Miten te muut ikisinkut olette hyväksyneet ajatuksen että evoluutio on karsinut teidät pois geenipoolista?
Evoluutiostahan tässä on kyse. Ikisinkut ovat evoluution ulkopuolelle jääneet.
Heidän tehtävänsä on karsiutua, kuolla pois, kadota.
Miten olette hyväksyneet tämän ajatuksen?
Pystyttekö enää toimimaan täysivaltaisena yhteiskunnan jäsenenä?
Minä en pysty, ja olen syrjäytynyt sekä erakoitunut
Kommentit (126)
Olen ruma, mulla on terveysongelmia niin fyysisiä kuin psyykkisiä joten on ihan ok etten jaa kärsimystä eteenpäin. Toki jos jossain vaiheessa joku haluaa mut...
Eipä tuossa erityisemmin mitään hyväksymistä ole. Itsestä se kiinni vain on.
Mie en haluu lapsia, nii onko evoluutio karsinu miut geenipoolista vai oonko tehny sen ite? :o Tottakai mie oon hyväksyny oman päätöksen. :D Vähän typerä kysymys meille, jotka ollaa ikisinkkuja, mut ei haluta lapsia. :) M25
Evoluution kannalta äly ja kaukonäköisyys eivät ole juurikaan olleet hyödyllisiä ominaisuuksia. Ehkäpä me nyt näemme länsimaissa loputtomasti toistuneen kehityskulun maapallon evoluutiossa ja se varmaan selittää miksi satoja miljoonia vuosia on ollut elollista elämää ilman älyllistä elämää. Älykkäät olennot jäävät pehmeytensä vuoksi jalkoihin evoluution loputtomassa kilpailussa.
Lapsettomuus ei haittaa.
Yksin eläminen haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mie en haluu lapsia, nii onko evoluutio karsinu miut geenipoolista vai oonko tehny sen ite? :o Tottakai mie oon hyväksyny oman päätöksen. :D Vähän typerä kysymys meille, jotka ollaa ikisinkkuja, mut ei haluta lapsia. :) M25
Sinun kannattaa ensin kasvaa aikuiseksi ja sen jälkeen vasta ajattele aikuisten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa ensin kasvaa aikuiseksi ja sen jälkeen vasta ajattele aikuisten asioita.
Kyl mie oon aikuinen. :D Jokaine, joka asuu omillaan, maksaa omat laskut ja hoitaa omat asiansa o miust aikuinen. :) M25
Eipä se sinkkuus ole este geenien jatkamiselle. Miehet ja naiset voivat lahjoittaa sukusolujaan tai lapsia voi tehdä ilman kumppaniakin, jos niin vain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monimurhaaja Mika Murasella on lapsi, siinä ei evoluutio mennyt oikein.
Naiset tunnetusti suosivat juuri monimurhaajan ominaisuuksia miehessä.
On se todistettu niin monesti jo
Miehen kontaktinhaluisuus muihin ratkaisee löytääkö hän naisen. Aina on mennyt niin, että puhetaidoilla otetaan yhteys toisiin ihmisiin asiassa kuin asiassa sukupuolesta riippumatta. Voit olla vaikka kuinka kunnollinen, mutta neljän seinän sisältä kukaan nainen ei vaan tule miestä noukkimaan. Kannattaa nähdä ihan oikeat esteet pariutumiselle, eikä väännellä katkeroituneena asioita. Ihminen koostuu monista eri ominaisuuksista, mutta yksin kotona oleskelu voi olla este kaikelle muulle hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se sinkkuus ole este geenien jatkamiselle. Miehet ja naiset voivat lahjoittaa sukusolujaan tai lapsia voi tehdä ilman kumppaniakin, jos niin vain haluaa.
Voisin tehdä lapsia vaikka 100 tähän maahan kunhan minun ei tarvitse muodostaa parisuhdetta,hoitaa lapsia eikä minun tarvitsisi maksaa elatusmaksuja.
Jos joku nainen haluaa lapsen niin ilomielin teen hänen kanssa lapsen.
Olen mies 26v.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tavoin karsiutuvat matalan testosteronitason miehet pois. Kun ei haluta, ei harrasta seksiä, eikä lisäänny. Mitä enemmän haluttaa, sitä enemmän syntyy myös vahinkolapsia, vaikka ei haluaisi niitä aktiivisesti. Ja jos syy on, ettei pääse naisten kanssa sänkyyn niin silloin karsinta johtuu muista syistä.
no mitä hyvää ihmiskunta on tehnyt maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin tehdä lapsia vaikka 100 tähän maahan kunhan minun ei tarvitse muodostaa parisuhdetta,hoitaa lapsia eikä minun tarvitsisi maksaa elatusmaksuja.
Jos joku nainen haluaa lapsen niin ilomielin teen hänen kanssa lapsen.
Olen mies 26v.
Tässä esimerkki, että evoluutio karsii tällaiset vastuunkantoon kyvyttömät miehet pois. Sperman luovutus on tietenkin yksi mahdollisuus lisääntyä tällaisillakin, jos sperman laatu on hyvää ja kelvollista.
Miesten testosteroini tasot laskevat lapsen saamisen jälkeen koska lasten hoitaminen alentaa miehellä testosteroini tasoja.
Tästä oli juttua kesällä ylen dokkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Se on geenipoolin tappio, sillä olen älykäs ja kaunis. Mutta yhteiskunta on rappiolla ja ihmislaji on kovaa vauhtia sinkoamassa itseään jyrkänteeltä alas, joten aivan sama se mulle on.
Kaikki netissä ovat älykkäitä ja kauniita eli siinä et eroa toisista mitenkään. Ehkä tarvitset kehuja edes itseltäsi, joten aivan sama se mulle on.
Mä olen sinkku ihan omasta tahdostani, geeneissäni ei ole mitään vikaa :) Kaksi lasta löytyy ja heidät olen saanut luovutettujen sukusolujen avulla. Siitä en tiedä, olenko ikisinkku vai vaan tällä hetkellä sinkku, mutta hyvä on näinkin (niin sosiaalisesti, taloudellisesti jne.). Koska lapset on jo saatu, ei ole ainakaan mikään kiire "huolia" ketä tahansa, jos vaihdevuodet alkavat kolkutella ovella. Joko olen sinkku koko loppuelämäni tai sitten jonkun tosi ihanan tyypin kanssa. Oma äitinikin tapasi "elämänsä miehen" vasta 6-kymppisenä.
Eihän evoluutio mitään karsi. Evoluutiolla ei ole mitään tarkoitus. Evoluutio ei ole sama asia kuin eteenpäin tai paremmaksi kehittyminen. Äly on evoluution sivutuote. Ne eliöt joilla on tarvittavat ominaisuudet selviytyä tietyissä ympäristöissä yleensä selviytyvät.
Ihan hyvä ettei tämä sydänvikaisten ja alzheimerista kärsivän suvun geenit jatku kohdallani eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikisinkkuudesta huolimatta monesti pannut ja saanut lapsenkin.
Niin on myös monet ihmiset, jotka ovat aivan luusereita monella elämänalueella ja ulkoisesti rumia.
Aloitus kaipaisi ehkä vähän termien hiomista, ei oikein tavoittanut.
Niin, tällaista on naisen "ikisinkkuus"
Panorinkelöidään ja toteutaan lapsihaaveita, välillä ollaan 6kk suhteessa.
Hieman eri kuin ikisinkkumies, jolla on poikuus tallessa vielä 35-vuotiaana
Onko tässä lapsessa jotain vikaa? Tunnetko hänet?
Ihmeellinen kommentti.