Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ovat mielestäsi täydelliset rinnat puhtaan esteettisessä mielessä?

Vierailija
23.11.2013 |

Nyt siis on kyse vain ulkonäöstä, eli "sellaiset joilla saa lapset imetettyä"- tai "sellaiset jotka ovat rakkaassa kiinni" -tyyppiset vastaukset eivät vastaa tähän kysymykseen.

Mun mielestä tällaiset ovat aika ihanteelliset http://i1.ytimg.com/vi/txx5LzL6dQg/mqdefault.jpg

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 14:34"]

Nyt siis on kyse vain ulkonäöstä, eli "sellaiset joilla saa lapset imetettyä"- tai "sellaiset jotka ovat rakkaassa kiinni" -tyyppiset vastaukset eivät vastaa tähän kysymykseen.

Mun mielestä tällaiset ovat aika ihanteelliset http://i1.ytimg.com/vi/txx5LzL6dQg/mqdefault.jpg

[/quote]

Muovisen mallinuken tissit kauneinta, mitä löytyy? Just joo. En ole ihan NIIN friikki.

[/quote]

Odotinkin, että koska joku takertuu tuohon asiaan. Kyse on nyt tosiaan vain tissien muodosta, ja tissien muodon voi hyvin ilmaista vaikka jokin saviveistos. Se, että esimerkkikuvassa sattui olemaan mallinukke johtui vain siitä, että se kuva tuli vastaan. Se ei tarkoita, että jotenkin sytyn muovisista nukeista. Vaikka kaipa sä nyt sen tiesitkin, kunhan piti päästä vähän vääntämään...

ap

Vierailija
22/53 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mun rakkaan mielestä täydelliset rinnat - kiinteät, pysty ja täydellisen puolipyöreät juuri isoon kouraan sopivat (B kuppi). Ei riipu eikä roiku

n 50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 18:06"]

Mulla on mun rakkaan mielestä täydelliset rinnat - kiinteät, pysty ja täydellisen puolipyöreät juuri isoon kouraan sopivat (B kuppi). Ei riipu eikä roiku

n 50+

[/quote]

Nyt vasta katsoin ap:n linkittämän kuvan - koko hyvin lähellä mutta mulla on pyöreämmät

Vierailija
24/53 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suurista, mutta kohtalaisen kiinteistä, kuitenkin luonnollisesti roikkuvista (eli pisaranmallisista) rinnoista. Ihailen myös tummahkoja nännejä/nännipihoja, itse kun olen tällainen vaaleapigmenttinen suomalainen. Sellaiset tahtoisin itselleni, jos voisin valita. Yleensäkin latinalaisamerikkalaiset vartalot ovat kauniin kurvikkaita minun mielestäni.

Vierailija
25/53 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/53 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lady gagan rinnat on jst sopivat ja sem kroppa on niin kaunis

Vierailija
27/53 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/53 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:42"]

http://www.plastiikkakirurgiafinest.fi/images-x/stories/toimenpiteet/4rs1.jpg

Nämä!

[/quote]

Ootko tosissasi? :O Okei...

[/quote]

Olen! Miksi muuten olisin ne tähän ketjuun linkittänyt?

[/quote]

Ihanko todella pidät silikonirintoja esteettisesti miellyttävämpinä kuin yksiäkään aitoja?? Oletpa todellakin kumma tyyppi. Tykkäät varmaan muustakin feikistä. No, meitä on moneen junaan....

[/quote]

Minkä takia mielipiteeni aiheuttaa sinussa moista pään vaivaa? Itse olet omituinen ihminen, kun tuomitset minut vain sen perusteella, että vastaan rehellisesti tähän ketjuun. Joten en ainakaan luonteeltani ole feikki, jos se sinua niin kiinnostaa :) 

Vierailija
29/53 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:42"]

http://www.plastiikkakirurgiafinest.fi/images-x/stories/toimenpiteet/4rs1.jpg

Nämä!

[/quote]

Näyttävät kummallisilta, koska leikkauksessa suurennetuissa rinnoissa on pienirintaisen pienet nännit. Mutta lohdutuksen sana niille, joille vain muoto ratkaisee. Jos kerran on yksi lysti onko rinta oikea vai muovi- silikoni tai savimateriaalista keinotekoisesti kyhätty viritelmä, voi näitä "kauniita muotoja" ostaa suht edullisesti hedelmätiskiltä kotiin puristeltaviksi. Löytyy meloonia, greippiä, omenaa, päärynää ja sipulikin voi olla jollekin ihan hottis.

Vierailija
30/53 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan pienemmät parempi, esteettisesti.

Vierailija
31/53 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 14:38"]

Hiukan pienemmät parempi, esteettisesti.

[/quote]

Joo, munkin makuun nuo ovat siinä ylärajalla, samanmuotoiset mutta pienemmät olisivat sen sijaan oikein esteettiset.

ap

Vierailija
32/53 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/53 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuin kaikki on sillee et B tai C on ihanan iso koko... mun mielestä ne on tosi pienet koot! Itse käytän kokoa 70D, mikä on ihan sama kuppikooltaan kuin se 75C. Ja haluaisin paljon isommat rinnat, koska nää mun on tosi tosi pienet rinnat. Näytän ihan laudalta. Mutta siis pienet on kivat, tuntuu vaan oudolta että joku sanoo B-C kokoa isoksi...

Mutta siis yleisesti mun mielestä kivoimman näköset on semmoset kiinteät, ei roikkuvat rinnat. Tosi monet on kauniita niin en osaa sanoa vain yhtä hyvännäköistä rintamallia. :)

Vierailija
34/53 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 14:34"]

[/quote]

sama itsellä rumat löllöt roikkuvat :S, en tykkää isoista

Vierailija
35/53 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:24"]Hieman liian laajat, on miehen, 70 v, mielipide. Yleensä kaikki rinnat, jotka täyttävät lyijykynätestin, ovat esteettiset. Ja jos eivät täytä lyijykynätestiä, hyvät rintaliivit auttavat asiaa. Helsingin poliisi vitsaili kerran iltapäivälehdessä, että jos lyijykynä putoaa rintojen alta, saa olla yläsattomissa Hietaniemen uimarannalla. Minun mielestäni asia olisi pitänyt olla päinvastoin, noin miesten kiihottumisen kannalta. Yhdellä tyttöystävälläni oli rintalastan päällä pelkät isot rusinat ja me molemmat pärjäsimme niillä ihan hyvin. Ohuen t-paidan läpi ne olivat melkoisen kiihottava näky, ei hän sillai julkisesti voinut kulkea. Eikä se suhde rintoihin lopahtanut.
[/quote]Miksi lähes 90 % on alapeukuttanut tämän miehen kokemusta?

Vierailija
36/53 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomut, ei väliä minkä kokoiset ja malliset, kun vaan on tyytyväine itse niihin ja näyttää sen.
N32

Vierailija
37/53 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa Karina Hart. Aivan mielettömät rinnat ja upea muoto. Ja heteronainen siis olen! N23

Vierailija
38/53 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienemmät sen seksikkäämmät. Tämä yhdistettynä pyöreään perseeseen ja vaaleisiin pitkiin hiuksiin on feminiinisyyden täydellästymä aah. Rinnoista yksistään kiihottujat ovat pelkkiä äidinnussijoita.

Vierailija
39/53 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 15:56"]

Googlatkaa Karina Hart. Aivan mielettömät rinnat ja upea muoto. Ja heteronainen siis olen! N23

[/quote]

Hyi vittu. Nuo meijerit roikkuu kymmenen vuoden kuluttua polvissa asti, yäk.

Vierailija
40/53 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisaran malliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan