Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pesi pyykit ja imuroi tänään.

Vierailija
15.12.2024 |

Ja haki kaupasta viiniä ja siideriä minulle ja itselle olutta. Onpa ihana mieheni ja saan ottaa vaan rennosti loppuvuoden sillä on vapaata loppuvuosi.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pesi lakanat ja vaihtoi ne myös. On mukavaa vaan olla. Pian alkaa salibandy finaali ja katsotaan sitä.

Vierailija
2/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Yleensä noi perusasiat tehdään kotona, ei kai se nyt mikään erikoinen asia ole että mieskin osaa tehdä niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vaan juoppo.

Vierailija
4/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Yleensä noi perusasiat tehdään kotona, ei kai se nyt mikään erikoinen asia ole että mieskin osaa tehdä niitä?

Oleellisinta olikin se että mies toi ap:lle brenkkua.

Vierailija
5/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointti oli siis mikä? En ymmärrä mikä tässäkin nyt oli niin tärkeä asia että piti tänne kirjoittaa.

Vierailija
6/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Seksin perässä on.

Vierailija
7/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
8/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsestään selvää että mies tekee kotitöitä. Minä erosin miehestä joka ei niitä tehnyt. Mies ei ymmärtänyt että en ole mikään palvelija joka tekee sen puolesta kaiken kotona.

Vierailija
9/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun puoliso ei pyykkää eikä kokkaa. Pilannut ihan tarpeeksi mun vaatteita ja viimeksi kun pari viikkoa sitten pilkkoi kasviksia avukseni leikkasi sormensa. Parempi kun pysyy poissa.

Vierailija
10/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas avuton mies, kyllä jos yksin asuu niin osaisi tehdä. Naiset tekee taas itsestään "korvaamattoman"

Vierailija
11/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mieheni työnsi juustoisen elimensä haisevaan takareikääni tänään kun veimme roskat lähiön roskakatokseen. 

Vierailija
12/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitse suihinotolla.

Vierailija
13/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jos asuu yksin, kykenee tekemään perus kotityöt, kun hän asuu naisen kanssa , se taito muka häviää, ei ole näin, nainen on siihen itse syypää.

Vierailija
14/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös tämäkin on miehen vika.

Vierailija
15/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö anna miehesi edes pyhittää lepopäivää, vaan komennat hänet noihin kotiaskareisiin? Taidat olla melkoinen pirttihirmu?

Vierailija
16/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh kyllä teillä on kaikki hyvin. Joulu tulee pian joten minä siivoon ensi vikolla kunnolla.

Vierailija
17/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies graavasi joulukalat ja siivoi keittiön ja tyhjensi ja täytti astianpesukoneen ja on ollut lasten kanssa. Olen erittäin tyytyväinen tämän päivän panostukseen. Tekee normaalistikin jotain, mutta ei näin paljon.

Itse olen tänään pessyt pyykkiä, tyhjentänyt kuivausrummun, tehnyt koululaisen kanssa matikan tehtäviä, ulkoiluttanut lapset ja samalla tehnyt lumityöt, nukuttanut taaperon ja laittanut lasten pieniä vaatteita pois sekä katsonut televisiota lasten kanssa ja laittanut lapsille ruokaa esiin, tehnyt voileipiä yms., siivonnut astiat ja pöydän ja pottaillut useaan kertaan taaperon kanssa ja imettänyt nuorimmat lapset useaan kertaan.

Vielä olisi paljon hommaa, erityisesti siivouspuolella, mutta se jää ensi viikolle. Tänään olisi tarkoitus vielä koko perheen voimin hakea joulukuusi metsästä (lähdetään heti joulun jälkeen sukuloimaan, niin siksi jo nyt haetaan kuusi).

Kyllä lasten kanssa on tätä hommaa.

Vierailija
18/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkeeko tänään? 

Vierailija
19/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nämä: mieheni ei tee kotitöitä tai osaa ja sitten erotaan. Ettekö te vähän edes katso kenen kanssa menette naimisiin?? Jos miehen kämppä on läävä, ei sellaisen kanssa mennä kimppaan, eikä varsinkaan ainakaan valiteta, kun se kerran oli tiedossa.

Vierailija
20/43 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas avuton mies, kyllä jos yksin asuu niin osaisi tehdä. Naiset tekee taas itsestään "korvaamattoman"

Oliko tuo kuitti edelliseen kommenttin vai? Niin onhan se yrittänyt, mutta tulos on huonompi kuin minä teen, joten tehköön sitä mitä osaa. Se on sitä oikeaa tasa-arvoa eikä se että kaikki tekee kaikkea. Kuten varmaan tajusit niin esim. siivoaa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän