Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Connection, osa 6.

Vierailija
22.11.2013 |

Mietteitä tästä jaksosta?

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainon heleästä äänestä päättelen ettei hän ole röökimuija.

Vierailija
122/166 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli tyhmä veto viedä Henri sinne Ninan kotiin. Liian henkilökohtainen alue.. Näytti siltä, että tunnelta tallilla oli ihan normaali ja leikkisä ja kotona sitten väkinäinen ja kömpelö. Matti on ihana ja jos se Aino vähän yllättäisi ja ehostaisi itseään, niin olisi hyvä. Markus ja Hanna ovat kaunis pari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä palstalla jotakuta kohdellaan silkkihansikkain, se on Henri :D Toki oli hevostytön käytös hetken ajan hieman kulmikasta ja kenties treffeille epäsopivaa, mutta entäpä Henrin käytös? Kun nainen lyhyesti huomautti (ei siis mitenkään "nalkuttanut") kaapinovien paiskomisesta, vieläpä heti pyyntönsä jälkeen pehmentäen ilmettään ja puhettaan, Henri näytti hyytyvän tästä pienestä moitteesta koko loppuillaksi, ja suosikkityttö putosi saman tien "ykköseksi tai kakkoseksi" :D Aivan naurettava tyyppi tuo mies. Luuli varmaan saavansa Suomen kaltaisesta kehitysmaasta itselleen thaivaimon, joka "osaa vielä olla oikea nainen" :D Feisty, joopa joo.... Joku mainitsi, että Niina on nainen joka haluaa näyttää kaapin paikan, mutta entäpä Henri? Hän ei kestä pienintäkään kritiikkiä. Sitten sarjan katsojat peilaavat omia ennakkoluulojaan ja epävarmuuksiaan tähän torveloon: "Nyt Henri kyllä huomasi että tuo nainen on liian..." Mutta tässä siis suomalaisten katsojien unelmien poikamies: mies, joka lähtee tansseihin (mihin tahansa illanviettoon, treffeille tms.) teknisessä urheilupaidassa?! Pliis...!

Vierailija
124/166 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän Aino on koulutukseltaan?

Vierailija
125/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Nina vaikutti siltä kuin se olisi ollut siinä pöydän ääressä kekkulissa vai miten se oli niin outo. Mä ainakin olisi ollut ihan hoomoilasena jos joku olisi töksäytellyt tuolla tavalla :O

Vierailija
126/166 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Aino on juuri tuollaisena hyvin söpön näköinen tyttö. Ja hersyvän iloinenkin vielä.

Vierailija
127/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninahan painotti ettei ruoanlaitto ole hänen erikoisalaansa. Henri sai taatusti jotain syödäkseen.

Aikaisemmalle ihmettelijälle kerron, että Nina oli kepun vaaliehdokas.

Vierailija
128/166 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan avoimia ja viehättäviä olivat aino ja niina, tykkäisin molempien seurasta. hanna on kaunotar ja suloinen. 

alan ymmärtää mitä henri niinassa näkee. matti taas on koko ajan analysoimassa ja korostamassa omaa asemaansa, sanoi esimerkiksi että aino on jännittynyt, vaikka mun mielestä ei ollut yhtään. 

markus on kiva tyyppi, sen alkaa huomata ohjelmasta, kohtelias ja mukava. henri ymmärtää ihmisiä. matin pitäisi rentoutua ja olla avoimempi ihmisille.

Vierailija
129/166 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:16"]

Mun mielestä oli vähän outoa siltä koiranuittaja-Ninalta pistää Henri hommiin keittiössä ja huudella itse vaan pöydän ääreltä. Kuitenkin hänen kotonaan oltiin ja eikös silloin emännän/isännän pidä ottaa tilanne haltuun esim. keittiössä?

[/quote]

Nina otti kirjaimellisesti Henryn jutun "istu vaan siellä pöydän ääressä, älä liiku mihinkään, anna mun häärätä täysin oudossa keittiössä...". Jenkkien puhetyyli on tommonen eli ne luottaa aika paljon siihen, että herjat ymmärretään oikein. Suomessa tommonen tyyli on harvinaisempi

Vierailija
130/166 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 08:50"]

Aino oli kyllä herttainen, mutta kun kyseessä ohjelmanteko ja treffit, niin olisi voinut pikkuisen meikata ja tavallaan huolitella ulkonäkönsä. Olisi vieläkin sievempi

[/quote]

Onneksi joku oli valinnut sille kuitenkin tyylikkään mekon.

Vierailija
131/166 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna on katsonut vähän liikaa jenkkitosi-tv:tä: "Oh my God, oh my God. ..."

Vierailija
132/166 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 22:55"]

Ilta venähti pitkäksi, kompuroi ja löi kulmahampaansa katukivetykseen?

[/quote]

Hannan kanssa? Siellä drinkkibaarissa otetut rohkaisuryypyt olivat liikaa?

Vierailija
133/166 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä pointti että Nina on koirankouluttaja mut koira räksytti autossa ja hyppäs suoraan Henrin kimppuun ku sillä oli ruokaa. Noh, se toinen koira oli kyllä rauhallinen, ehkä sitä ongelmakoiraa pidetään siks siellä häkissä.

Vierailija
134/166 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tulla nimettömänä haukkumaan kilpailijoita että "tunnen sen oikeesti ja se on kauhee". 

Vierailija
135/166 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jälkijunassa Areenasta näitä jaksoja, ja onhan se vaan niin, että Aino on persoonallinen, älykäs ja sympaattinen. Edellisen jakson kirjeenlukukohtaus laiturilla toi aika huvittavasti mieleen Good Wife -sarjan punatukkaisen hupsun oloisen, mutta huipputerävän lakinaisen Elsbet Tascionin. Matti taitaa kuitenkin olla vähän liian pikkupoika Ainolle. Muut naiset taas ovat liian bimboja analyyttiselle ja pohdiskelevalle Matille. 

Kaappienpaiskomiskohtaus Ninan kotona taas vaikutti siltä, että Henrin aikaisempaa kiukuttelua ja/tai muuta draamaa oli leikattu pois ja se sai Ninan reaktion vaikuttamaan omituisemmalta. 

Vierailija
136/166 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 00:26"]

Ei tainnut Matista ja Ainosta tulla mitään. Ainolla ja fb-kuvassa olevalla miehellä on molemmilla sama kuva pofiilikuvana...

Jänna, että eivät ole kirjanneet sopimuksiin mitään facebookin käytöstä ohjelman aikana.

[/quote]

No juu, mutta kyllä se on jokaisen omalla vastuulla että lähteekö stalkkailemaan facebookissa vai ei, spoilauksia voi tulla :)

[/quote]

Minä stalkkasin pidemmälle ja taitaa kyseessä olla Ainon siskon aviomies.

[/quote]

Ei vain Ainon siskon aviomies, vaan Ainon sisko ja sen mies. Kaikki ei todellakaan ole sitä, miltä näyttää....

[/quote]

Kyllä se taitaa olla ihan Aino itse. Hänellä on nimittäin sama kuva (eri tavalla rajattuna) Twitter-profiilissaan. Mutta mies lienee siskon. :)

Vierailija
137/166 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, sitä keittiökohtausta oli kyllä vaikeaa katsoa. Tollanen nalkutus kaapinovista olis ymmärrettävää vähän vakiintuneemmassa suhteessa, mutta että deittailuvaiheessa...? Henrinä juoksisin lujaa.

Matin analysoinnit meni kyllä vähän överiksi tässä jaksossa.

Vierailija
138/166 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 12:31"]

Että mun tekis mieli tirvasta kaikkia, jotka väittää, että parisuhde ei toimi, jos toinen on matalasti koulutettu ja toinen korkeasti. Voiko olla urvompaa ajatusmaailmaa? Ei todellakaan voi. Suurin osa ei halua töitänsä tuoda kotiin. Eikä se koulutustausta kerro älykkyydestä mitään. Valitseeko nää ihmiset ystävänsäkin koulutustason perusteella? :D :D :D Se mitä tyypit tekee työkseen määrittää ihmisen kokonaan? Voi morjes. Joku voi olla ihan helvetin älykäs ja loistava keskustelija, vaikka nyt sattuisi tekemään "vain" varastoduunia tms.

Eihän Aino nyt ihan typerä voi olla. Puhuu KAIKISTA sarjan tytöistä parasta englantia. Ja ymmärtää Mattia parhaiten. Mikäs se Enni oli? Sillä on oma kahvila? Se on käynyt ammattikorkeakoulun? Vähän hei kantsii miettiä asioita. Suurissa kaupungeissa jopa joihinkin amiksiin on vaikeampi päästä sisälle, kuin lukioon. Ei toki kaikkiin, mutta tietyille aloille.

[/quote]

Eihän tässä kukaan ole Ainoa morkannutkaan. On totta, että Aino puhuu hyvä englantia. Kukaan ei ole myöskään sanonut, että koulutetun ja vähemmän koulutetun henkilön suhde olisi jotenkin mahdotonta. Ei todellakaan ole, siitä löytyy varmaan esimerkkejä melkein kaikkien tuttavapiiristä.

Sen sijaan Matti kyllä tuntuu korostavan omaa älyään ja koulutustaan sen verran kovaa, etten olisi yllättynyt vaikka Matti etsisi uranaista.. Ja sitähän tekstinkäsittelijä ei ole. Mä en myöskään usko siihen Ainon korkeaan koulutukseen. Jos muutkin morsmaikut on esitelty "tulevana erityisopettajan" "ktm-opiskelijana" ja vaikka minä, niin osi tosi outoa että Filosofian maisteri Aino esiteltäsiin sarjassa "tekstinkäsittelijänä" (tai mikä se Ainon ammatti olikaan) ihan vaan sen takia, että Aino on vaatimaton ja haluaa peitellä maisteritutkintoaan :D

[/quote]

FM tai KTM:nhän ei ole ammatti, ja joku tytöistä on saatettu esitellä tutkintonimikkeellään esim. siksi, ettei töitä ole vielä löytynyt. Luulen, että jokainen on saanut ihan itse päättää, mitä titteliä käyttää (tutkinto vai senhetkinen työ).

Minustakin Aino vaikuttaa niin humanistilta, että piti vähän stalkata. Facebookissa hän ainakin kuuluu ryhmään "Käännöstiede", eli taitaa tosiaan olla humanisti ja hyvä kielissä :) Ja tässä ilmeisesti hänen kirjoittamansa teksti: http://av-kaantajat.blogspot.fi/2012_09_01_archive.html 

Vierailija
139/166 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 14:09"]

Eikö koiranuittaja osaa englantia vai miksi puhui pääasiassa suomea? Ihme että on päässyt mukaan. Luulisi olevan mielekkäämpää kommunikoida samalla kielellä. Vai riittääkö heille rakkauden kieli, heh..  

[/quote]

Henrin vanhemmathan ovat suomenkielisiä suomalaisia ja ovat taatusti puhuneet koko ajan suomea Henrille.

Vierailija
140/166 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 12:31"]

Että mun tekis mieli tirvasta kaikkia, jotka väittää, että parisuhde ei toimi, jos toinen on matalasti koulutettu ja toinen korkeasti. Voiko olla urvompaa ajatusmaailmaa? Ei todellakaan voi. Suurin osa ei halua töitänsä tuoda kotiin. Eikä se koulutustausta kerro älykkyydestä mitään. Valitseeko nää ihmiset ystävänsäkin koulutustason perusteella? :D :D :D Se mitä tyypit tekee työkseen määrittää ihmisen kokonaan? Voi morjes. Joku voi olla ihan helvetin älykäs ja loistava keskustelija, vaikka nyt sattuisi tekemään "vain" varastoduunia tms.

Eihän Aino nyt ihan typerä voi olla. Puhuu KAIKISTA sarjan tytöistä parasta englantia. Ja ymmärtää Mattia parhaiten. Mikäs se Enni oli? Sillä on oma kahvila? Se on käynyt ammattikorkeakoulun? Vähän hei kantsii miettiä asioita. Suurissa kaupungeissa jopa joihinkin amiksiin on vaikeampi päästä sisälle, kuin lukioon. Ei toki kaikkiin, mutta tietyille aloille.

[/quote]

Eihän tässä kukaan ole Ainoa morkannutkaan. On totta, että Aino puhuu hyvä englantia. Kukaan ei ole myöskään sanonut, että koulutetun ja vähemmän koulutetun henkilön suhde olisi jotenkin mahdotonta. Ei todellakaan ole, siitä löytyy varmaan esimerkkejä melkein kaikkien tuttavapiiristä.

Sen sijaan Matti kyllä tuntuu korostavan omaa älyään ja koulutustaan sen verran kovaa, etten olisi yllättynyt vaikka Matti etsisi uranaista.. Ja sitähän tekstinkäsittelijä ei ole. Mä en myöskään usko siihen Ainon korkeaan koulutukseen. Jos muutkin morsmaikut on esitelty "tulevana erityisopettajan" "ktm-opiskelijana" ja vaikka minä, niin osi tosi outoa että Filosofian maisteri Aino esiteltäsiin sarjassa "tekstinkäsittelijänä" (tai mikä se Ainon ammatti olikaan) ihan vaan sen takia, että Aino on vaatimaton ja haluaa peitellä maisteritutkintoaan :D

[/quote]

FM tai KTM:nhän ei ole ammatti, ja joku tytöistä on saatettu esitellä tutkintonimikkeellään esim. siksi, ettei töitä ole vielä löytynyt. Luulen, että jokainen on saanut ihan itse päättää, mitä titteliä käyttää (tutkinto vai senhetkinen työ).

Minustakin Aino vaikuttaa niin humanistilta, että piti vähän stalkata. Facebookissa hän ainakin kuuluu ryhmään "Käännöstiede", eli taitaa tosiaan olla humanisti ja hyvä kielissä :) Ja tässä ilmeisesti hänen kirjoittamansa teksti: http://av-kaantajat.blogspot.fi/2012_09_01_archive.html 

[/quote]

Okei, mä stalkkasin myös ja oikeassa taidat olla ;) Ehkä Aino sitten on vaatimaton tosiaan. Mutta kuka on tuo mies Ainon vieressä facebooksissa :D