Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut ikisinkut olette hyväksyneet ajatuksen että evoluutio on karsinut teidät pois geenipoolista?

Vierailija
23.09.2020 |

Evoluutiostahan tässä on kyse. Ikisinkut ovat evoluution ulkopuolelle jääneet.
Heidän tehtävänsä on karsiutua, kuolla pois, kadota.

Miten olette hyväksyneet tämän ajatuksen?
Pystyttekö enää toimimaan täysivaltaisena yhteiskunnan jäsenenä?
Minä en pysty, ja olen syrjäytynyt sekä erakoitunut

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulle ihan ok. Ei mun geenit niin ihmeellisiä ole, että juuri niitä pitäisi jatkaa."

Sinun isäsi ja äitisi olivat eri linjoilla tästä asiasta kanssasi...

Eivät olleet. Niinkutsuttu isäni ei ole koskaan välittänyt jälkikasvustaan, ja äitini on todennut että ei hän koskaan erityisemmin lapsia halunnut, niitä vain tuli. Joten, ne ovat vain panneet ja saaneet jälkikasvua.

Vierailija
102/126 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, lyhyt, pieni muna, kukkakeppi vartalo, pitkäaikaissairaus, geenipooli ei jää kaipaamaan. Olen itsekin sitä mieltä ettei kaltaisieni pitäisikään lisääntyä. En tosin tarkoita että se olisi muutenkaan mahdollista kun naiset kiertää kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on niin huonot geenit, turha niitä jatkaa."

Luuletteko tosiaan ettei jokaisessa jotain vikaa ole? Kuka teidän mielestä on tarpeeksi hyvä jatkamaan sukua? Monet sairaudet myös tarvitsevat oikeat olosuhteet puhjetakseen. Jollain terveellä ihmisellä saattaa olla geenit vaikka mihin periytyvään sairauteen. Ja ne kaikki huonot piirteenne ei suoraan periydy lapselle, sillä kun yleensä on toinenkin vanhempi jolta myös tulee jotain.

Osaatteko nimetä jonkun niin mahtavan ihmisen, että hänen ehdottomasti kannattaa sukua jatkaa?

Vierailija
104/126 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on suvusta, ei yksilöstä.

Vierailija
105/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
106/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei evoluutio minua karsinut, vaan minä itse se olin. Ihan oma päätös.

Vai että ihan lumihiutaleen oma vapaa tahto 😂

Khyyllä se evoluutio tämänkin hoiti, vaikka tekee tuskaa ehkä mieltää asia näin. Ihan ameeboja tässä lopulta olemme.

Vierailija
107/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä voin hyvällä omatunnolla tehdä moninkertaiset hiilijalanjäljet ja elää kuin viimeistä päivää. Ei ole lapsia joille jättäisi tämån maapallon joten ei ole mitään järkeä sitä säästelläkään. 

M

Vierailija
108/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio on tuottanut myös lapamadon kaltaisia otuksia. Ylväät olennot kuten sapellihammastiikerit ovat kuolleet sukupuuttoon.

Vierailija
109/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kyllä huomannut lisääntyjien olevan kuolemattomia. Tekisin heti lapsia kenen tahansa tonnikeijun kanssa, jos saisin sillä ikuisen elämän.

Vierailija
110/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo olisi perinnöllistä ikisinkkuja ei edes syntyisi eli ei tässä mitään karsita.

Vierailija
111/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken puolestasi. Näin yläasteella tulevaisuuteen. Luonto on sellainen. Nyt minun pitäisi alkaa ehkä uskoa johonkin muuhun. Että täällä on hyvyyttä.

Vierailija
112/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa lisäännytään kyllä.

Vierailija
113/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että olen kai liian kaunis sellaiseen. Täällä Lapin läänissä kun on rumuus arvossaan. 

Vierailija
114/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimainen nainen on niin helppo aivopestä.

Vierailija
115/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan niin, lapsena ja nuorena haukuttiin vartaloani. En todellakaan olisi halunnut lapsille samaa kohtaloa.Ympäristö sai aikaan lapsettomuuteni.

Vierailija
116/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi miten iso ego ja kuinka egon panttivankina pitää ollakaan että kuvittelee imilla geeneillä olevan universumissa paljonkin laajaa merkitystä :) . Voi kuule ne geenit kieppuvat ja pomppivat kaikissa sukulaisissasi ihan varmasti.

Vierailija
117/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikisinkku mutta olen parisuhteessa jossa ei ole mahdollista hankkia lapsia. Evoluution kannalta pitäisi lähteä tästä tai mieluumminkin siitättää itsensä jollain toisella. Minulla ei ole kuitenkaan lastenhankintaviettiä eikä myöskään vahvaa seksuaaliviettiä vieraita kohtaan. 99.9 prosenttia maapallolla eläneistä lajeistakin on kuollut sukupuuttoon joten ei minusta ole kauhean dramaattista jos yksi ihminen jättää lisääntymästä. 

Vierailija
118/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei evoluutio minua karsinut, vaan minä itse se olin. Ihan oma päätös.

Vai että ihan lumihiutaleen oma vapaa tahto 😂

Khyyllä se evoluutio tämänkin hoiti, vaikka tekee tuskaa ehkä mieltää asia näin. Ihan ameeboja tässä lopulta olemme.

Evoluutio hoitaa koko ihmiskunnan pois alta aikayksikön. Meistä kenestäkään ei tule jäämään jälkeäkään.

Vierailija
119/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailemalla ja naattimalla elämästä niillä rahoilla, jotka säästyy perhe-elämästä.

Vierailija
120/126 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenipoolista. 😂🤣 Aivan kuin jollain mitättömän ohikiitävän hetken olemassaolevan pallon itiöillä ja heidän geenipooleillaan olisi minkäänlaista maailmankaikkeudellista merkitystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi