Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nettideittaillut nyt seitsemän kuukautta ja minusta alkaa tuntua pahasti siltä, että tulen olemaan sinkkuna vielä pitkään

Vierailija
22.09.2020 |

Olin viimeksi sinkkuna netissä kolme-neljä vuotta sitten ja silloin ajatus parisuhteen löytämisestä ei tuntunut näin mahdottomalta. Sain ainakin seksiä joskus, jos en suhdetta ja treffeille pääsy ei tuntunut olevan näin tiukassa. Tulen varmaan olemaan vuosien päästä se M37 tai M40, joka seurusteli viimeksi joskus monia vuosia sitten ja sen jälkeen elämä on mennyt täysin yksin :( Miehet ovat valittaneet netissä nettideittailun vaikeudesta jo vuosia ja olen pitänyt heitä hieman luusereina, koska itse sain ennen kontakteja ja treffejä melko helposti, vaikka olen aina ollut suht koht tavis. Nyt alkaa tuntua kuitenkin siltä, että minullekin on tullut seinä vastaan. Pudotus siitä tilanteesta, missä olin vielä muutama vuosi sitten, tuntuu todella rajulta ja vaikealta hyväksyä.

En ala syytellä tilanteestani ketään. Halusin vaan avautua tilanteestani ja tuntemuksistani. Toivon, että ette vastaisi kovin ilkeästi, sillä minusta tuntuu pahalta jo muutenkin.

PS. En tehnyt tätä ketjua selvittääkseni, mikä minussa on vikana. Voitte esittää siihen liittyviä pohdintoja tai kysymyksiä, jos haluatte, mutta en lupaa vastata niihin mitään. Etsin lähinnä vertaistukea ja tsemppiä, jos jompaakumpaa tai molempia nyt sattuisi löytymään.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo sinun tilanne ihan samalta kuulosta kuin minulla, sinulla kuitenkin tuntuu kiinnostuneita naisiakin olleen. Vaikea on joka tapauksessa nykyyän sinkkumarkkinoilla.

Itse jo luovutin koko homman.

M37

Sinä olit se oululainen, vai olenko väärässä? Voi olla, että menekkini olisi samaa luokkaa kuin sinulla, jos yrittäisin löytää naista Oulun seudulla.

Ap

Vierailija
22/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seitsemän kuukautta on lyhyt aika. Itse katselin paljon kauemmin ennen kuin löytyi mieleinen. Ja tietysti joka myös kiinnostui minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo sinun tilanne ihan samalta kuulosta kuin minulla, sinulla kuitenkin tuntuu kiinnostuneita naisiakin olleen. Vaikea on joka tapauksessa nykyyän sinkkumarkkinoilla.

Itse jo luovutin koko homman.

M37

Sinä olit se oululainen, vai olenko väärässä? Voi olla, että menekkini olisi samaa luokkaa kuin sinulla, jos yrittäisin löytää naista Oulun seudulla.

Ap

Oikein muistit.

M37

Vierailija
24/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta seitsemän kuukautta on lyhyt aika. Itse katselin paljon kauemmin ennen kuin löytyi mieleinen. Ja tietysti joka myös kiinnostui minusta.

Tiedän, että seitsemän kuukautta ei ole pitkä aika. Silti olen ennen saanut vähän rohkaisevampia tuloksia tässäkin ajassa. Nyt suurin osa ajasta menee niin, että en edes viestittele kenenkään kanssa.

Ap

Vierailija
25/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että seitsemän kuukautta ei ole pitkä aika. Silti olen ennen saanut vähän rohkaisevampia tuloksia tässäkin ajassa. Nyt suurin osa ajasta menee niin, että en edes viestittele kenenkään kanssa.

Ap

Meni minullakin pitkiä aikoja ilman viestittelyä. Pitää vain jaksaa olla aktiivinen jos haluaa tavata ihmisiä.

Luulen että nettideittailu alkaa hiipua ja ihmiset siirtyvät tinderiin. Varmaan osalla on profiilit molemmissa mutta nettiprofiiliin ei jakseta panostaa. Ja tietysti nyt on tämä korona-aika vielä vähentänyt kiinnostusta tavata ihmisiä.

Vierailija
26/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä suurempi osa oman ikäluokan edustajista on vakituisessa parisuhteessa jos sellaista on halunnut. Mitä pidemmälle mennään sitä suurempi osa sinkuista on niitä, joiden on vaikea pariutua. Yleensä siihen on joku syy. Siksi vanhempana vaan on vaikea löytää ns hyvää kumppania. Näin järkeilin.

Vierailija
27/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut todella pitkissä parisuhteissa. Avioeron jälkeen löysin deittipalvelusta fwb (tai jotain sinnepäin) ihan muutamassa kuukaudessa. Ja ihan parisuhteen puolessa vuodessa. Mutta kumppani ei ollut sopiva ja tulin kriittisemmäksi arvojen merkityksestä. Joten parivuotta meni viimekerralla kun löysin sellaisen joka paperilla näytti hyvältä.. Valitettavasti tuokaan suhde ei ollut hyvä minulle.

Nyt jännitän kovasti että kestääköhän uuden löytämisessä seuraavaksi 8vuotta.... Noh mielummin yksin kuin suhteessa joka ei ole miellyttävä kummallekin osapuolelle.

-M39

Vierailija
28/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä suurempi osa oman ikäluokan edustajista on vakituisessa parisuhteessa jos sellaista on halunnut. Mitä pidemmälle mennään sitä suurempi osa sinkuista on niitä, joiden on vaikea pariutua. Yleensä siihen on joku syy. Siksi vanhempana vaan on vaikea löytää ns hyvää kumppania. Näin järkeilin.

Jooh no kiitos tästä järkeilystä. Vielä kun joku kertoisi minulle miksi en kelpaa kellekään.

T: ikisinkku n33v

Vierailija
29/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa, että ihmiset luovuttavat. No kyllähän joskus voi käydä niinkin, että se kumppani löytyy ihan tavallisesta arjesta, mikäli tähdet ovat kohdillaan. Mä pysyttelen yhdellä sivustolla, vaikka omalla tavallani olen luopunut uskosta sieltä ketään löytää, mutta välillä aktivoidun ja vetäydyn taas. Tiedän olevani liian kranttu.

Vierailija
30/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap on ollut se keskeinen ongelma? Ei löydy ketään josta kiinnostuisit yhtään, et pääse treffeille, vai eikö kemiaa löydy jos pääset?

Jossain määrin noita kaikkia. Löydän kyllä jonkin verran kiinnostavia naisia, mutta en ole löytänyt vielä ketään sellaista, joka kolahtaisi kunnolla alusta asti. Toki en ole itsekään ollut vielä kenellekään naiselle se, joka kolahtaa täysillä. Yksi tosin taisi innostua minusta vähän enemmän keväällä, mutta en tuntenut mitään kemiaa häntä kohtaan valitettavasti.

Ap

Niin eli kysyntää sulla on ollut, mutta et sitten innostunut kun ei ollut fitness-misukka. Sori, sun taso vaan riitä niihin naisiin mihin koet vetoa.

Tässä ketjussa on jotakin maagista kun tämän kaltaiset vastaukset keräävät alapeukkuja enemmän kuin yläpeukkuja :o

Aloituksellakin on runsaasti enemmän yläpeukkuja

Yleensä aina päin vastoin!

Vierailija
31/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap on ollut se keskeinen ongelma? Ei löydy ketään josta kiinnostuisit yhtään, et pääse treffeille, vai eikö kemiaa löydy jos pääset?

Jossain määrin noita kaikkia. Löydän kyllä jonkin verran kiinnostavia naisia, mutta en ole löytänyt vielä ketään sellaista, joka kolahtaisi kunnolla alusta asti. Toki en ole itsekään ollut vielä kenellekään naiselle se, joka kolahtaa täysillä. Yksi tosin taisi innostua minusta vähän enemmän keväällä, mutta en tuntenut mitään kemiaa häntä kohtaan valitettavasti.

Ap

Niin eli kysyntää sulla on ollut, mutta et sitten innostunut kun ei ollut fitness-misukka. Sori, sun taso vaan riitä niihin naisiin mihin koet vetoa.

Hoikkuus ei ole koskaan ollut kynnyskysymys minulle. Siitä olen samaa mieltä, että en yllä fitness-naisten tasolle, ainakaan netissä. Olen sinut sen asian kanssa.

Ap

"Olen sinut sen asian kanssa"

Eli sinun on pitänyt hyväksyä tuo asia, ja ottaisit kyllä sellaisen fitnessmisukan jos vain saisit.

Sellaisia ajatuksia herättää tuo kun olet joutunut asian hyväksymään.

Kuka nainen haluaa olla se johon tyydytään?

Vierailija
32/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi pitäisi heti kolahtaa täysillä? Tätä en ymmärä, eikö voisi ottaa rauhassa ja tutustua kunnolla ennen kuin päättää ettei homma toimi?

Vierailija
33/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ihme tuo fitnessmeemi on? Ymmärtäisin, että halutaan naisen harrastavan jotain hevospooloa tai golfia, mutta fitnessiä voi jokainen heikkolahjainen leipäjonovakkarikin harrastaa.

ohis

Tämän palstan naisten keksimä argumentti, jolla he kuvittelevat mitätöivänsä jokaisen miehen tekemän aloituksen kumppanin hakuun liittyen.

Sitä spämmätään useita kertoja jokaiseen tällaiseen aloitukseen

Vierailija
34/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi tuhlaat aikaasi netissä. Itse huomasin seitsemässä _päivässä_ että se ei toimi. Ikäisesi naiset pariutuvat muiden kanssa sillä aikaa kun sinä päivystät nettiä.

Vierailija
35/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sillä olla vaikutusta, että nyt on korona ja sillon ei ollu, kun viimeks olit palstoilla? Monet, monet naiset on pistäny nettideitit tauolle, koska korona.

Vierailija
36/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ihme tuo fitnessmeemi on? Ymmärtäisin, että halutaan naisen harrastavan jotain hevospooloa tai golfia, mutta fitnessiä voi jokainen heikkolahjainen leipäjonovakkarikin harrastaa.

ohis

Nykyään näiden pulleronaisten kielessä "normaalipainoinen nainen = fitnesskissa". Ei sille mitään voi, jos reilusti ylipainoinen nainen ei kolahda, eikä miellytä silmää.

Vierailija
37/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkästä parisuhteesta, kun olin 38. Asun pk-seudulla ja reilun viiden vuoden ajan olen käyttänyt eri sovelluksia sekä sivustoja. Hakuikkunani normaalisti lähialueelle ja pienellä ikähaarukalla, +-5 vuotta suhteessa kulloisenkiin omaan ikääni. 

Sovelluksien keskinäisessä vertailussa käyttäjämäärä merkkaa miten hyvin seuraa löytyy tai miten kauan kutakin palveluja jaksaa kerrallaan käyttää. Alusta alkaen olen koittanut miettiä miltä kuvani näyttävät ja millaisen esittelytekstin olen kirjoittanut. Kun kontakti syntynyt olen kirjoitellut kuin toiselle ihmiselle kirjoitetaan eli tutstuanut, kysellyt ja kertonut itsestäni. Joskus keskustelut etenevät eroottisempaan suuntaan mutta silloinkin juttu etenee vaiheittain, jos kumpikin keskustelija jutussa mukana.

Parhaiten olen saanut kontakteja Tinderissä. Uskon omassa ikäluokassani sen olevan sovelluksista selvästi suosituin, jolloin luonnollista myös saada parhaiten kontakteja sen kautta. Nettisivuilla ollut vaihtelevampaa kontaktin saaminen, mutta yleensä saan yhteydenottoja ja omiin yhteydenottoihin reagoidaan. Sivustoilla kontaktien määrä kuitenkin selvästi sovelluksia pienempää. 

Kontakteja saanut siis mukavasti ja treffeille päässyt paljolti omasta aktiivisuudesta riippuen. Molemminpuolisen kemian kanssa ollut kuitenkin ongelmia. Joko treffeille on mennyt ilman suurempaa kiinnostusta ja tavatessa ei kiinnostusta ole myöskään löytynyt tai sitten kiinnostuksen menevät ristiin. Harvemmin ensitreffeillä syntyy todellista kiinnostusta. Hyvässä tapauksessa fiilis on "Oli ihan ok treffit ja voisi vaikka tavata uudestaan muttei harmita jos ei tavatakaan". Useimmiten ei kiinnosta tavata uudestaan. 

Vierailija
38/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan tosi tykästynyt suhun ihan jo siitä syystä, että sä kirjoitat niin hyvin ja selkeästi! Mä olen nelikymppinen nainen ja niin uupunut nettideittailuun, en jaksa edes selittää.

Minä olen niin uupunut koko nettideittailun ajatukseeen, etten jaksa edes yrittää. 

Vierailija
39/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi pitäisi heti kolahtaa täysillä? Tätä en ymmärä, eikö voisi ottaa rauhassa ja tutustua kunnolla ennen kuin päättää ettei homma toimi?

Kuten muussakin elämässä, niin ihmiset tuntuvat malttamalttomilta. Parikymppisenä kierteli baareissa ja ehkä sai naisen numeron silloin tällöin. Kun kontakteja tuli vähän ei tullut oltua niin malttamaton päättämään kiinnostaako toinen. Jos treffeillä oli kivaa, niin se itsessään oli hyvä syy tavata uudestaan. Nyt oma mukavuudenhaluni kasvaa ja ihan kiva ei riit, että näkisin vaivaa jatkaa viestittelyä tai tapaisin uudestaan. Osaltaan parantuneet viestintämahdollisuudet ehken tähän syynä. Nyt on helppo viestiä tavallaan loputtomasti.

Vierailija
40/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

38, katkeruus mistä? Eikö tässäkin ketjussa miehet ole katkeria naisettomuudestaan? Ei minulla ole syytä olla katkera kenellekään, olen onnellisesti parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi