Miten te muut ikisinkut olette hyväksyneet ajatuksen että evoluutio on karsinut teidät pois geenipoolista?
Evoluutiostahan tässä on kyse. Ikisinkut ovat evoluution ulkopuolelle jääneet.
Heidän tehtävänsä on karsiutua, kuolla pois, kadota.
Miten olette hyväksyneet tämän ajatuksen?
Pystyttekö enää toimimaan täysivaltaisena yhteiskunnan jäsenenä?
Minä en pysty, ja olen syrjäytynyt sekä erakoitunut
Kommentit (126)
Ruma, lyhyt, pieni muna, kukkakeppi vartalo, pitkäaikaissairaus, geenipooli ei jää kaipaamaan. Olen itsekin sitä mieltä ettei kaltaisieni pitäisikään lisääntyä. En tosin tarkoita että se olisi muutenkaan mahdollista kun naiset kiertää kaukaa.
"Mulla on niin huonot geenit, turha niitä jatkaa."
Luuletteko tosiaan ettei jokaisessa jotain vikaa ole? Kuka teidän mielestä on tarpeeksi hyvä jatkamaan sukua? Monet sairaudet myös tarvitsevat oikeat olosuhteet puhjetakseen. Jollain terveellä ihmisellä saattaa olla geenit vaikka mihin periytyvään sairauteen. Ja ne kaikki huonot piirteenne ei suoraan periydy lapselle, sillä kun yleensä on toinenkin vanhempi jolta myös tulee jotain.
Osaatteko nimetä jonkun niin mahtavan ihmisen, että hänen ehdottomasti kannattaa sukua jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei evoluutio minua karsinut, vaan minä itse se olin. Ihan oma päätös.
Vai että ihan lumihiutaleen oma vapaa tahto 😂
Khyyllä se evoluutio tämänkin hoiti, vaikka tekee tuskaa ehkä mieltää asia näin. Ihan ameeboja tässä lopulta olemme.
Ainakin minä voin hyvällä omatunnolla tehdä moninkertaiset hiilijalanjäljet ja elää kuin viimeistä päivää. Ei ole lapsia joille jättäisi tämån maapallon joten ei ole mitään järkeä sitä säästelläkään.
M
Evoluutio on tuottanut myös lapamadon kaltaisia otuksia. Ylväät olennot kuten sapellihammastiikerit ovat kuolleet sukupuuttoon.
En ole itse kyllä huomannut lisääntyjien olevan kuolemattomia. Tekisin heti lapsia kenen tahansa tonnikeijun kanssa, jos saisin sillä ikuisen elämän.
Jos tuo olisi perinnöllistä ikisinkkuja ei edes syntyisi eli ei tässä mitään karsita.
Itken puolestasi. Näin yläasteella tulevaisuuteen. Luonto on sellainen. Nyt minun pitäisi alkaa ehkä uskoa johonkin muuhun. Että täällä on hyvyyttä.
Ajattelen että olen kai liian kaunis sellaiseen. Täällä Lapin läänissä kun on rumuus arvossaan.
Länsimainen nainen on niin helppo aivopestä.
Hyvä vaan niin, lapsena ja nuorena haukuttiin vartaloani. En todellakaan olisi halunnut lapsille samaa kohtaloa.Ympäristö sai aikaan lapsettomuuteni.
Voi voi miten iso ego ja kuinka egon panttivankina pitää ollakaan että kuvittelee imilla geeneillä olevan universumissa paljonkin laajaa merkitystä :) . Voi kuule ne geenit kieppuvat ja pomppivat kaikissa sukulaisissasi ihan varmasti.
En ole ikisinkku mutta olen parisuhteessa jossa ei ole mahdollista hankkia lapsia. Evoluution kannalta pitäisi lähteä tästä tai mieluumminkin siitättää itsensä jollain toisella. Minulla ei ole kuitenkaan lastenhankintaviettiä eikä myöskään vahvaa seksuaaliviettiä vieraita kohtaan. 99.9 prosenttia maapallolla eläneistä lajeistakin on kuollut sukupuuttoon joten ei minusta ole kauhean dramaattista jos yksi ihminen jättää lisääntymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei evoluutio minua karsinut, vaan minä itse se olin. Ihan oma päätös.
Vai että ihan lumihiutaleen oma vapaa tahto 😂
Khyyllä se evoluutio tämänkin hoiti, vaikka tekee tuskaa ehkä mieltää asia näin. Ihan ameeboja tässä lopulta olemme.
Evoluutio hoitaa koko ihmiskunnan pois alta aikayksikön. Meistä kenestäkään ei tule jäämään jälkeäkään.
Matkailemalla ja naattimalla elämästä niillä rahoilla, jotka säästyy perhe-elämästä.
Geenipoolista. 😂🤣 Aivan kuin jollain mitättömän ohikiitävän hetken olemassaolevan pallon itiöillä ja heidän geenipooleillaan olisi minkäänlaista maailmankaikkeudellista merkitystä.
Eivät olleet. Niinkutsuttu isäni ei ole koskaan välittänyt jälkikasvustaan, ja äitini on todennut että ei hän koskaan erityisemmin lapsia halunnut, niitä vain tuli. Joten, ne ovat vain panneet ja saaneet jälkikasvua.