Suuseksi ilman suojausta satunnaisista seksikontakteissa?
Kumia imiessä on fiilis, kun söisi karkin paperin kera. Mutta kun en oikein uskaltaisi ilmankaan. Vinkkiä?
Kommentit (11)
Todellakin. Naisen kanssa käytän kelmua.
Käytä vaan sitä kumia, ja muista ettei sekään suojaa 100%
Itse pelkään suu-/kurkkusyöpää, hpv:n ja kondylooman kun jo sain. Ei ole kivaa, ei.
Ei nappaa pimpinkään nuoleminen Elmukelmun läpi.
Minä olen puhdas - tule siis neliovisen Bemarini takapenkille leikkimään! Olethan varmasti mies?!?
T: Niko Petteri
Vinkki, Ei satunnaisia seksikontakteja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Kaikki eivät ole noin kunnollisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Kaikki eivät ole noin kunnollisia ihmisiä.
Vinkki 2: Autokivaa voi tehdä käsinkin
Suosittelen kyllä luotettavaa vakipanoa. Mulla oli ennen nykyistä 2 vakkaria, kun asuivat kauempana. Tiesivät molemmat, että mulla on 2 vakkaria. (Olivat myös kavereita, mutta sitä en kertonut) toinen oli kaverini serkku, toinen entinen luokkakaveri. Suhteet lähti ihan siitä että laiteltiin viestiä netissä, mitä kuuluu, onko sinkku ja että kiinnostaisko vakipano. Ja siitä se lähti. Suosittelen. Pääsee nopeesti eroonkin.
No mistä näitä vakipanoja löytää? Helposti näitä yhdenyönjuttuja löytää, mutta ei niistä enää sen jälkeen kuulu. On minulla yksi vakituisempi, mutta nähdään ehkä 2 kertaa kuussa. Tinderissäkin lukee, ettei ne yhdenyönjutut niin nappaa, että vakkari seuraa mieluummin. Olisi huippua löytää mies, jonka kanssa voisi puolin ja toisin laittaa viestiä et milloin nähtäisi.
Miehet kyllä kilpaa kehuvat vartaloani ja ulkonäköä, eli ei ole siitä kiinni. Seksissäkin olen varsin estoton, tykkään eri jutuista. Tai sitten näitä vakkareita hakevat ovat varattuja ja niihin en halua sekaantua.
Hanki luotettava vakikumppani.