Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pörrösukkien tarkoitus

Vierailija
25.11.2013 |

Mummojen ja kummien lempilahja eli pörrösukat koko suvulle! Mä en tajua niitä..sukkia siis. Ne on aivan kamalat. Tiukat laittaa jalkaan, niistä jää hirveesti nöhtää varpaiden väliin, ne hiostaa ja ne muuttuu ihme muodottomaksi lötköksi jo yhden käyttökerran jälkeen.

Menee samaan kastiin Pandan juhlapöydän konvehtien kanssa.

Onneksi meillä ei aikuiset osta enää toisilleen lahjoja niin jää nuo edellä mainitut kauppaan muiden iloksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä.. Miten kukaan voi käyttää sukkia yöllä.. mua ahdistais ihan kamalasti jos jotain olis jalassa. Ihan sama kun nukkuisi päivävaatteet päällä :)

Eli mä en keksi mitään käyttöä pörrösukille kun otan tavallisetkin sukat pois jalasta heti kun pääsen kotiin.. ne ahdistaa. (sukkia käytän ylipäätään lokakuu-huhtikuu välisen ajan ja muuten olen kokonaan ilman)

Vierailija
22/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: miten voi olla noin vaikea ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia.? Ilmeneekö tietämättömyytesi muinkin tavoin?

t: 21, jolla tosiaan on aina kahdet sukat jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan pörrösukia joka joulu lahjaksi. Ne on todella epämiellyttävät jalassa ja en ymmärrä niitten hienoutta. Laitan ne myyntiin kirpparille ja joku aina ostaa ne pois. Joku niitä oikeasti taitaa käyttää, vai menevätköhän lahjaksi...

Vierailija
24/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 09:51"]

No jo on taas valittamisen aihe! Pörrösukat ja suklaa on ihania asioita joista me hyvinvointivaltioissa asuvat ihmiset voidaan nauttia. Mietipäs hetki sitä että tänäänkin kuolee lapsia (IHAN OIKEASTI!!!) nälkään ja sä valitat jostain saatanan pörrösukan nukasta!

[/quote]

No mutta, kun ne pörrösukat on ihan oikeasti ihan tuhlausta. Olisi se sukkien valmistaja voinut energiansa käyttää vaikka sen nälänhädänpoistamiseen, kuin niiden pörrösukkien tekemiseen. Ihan perusteltua siis valittaa pörrösukista.

Mitä sinä olet tehnyt nälänhädän poistamiseksi?

Vierailija
25/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrösukat, kinttaat ja Pandan suklaarasia, kiitos, nyt on anopille lahjat kasassa.

Vierailija
26/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle on sattunut väärän kokoisia sukkia ja peset ne väärin.

Vierailija
27/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian pieni koko jos ne puristaa, ja peset liian kuumassa jos lötkähtää. Itse käytän pörrösukkia yösukkina, enkä ole törmännyt moisiin ongelmiin. Tai no, nöyhtää niistä lähtee kyllä vähän muutaman pesun ajan. Minä tykkään.

Vierailija
28/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään kotisukkina, ja meidän teini-ikäinen poikamme on niihin erityisen ihastunut.

Vähän ot: miksi täällä jatkuvasti valitetaan lahjoista? Eikö kuitenkin ole ihan kiva, että teillä on elämässänne ihmisiä, jotka haluavat jotenkin ilahduttaa teitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän