Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä kasvovoide??

Vierailija
25.11.2013 |

Nyt olis hakusessa hyvä kasvorasva. Mulla on aika paljon näppyjä, tai nykyään lähinnä arpia ja finnejä tulee satunnaisesti. Mustapäitä aika paljon. Mutta iho on erittäin pintakuiva ja kiristävä. Ja saa ehdottaa hyviä muitakin kosmetiikkatuotteita tällaiselle iholle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 19:58"]

Mulla oli mustapäät kauan paha ongelma. Ihohuokoset on aika kookkaat edelleen, joskin _reilusti_ pienentyneet nykyisin.

Pesen kasvot apteekin rasvalla. Rasvaan dr.Hauschan melissapäivävoiteella+arganöljyä sipaisu päälle.

Toinen jota käytän on vanilja&ruusu voide pala jota paikallinen yrtinkeittäjä valmistaa, siinä on kaakaovoita, öljyä yms.

Suurin apu mustapäihin on kaikista kokeilemistani kuorinnoista, naamioista, emulsioista yms ollut se etten pese pesuaineella ja rasvaan öljyllä.

[/quote]

Voitko vielä tarkentaa, mikä logiikka siinä on, että jos rasvaisen ihon päälle laittaa lisää rasvaa niin silloin  ongelmat häviävät? Eli mihin se perustuu? Lopettaako iho silloin oman rasvantuotannon?

[/quote]

Mulla on aina ollut kuiva iho. Kaikki pesuaineet kuivattaa liikaa. Iho rasvoittui eniten silloin kun kaikista kuivattavimmilla tai puhdistavimmilla aineilla pesi, ja ongelmat paheni. 

Rasvaan öljyllä siksi, että iho ei ole sen tuntuinen että olisi syvältä kuiva, vaan pinnasta ja melkein mikään rasva tähän mennessä ei ole jäänyt tarpeeksi myös pinnalle olematta liian rasvainen että tulisi näppylöitäkin tms.

Vierailija
22/22 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, kokeilepa apteekista ja nettikaupasta www.maisonprovence.fi saatavaa Idea Toscanan www.ideatoscana.fi neitsytoliiviöljyä sisältävää Bio yövoidetta ja kasvovoidetta. Olen käyttänyt omalle herkälle iholleni kolmisen kuukautta ja tykännyt kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla