harmittaa... annoin liian aikaisin
Kaikki meni pieleen yhden miehen kanssa. Tuli meille jatkoille ja harrastettiin seksiä. Mies olikin niin kiva että olisin muutenkin siitä tykännyt. Mun mielestä meillä oli kivaa, mutta ei kysynyt puhelinnumeroa tai mitään. Ei varmaan enää kiinnosta, kun olin helppo. No, oma vika.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 00:45"]
Reilu kuukausi sitten kiksautin yhtä mukavan oloista miestä, ei vaihdettu numeroita. Olin ohimennen sanonut että olen menossa pikkujouluja viettämään tiettyyn paikkaan parin viikon päästä, joten ilmestyi sitten sinne antamaan puhelinnumeronsa. Lähti menemään sen jälkeen (Olin työkavereiden kanssa liikenteessä niin ei oikein voinut jäädä seuraan). True story, eikä edes ainut tapaus. Mua on tultu kysymään treffeille työpaikalta, lähetetty kirjeitä hotellille, etsitty kavereiden kautta, tietysti facebookista.. Kyllä toisen löytää jos haluaa.
[/quote]
Tuo mies muuten kysyi mitä teen työkseni ja missä, mutta en tajunnut paljastaa tarkkaa paikkaa, jos se olisikin halunnut tulla etsimään minut myöhemmin :p
ap
No jos jatkot oli teillä, niin tietäähän se, missä sinä asut!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:29"]
jos mies oli kiinnostunut ei sillä ole väliä, että menitte heti sänkyyn. mun mies sanoi hyvin, että onhan se mieskin siinä tilanteessa mukana ja haluaa seksiä, joten turha syyttää naista mistään.
jos tiedät miehestä jotain, voit aina laittaa jonkun kivan viestin, tyyliin: oli kivaa, kiitos seurasta. jos mies ei vastaa, se voi olla just varattu tai sitten ei halua jutulle jatkoa. älä kuitenkaan arvota itseäsi mihinkään suuntaan sen perusteella.
koska asia vaivaa itseäsi, seuraavalla kerralla kannattaa jättää jatkot väliin tai tyytyä vaikka vain pussailuun. tsemppiä :) ja kerro meille miten tilanne kehittyy.
t. nimim. been tehre, done that
[/quote]
Kiitoksia! Näin ajattelinkin, että seuraavalla kerralla voisi kokeilla pidättäytyä seksistä :) Se pelkkä pussailu voisi olla kivan romanttinen kokemus! Tässä nyt viimeksi kävi niin, että mulle ei todella jäänyt hirveästi tilaisuutta miettiä, aionko harrastaa vai en. Se mies alkoi suudella mua sohvalla (älyttömän ihanasti) ja seuraavassa hetkessä huomaan että oonkin jo kannettu sängylle ja mies ja minä melkein alasti riisuttuina. Juuri tuollaisesta määrätietoisuudesta kyllä tykkäänkin. Jos Luoja suo ja ensi kerta tulee, niin mies ei pääse yllättämään mua ihanuudellaan ja pysyn tilanteen tasalla paremmin. :) kerron sitten!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 22:20"]
No jos jatkot oli teillä, niin tietäähän se, missä sinä asut!
[/quote]
Tietää myös että mulla on lapsi, joten en usko että viitsii tulla päiväsaikaan ovikelloa soitteleen. Ja iltaisin on portti kiinni.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:51"]
Ehei, epäsiveelliset naiset eivät kiinnosta miehiä.
Portot ja tyttöystävät kun ovat kokonaan eri asia.
Näin on marjat.
[/quote]
Kun onko näin marjat oikeesti?
Itse mieluiten harrastaisin paljon ihanaa seksiä oman miehen kanssa, jos mulla olisi. Koska en ole sopivaa löytänyt, niin harrastan seksiä ihan seksin halusta toisinaan (vaikea kuvitella että olisin ollut selibaatissa viimeiset 7 vuotta). Ajattelen, että mulle kävisi kumppaniksi parhaiten samanlaisesti ajatteleva, seksistä tykkäävä mies. Eli ei mua haittaa, jos nyt vähän on "käytetty".
terveisin ap
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:51"]
Ehei, epäsiveelliset naiset eivät kiinnosta miehiä.
Portot ja tyttöystävät kun ovat kokonaan eri asia.
Näin on marjat.
[/quote]
Kun onko näin marjat oikeesti?
Itse mieluiten harrastaisin paljon ihanaa seksiä oman miehen kanssa, jos mulla olisi. Koska en ole sopivaa löytänyt, niin harrastan seksiä ihan seksin halusta toisinaan (vaikea kuvitella että olisin ollut selibaatissa viimeiset 7 vuotta). Ajattelen, että mulle kävisi kumppaniksi parhaiten samanlaisesti ajatteleva, seksistä tykkäävä mies. Eli ei mua haittaa, jos nyt vähän on "käytetty".
terveisin ap
[/quote]
Mikä siinä 7 vuoden seksittömyydessä on vaikea kuvitella? Mä olen ollut ilman kohta 8 vuotta.
Seksi kuuluu vain parisuhteeseen!
Yhteen aikaan halusin pelkkiä seksisuhteita, nyt kaipaisi muutakin. Olen vaan jumittunut tapoihini. Ei ihme, ettei miestä enää kiinnosta, kun annan heti kaiken. En vaan osaa muuta tapaa toimia.
Älä välitä, semmosta sattuu. Miehiä riittää. Urpo mies arvottaa naisen sen perusteella antaako heti vai kahden viikon päästä. Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin "pelailulla" ei ole mitään merkitystä. Muista se.
Säälin sua kun seksi on sulle vain antamista. Mä ainakin saan kun panen.
Just olin tulossa kirjottaa samaa kun 3. Jos mies siis aidosti kiinnostui sinusta, niin sillä ei tosiaan ole väliä annoitko vai et. Jos on oikeasti kiinnostunut niin pitää antamista pikemminkin vaan hyvänä juttuna. :) Et elä nyt aattele, et sen takia ei pidä yhteyttä tms.. :) Ota itse yhteyttä, niin sithän se selviää. Ja ei ole maailmanloppu, jos ei olekaan kiinnostunut. Varmasti löytyy vielä mies sinullekin. Pidä lippu korkealla!
Miksi sä edes haluisit sit olla sellaisen miehen kanssa, joka haki vaan yhen yön juttua? Ei se oo kenenkään vika, jos et ois antanut niin tuskin se silti olis sua kauaa kattellut jos ei etsi mitään pitkää/vakavaa.
Joopa joo näitä ikuisia antajia. Passiivisena lahnana siinä annoin itseäni panna.
Ootko koskaan kuullut tällaista hurrrrrjaa juttua: nainenkin voi olla aktiivinen. Eikö ollutkin järkyttävä uutinen! Jos joku mies kiinnostaa muunakin kuin vain "saajana", niin eikun metästämään, plikka, hopoti hop.
PS Ja siellä sängyssäkin voi olla, hui kauhiaa, aktiivinen, eikä silmiä tartte pitää koko aikaa kiinni.
Hei kiitoksia, yllätyin myönteisistäkin vastauksista! Varmasti törmätään jossain vielä niin se voi sit hurmaantua musta halutessaan. Jos ei kiinnosta niin eihän sille mitään voi. Ja kiva jos seksin harrastaminen pian ei tarkoita enää nykyään, että on helppo nainen ja antaa kaikille.
Tuohon antaa -sanaan nyt juututtiin hirveästi. Mies kyllä kehui ulkonäköäni ja kehui suihinottotaitojani (näytti oikeasti tykkäävän).
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 00:22"]
Hei kiitoksia, yllätyin myönteisistäkin vastauksista! Varmasti törmätään jossain vielä niin se voi sit hurmaantua musta halutessaan. Jos ei kiinnosta niin eihän sille mitään voi. Ja kiva jos seksin harrastaminen pian ei tarkoita enää nykyään, että on helppo nainen ja antaa kaikille.
Tuohon antaa -sanaan nyt juututtiin hirveästi. Mies kyllä kehui ulkonäköäni ja kehui suihinottotaitojani (näytti oikeasti tykkäävän).
[/quote]
Mikä ihmeen helppo nainen? Miksi naisen pitäisi olla panematta jos himottaa? Outo ajattelutapa. Ja outoa että hyväksyisit miehen joka ajattelee noin.
Jaa, jos se mies oikeasti tykkää, niin ei tuolla ole merkitystä. Jos on taas ollut vain pilden perässä, niin parempi että se selviää heti, eikä vaikka vasta kuukauden päästä (jolloin ehkä omat tunteet olisivat syventyneet).
Reilu kuukausi sitten kiksautin yhtä mukavan oloista miestä, ei vaihdettu numeroita. Olin ohimennen sanonut että olen menossa pikkujouluja viettämään tiettyyn paikkaan parin viikon päästä, joten ilmestyi sitten sinne antamaan puhelinnumeronsa. Lähti menemään sen jälkeen (Olin työkavereiden kanssa liikenteessä niin ei oikein voinut jäädä seuraan). True story, eikä edes ainut tapaus. Mua on tultu kysymään treffeille työpaikalta, lähetetty kirjeitä hotellille, etsitty kavereiden kautta, tietysti facebookista.. Kyllä toisen löytää jos haluaa.
enkä ole mikään jumalan lahja miehille, vaan ihan tavallinen, mukava ja perusnätti.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 20:57"]
Tuu hei sit kertoo jos jotain jatkoa seuraa.. ja tuu kertoo myös se, jos ei. :) En mä utelias oo. :D
[/quote]
Joo :D Tuskin ainakaan ennen ensiviikonloppua tapaan sitä missään, koita pysyä housuissasi (samaa yritän itsekin :p) Tulen sitten heti juoruamaan! ap
ps 19 myös oli siis ap. mutta 10 eri kuin ap!