukkuunsa, jolla on hyvä hinta-laatusuhde ja joka täyttää kaikki laukulle asetetut käytännön tarpeet:)