Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut ikisinkut olette hyväksyneet ajatuksen että evoluutio on karsinut teidät pois geenipoolista?

Vierailija
23.09.2020 |

Evoluutiostahan tässä on kyse. Ikisinkut ovat evoluution ulkopuolelle jääneet.
Heidän tehtävänsä on karsiutua, kuolla pois, kadota.

Miten olette hyväksyneet tämän ajatuksen?
Pystyttekö enää toimimaan täysivaltaisena yhteiskunnan jäsenenä?
Minä en pysty, ja olen syrjäytynyt sekä erakoitunut

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan evoluutio on idioluutiota. Kuka tahansa heikkoälyinen pystyy panemaan ja tekemään lapsia. Harkintakykyisimmät ja älykkäimmät monissa tapauksissa jättävät ne tekemättä, mikä ei välttämättä ole hyvä asia koska tietynlaiset ominaisuudet jotka eivät edistä ihmiskunnan kehitystä vaan päinvastoin edistävät sen älyllistä taantumista, pääsevät entistä enemmän vallalle. En koe kuuluvani ihmiskuntaan joka ajaa sivilisaatiotaan kohti väistämätöntä romahdusta, joten ei ole tarvetta tehdä lapsia.

Vierailija
82/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio karsii koko ihmiskunnan pois lähiaikoina. Menossa on kuudes sukupuuttoaalto. Edellisissä katosi aina 90% lajeista kustakin, ainoat jotka selvisi olivat niitä alkeellisempia, jotka pystyvät sopeutumaan paremmin.

Alkeellisimmat, ainakaan ihmisistä, nimenomaan eivät kykene sopeutumaan parhaiten. Älykkyys on sopeutumiskykyä vallitseviin olosuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyssosarusten lapset jatkavat samaa geeniperimää.

Ihan hyvä, että seitsemästä sisaruksesta kahdella ei ole lapsia.

Vierailija
84/126 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Minä olen ikisinkku, jolla on kaksi lasta. Evoluutio ei näemmä karsinut minua.

Taas joku "ikisinkku" nainen

"Yhyy olin 10v parisuhtees mut nyt ei oo kahteen vuoteen ollu mitään säpinää"

On nää niin nähty kun nainen luulee olevansa ikisinkku sanan todellisessa merkityksessä

Kaks lasta ja ikisinkku, joopa jo...

Juu, mutta muistetaan että oikeita ikisinkkuja on myös naisissa. T. ei ikinä koskaan mitään, N38v

Sama juttu, olen miehille ilmaa.

T: N45v

Vierailija
85/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on laaja suku, josta he ovat vain yksi vaivainen versio...

86/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan ok. Ei mun geenit niin ihmeellisiä ole, että juuri niitä pitäisi jatkaa.

En halua laittaa resursseja sellaiseen, missä ei ole mitään järkeä. Meitä on jo liikaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
87/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan oksettaa omat geenit, joten se, ettei ne siirry eteenpäin, ei sureta. Jotkin muut asiat ikisinkkuudessa kyllä.

Vierailija
88/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen hyväksynyt. Mielelläni olen ikisinkku, sillä en pidä ihmisistä kovin paljoa.

Vierailija
89/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle ihan ok. Ei mun geenit niin ihmeellisiä ole, että juuri niitä pitäisi jatkaa."

Sinun isäsi ja äitisi olivat eri linjoilla tästä asiasta kanssasi...

Vierailija
90/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään, koen sen lähinnä vapauttavana.

Arvostan elämässäni kaikkein eniten vapautta, terveyttä ja omaa aikaa ja niistä saankin lapsettomana sinkkuna nauttia yllin kyllin.

Vierailija
91/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mietin, että juuri nyt olen elämään tyytyväinen. Ikisinkku olen. Oli kesäheila, mutta sekin oli lopulta vain muistutus siitä miksi sinkkuus on ihanaa pidemmän päälle.

Vierailija
92/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsingis Khanilla on muuten eniten jälkeläisiä tällä hetkellä maapallolla. Ei ollut mikään yksiavioinen valloittaja hän, ei todellakaan... Siksi TK elää!

Vierailija
93/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerää ajatella yksinäisyyttä evoluution kannalta. Minua ahdistaa se että en voi kokea pitkäaikaisen kumppanin tuomaa onnea ja turvaa, ei se etten jaa päättömästi geenejä. Ihmisyyteni on enemmän kuin se että olen biologinen robotti joka suorittaa lisääntymisen.

Vierailija
94/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsingis Khanilla on muuten eniten jälkeläisiä tällä hetkellä maapallolla. Ei ollut mikään yksiavioinen valloittaja hän, ei todellakaan... Siksi TK elää!

Heitä on Suomeenkin tulossa/tullut. Afganistanin hazara-kansa on Tsingiksen jälkeläisiä.

Vierailija
95/126 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvät geenit, joten tietty maailman kannalta menetys, ettei geenikomboni jatkanut kulkuaan. Mutta mitä siitä tulisi, jos vain hyvät lisääntyisivät.

96/126 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulle ihan ok. Ei mun geenit niin ihmeellisiä ole, että juuri niitä pitäisi jatkaa."

Se ei tarkoita sitä, että minun pitäisi heitä miellyttääkseni hankkia lapsia. Isäni jopa sanoi, että jos olisi nyt nuori, ei haluaisi lapsia. Eli ymmärtää päätökseni todella hyvin.

Sitäpaitsi sisaruksillani on lapsia. Se riittäköön.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
97/126 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapseni on naimisissa mutta ei aio hankkia lapsia eli vähän eri tilanteesta on kyse, mutta toteanpa silti, että en kyllä halunnut lasta jatkaakseni geenejäni (paitsi ehkä tiedostamattomasti), kyllä taustalla oli ihan erilaiset tarpeet. Halu saada perhe, lapsi jota hoivata, hoitaa, kasvattaa ja ennen kaikkea rakastaa.

Vierailija
98/126 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen karsinut. En ole halunnut omaa lasta. En kuvittele olevani geeneiltäni niin erinomainen, että niitä on pakko jatkaa. En, vaikka olen toiminut mallina ja minulla on yliopistotutkinto.

Vierailija
99/126 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mene samoin kuin eläinmaailmassa, että ne, joilla on pienimmät selvitymismahdollisuudet lisääntyvät eniten, jotta laumasta jäisi edes joku elinkelpoinen lajia jatkamaan.

Vierailija
100/126 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen saamiseen tarvita parisuhdetta, vaan onnistunut hedelmöittyminen.

Itse haluan parisuhteen sen takia, että saisin elää rakastamani ihmisen kanssa. Lapsia en ole koskaan halunnut.