Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut ikisinkut olette hyväksyneet ajatuksen että evoluutio on karsinut teidät pois geenipoolista?

Vierailija
23.09.2020 |

Evoluutiostahan tässä on kyse. Ikisinkut ovat evoluution ulkopuolelle jääneet.
Heidän tehtävänsä on karsiutua, kuolla pois, kadota.

Miten olette hyväksyneet tämän ajatuksen?
Pystyttekö enää toimimaan täysivaltaisena yhteiskunnan jäsenenä?
Minä en pysty, ja olen syrjäytynyt sekä erakoitunut

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio ei karsi ketään mistään. Evoluutio ei ole entiteetti, joten se ei tee yhtään mitään. Satunnaisten tapahtumien takia olen tähän päätynyt. En voi olla vihainen kenelläkään, jos voisin varmaan katkeroituisin itsekin.

Vierailija
62/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkkuudesta huolimatta monesti pannut ja saanut lapsenkin.

Niin on myös monet ihmiset, jotka ovat aivan luusereita monella elämänalueella ja ulkoisesti rumia.

Aloitus kaipaisi ehkä vähän termien hiomista, ei oikein tavoittanut.

Niin, tällaista on naisen "ikisinkkuus"

Panorinkelöidään ja toteutaan lapsihaaveita, välillä ollaan 6kk suhteessa.

Hieman eri kuin ikisinkkumies, jolla on poikuus tallessa vielä 35-vuotiaana

Joo, nainen sanoi olevansa ikisinkku.

Kun sitten naiselta hieman tarkemmin kyselee, niin suhteita onkin ollut lukuisia vuodesta kahteen, mutta kutsuu itsrääm ikisinkuksi kun ri ole löytynyt sitä elämän mittaista kumppania.

Nainen vain ei kykene asettumaan oikean ikisinkun (miehen) asemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni itse tässä karsin pois ehdokkaita. Kyllä niitä ehdokkaita olisi löytynyt jonka kanssa pariutua ja saada lapsia, mutta en itse ole ollut vakavasti kiinnostunut näistä. Onko tämä sitten evoluutiota? Tavallaan se menee niin että itse karsin pois ehdokkaita joiden kanssa jatkaa evoluutiota. Ehkä se on hyvä evoluution kannalta kun karsin pois näitä ehdokkaita joiden kanssa en oikeasti halua elää loppuelämää.

Vierailija
64/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin karsin ihan itse itseni pois geenipoolista. Tämä yhteiskunta ei todellakaan ole tarpeeksi hyvä paikka minun jälkeläisilleni, ja olen ihan ok asian kanssa. Helpottaa stressiä huomattavasti kun tarvitsee huolehtia vain kahden aikuisen ihmisen hyvinvoinnista ja tulevaisuudesta tällaisessa maailmassa. Olen  tosin seurustellut 19-vuotiaasta asti, mutta sukua en tule koskaan jatkamaan eli sen verran kuitenkin liittyy asiaan.

Vierailija
65/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatever. Ei kiinnosta pierun vertaa, vaikka itsekin olen lapseton.

Vierailija
66/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen evoluutio = kaikkein keskimääräisimmät keskiverrot menestyvät parhaiten.

Eläimillä se taitaa olla se vahvimpien ja älykkäimpien selviäminen sukua jatkamaan.

Mihin perustat tämän väitteen? Subjektiiviseen näkemykseesi siitä, mitä tarkoittaa keskiverto?

Vierailija
67/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se sinkkuus ole este geenien jatkamiselle.  Miehet ja naiset voivat lahjoittaa sukusolujaan tai lapsia voi tehdä ilman kumppaniakin, jos niin vain haluaa. 

Voisin tehdä lapsia vaikka 100 tähän maahan kunhan minun ei tarvitse muodostaa parisuhdetta,hoitaa lapsia eikä minun tarvitsisi maksaa elatusmaksuja.

Jos joku nainen haluaa lapsen niin ilomielin teen hänen kanssa lapsen.

Olen mies 26v.

Tässä esimerkki, että evoluutio karsii tällaiset vastuunkantoon kyvyttömät miehet pois. Sperman luovutus on tietenkin yksi mahdollisuus lisääntyä tällaisillakin, jos sperman laatu on hyvää ja kelvollista.

Holtittomasta paneskelusta pidättäytyminenhän on vastuullista.

Vierailija
68/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatten, että hyvää miestä kannattaa odottaa vähän kauemminkin. 

Vierailija
69/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vain lehtolapsia. Geenit jatkuu.

Vierailija
70/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio ja yhteiskunnan toimintaan osallistuminen ovat kaksi aivan eri asiaa.

Evoluutiossahan ei puhuta yksilöistä, vaan lajien kehityksestä,ominaisuuksien karsiutumisesta (tai kehittymisestä ) esiitymisalueista yms .

Sekoitat nyt siis pahasti nuo kaksi eri asiaa.

Vierailija
71/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Itse karsin itseni koska olisinhan voinut poikiakin.

Vierailija
72/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että, yhyhyy nyt meni yöunet.

Vierailija
73/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku ja luultavasti lapsian en saa koskaan koska sinkkuna aika vaikea niitä on tehdä.

Minua ei pahemmin kiinnosta se että geenini katoaa pois maapallolta.

M28

Miksi olet sinkku?

Oletko juoppo, mt-ongelmainen, vammainen vai mikä mättää?

Suurin osa ikisinkuista ei vaan osaa aloittaa suhdetta.

Vierailija
74/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut (myynyt) siemeniäni spermapankkiin kolmessa eri maassa, joissa olen siis kaikissa asunut. Luulisi siinä geenien jonkin verran leviävän ilman omia holhottavia. Tai voihan se olla että kaikki päätyivät biojätteeseen. Ihan sama, sain kuitenkin rahat niistä.

Vierailija
75/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin karsin ihan itse itseni pois geenipoolista. Tämä yhteiskunta ei todellakaan ole tarpeeksi hyvä paikka minun jälkeläisilleni, ja olen ihan ok asian kanssa. Helpottaa stressiä huomattavasti kun tarvitsee huolehtia vain kahden aikuisen ihmisen hyvinvoinnista ja tulevaisuudesta tällaisessa maailmassa. Olen  tosin seurustellut 19-vuotiaasta asti, mutta sukua en tule koskaan jatkamaan eli sen verran kuitenkin liittyy asiaan.

Mitä ajattelet siitä, että jos olisit syntynyt vaikka 100 vuotta sitten, sulla kun olisi lapsia.

Ehkäisymenetelmät oli silloin epävarmoja ja abortteja ei saanut turvallisesti.

Vierailija
76/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monimurhaaja Mika Murasella on lapsi, siinä ei evoluutio mennyt oikein.

Ei tosiaan vakavasti häiriintynyt olekaan hyvä vanhemmaksi. Hänen lapsensa voi toisaalta saada ihan hyvän elämän, mikäli ei ole paljoa tekemisissä isänsä kanssa.

Joillain sekopäillä on nimittäin periatteessa ihan hyvät geenit, mutta esim. lapsuuden sairas ympäristö on muovannut heistä pahantekijöitä. Kukaan kun ei synny pahana vaan se vaatii aina traumaattisen lapsuuden ja kaltoinkohtelua, joka ei ikinä ole lapsen itsensä vika.

Vierailija
77/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä että Einsteinkaan ei saanut kun yhden lapsen joka sairastui skitsofreniaan eikä saanut jälkeläisiä. Että ei se niin yksi yhteen ole.

Vierailija
78/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio ja yhteiskunnan toimintaan osallistuminen ovat kaksi aivan eri asiaa.

Evoluutiossahan ei puhuta yksilöistä, vaan lajien kehityksestä,ominaisuuksien karsiutumisesta (tai kehittymisestä ) esiitymisalueista yms .

Sekoitat nyt siis pahasti nuo kaksi eri asiaa.

Jos yksilö ei ole riittävän kelpoinen pystyäkseen osallistumaan ja/tai onnistuakseen evoluution perusmekanismeihin eli parinvalintaan ja lisääntymiseen, on ihan selvää, että se saattaa syrjäyttää yksilöä populaation (yhteiskunnan) muista yksilöistä. Ihmislajilla kun on tunteet.

Btw, evoluutio ei oikeastaan ole kehitystä vaan sopeutumista vallitseviin olosuhteisiin. Siksi myös sillä hetkellä ei-niin-hyvät ominaisuudet ovat tärkeitä.

Ei se myöskään aina mene niin, että vahvin selviytyy. Jotain hyvää täytyy olla esimerkiksi ujoudessa ja herkkyydestä, sillä muuten näitä ominaisuuksia ei enää olisi. Meillä "huonommilla geeneillä" on siis toivoa! Ja jos emme ehdikään löytää sopivaa paria, ajatellaan kyseessä olevan vain sattuma. Sekin on tärkeä evoluution mekanismi.

Vierailija
79/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioluutio. En tiedä miksi evoluutio liikuttaisi minua. Se voi mennä hyvään tai huonoon suuntaan.

Vierailija
80/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio karsii koko ihmiskunnan pois lähiaikoina. Menossa on kuudes sukupuuttoaalto. Edellisissä katosi aina 90% lajeista kustakin, ainoat jotka selvisi olivat niitä alkeellisempia, jotka pystyvät sopeutumaan paremmin.