Miten te muut ikisinkut olette hyväksyneet ajatuksen että evoluutio on karsinut teidät pois geenipoolista?
Evoluutiostahan tässä on kyse. Ikisinkut ovat evoluution ulkopuolelle jääneet.
Heidän tehtävänsä on karsiutua, kuolla pois, kadota.
Miten olette hyväksyneet tämän ajatuksen?
Pystyttekö enää toimimaan täysivaltaisena yhteiskunnan jäsenenä?
Minä en pysty, ja olen syrjäytynyt sekä erakoitunut
Kommentit (126)
Olen älykäs, fiksu, empaattinen, huumorintajuinen, luitettava, huoltqputåvä, sosiaalisesti lahjakas, luova ja pitkä, ja kouluttautunut. Mutta koska olen ruma, niin miehet ovat kiertäneet minut aina kaukaa. Kukaan ei ole koskaan pyytänyt edes treffeille, ja ne joita minä olen pyytänyt ovat kieltäytyneet.
Veljeni kyllä pääsi parisuhteeseen ja sai neljä lasta, jotka kaikki ovat terveitä, onnellisiä, kouluttautuneita ja menestyneitä elämässään, ja joilla on parisuhde ja lapsia.
Miehille naisen ulkonäkö on tärkein asia naisessa, luonne ja persoona eivät merkitse mitään. Kaikki kauniit ystäväni kyllä pääsivät parisuhteeseen, vaikka ovat.luontrrltssn aika hankalia, prinsessoita, jotka odottavat, että heidän puolestaan tehdään kaikki, ja he saavat kaiken , mitä haluavat. Ja koukutelöa saavat ja raibots myös. Heidän miehensä suostuvat kaikkeen, koska ko naiset ovat kauniita, antavat kaiken anteeksi, ja tekevät mitä tahansa noiden naisten eteen.
Että olenko katkera? Kyllä olen. Olisin halunnut miehen ja perheen, mutta en kelvannut kenellekkäön-jollekin känniselle juopolle ääliölle kertspanoksi baari-illan jälkeen, tai maksajaksi ja vakipilluksi.
Ja ei noiden naisten jälkeläiset eivät ole mitään valioyksilöitä, koska Miehethän perustelevat sitä, että preferöivät sitä kauneutta sillä, että kauniilla naisella on niin hyvät geenit. Monilla on nepsy ja mt-ongelmia, lukihöiriötä, vaikeuksia pärjätä koukussa ja sosiaalisissa suhteissa.
Mutta, miehet valitsevat kyrvällään, ja ottavat kauniin naisen, jos vain pystyvät siihen. Ei niitä oikeasti kiinnosta tavokset tai rumat, muuten kuin hyötysuhteessa. Olen monen miehen kuullut sanovan, että voisivat oikeasti rakastua ja rakastaa vain kaunista naista. Ja vaihtaisivat oman vaimonsa kaunottareen, jos se vain olisi mahdollista. Mutta koska ei, niin joutuvat tyytymään siihen omaan rumaan aikaansa, johon voi tyydyttää seksuaaliset tarpeensa, ja joka hoitaa sen jälkikasvun ja kodin ja maksaa oman osansa taloudesta.
Kiistät oman sanomasi, kun ensiksi kerrot että miehet valitsevat ulkonäön perusteella ja vähän myöhemmin valinta tehdäänkin soirolla. Miehenä vastaan näin että ulkonäkö on houkute, mutta kyllä luonne merkitsee paljon. Itse olen nuorena hylännyt pari-kolme morsianehdokasta nimenomaan luonteen perusteella, vaikka näiden ulkonäkö oli ok.
Vierailija kirjoitti:
Miehille naisen ulkonäkö on tärkein asia naisessa, luonne ja persoona eivät merkitse mitään.
Ei pidä paikkaansa. Tiedän rumiakin naisia, jotka ovat löytäneet puolison, jotkut jopa useampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille naisen ulkonäkö on tärkein asia naisessa, luonne ja persoona eivät merkitse mitään.
Ei pidä paikkaansa. Tiedän rumiakin naisia, jotka ovat löytäneet puolison, jotkut jopa useampia.
Kaikki kauniitkaan eivät löydä kumppania.
Marko Hento ei ollut ikisinkku mutta hänenkin geeninsä karsiutuivat evoluutiossa, koska hänellä ei ollut jälkeläisiä.
Kannan vastuuni. En varsinaisesti ole sinkku, mutta evoluution karsima kuitenkin. Ei lapsia ja olen sukuni viimeinen ja pian eläkeiässä. Tämä suku oli tässä. Olen kasvanut hyväksymään asiantilan.