Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Connection, osa 6.

Vierailija
22.11.2013 |

Mietteitä tästä jaksosta?

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 19:21"]

Mä alan oikeesti epäilemään, että Aino on itse av-kääntämisen ohella myös av-palstailija ;) Ei muuten oikein jaksa tätä suitsutusta ymmärtää. Aino on herttainen nainen kyllä, mutta niinhän ne muutkin Matin naiset ovat. Mä en usko, että Mattiin oikeasti vetoaa kukaan heistä ihan valtavan paljon, tuskin Ainokaan. Ja eikös se Aino itsekin maininnut olevansa vanhapiika tms.. Eiköhän ne lukemattomat ihastuneet miehet olisivat Ainoa osanneet lähestyä ilman ohjelmaakin ;)

[/quote]

Huoh juuri kun olin tulossa kehumaan tämän keskustelun positiivista ilmapiiriä niin eiköhän joku muistuta aavee-realiteeteista. Oikeesti nyt hapannaama hannat kyllä ihmisille voi vilpittömästi osoittaa ihailua ja kiitosta. 

Ja sitten asiaan. Mikä ihme Nina N:n ongelma on? Ei kuulu hänen tapoihin kysyä mistä vieras mahtaa pitää ja sitten passuutetaan ja motkotetaan. Ehtoisan emännän perikuva .

[/quote]

Musta tää on hupaisaa, valitellaan sitä kuinka keskustelun positiivinen ilmapiiri on muuttunut normaaliin av-tasoon ja sitten aletaan itse kritisoimaan toista kilpailijaa :D On se kummallista juu, että sitä koiranuittajaa saa kyllä kritisoida, mutta auta armias jos Ainosta sanoo jotain muuta kuin mairittelevaa, niin se onkin jo toinen juttu.

Vierailija
102/166 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 19:21"]

Mä alan oikeesti epäilemään, että Aino on itse av-kääntämisen ohella myös av-palstailija ;) Ei muuten oikein jaksa tätä suitsutusta ymmärtää. Aino on herttainen nainen kyllä, mutta niinhän ne muutkin Matin naiset ovat. Mä en usko, että Mattiin oikeasti vetoaa kukaan heistä ihan valtavan paljon, tuskin Ainokaan. Ja eikös se Aino itsekin maininnut olevansa vanhapiika tms.. Eiköhän ne lukemattomat ihastuneet miehet olisivat Ainoa osanneet lähestyä ilman ohjelmaakin ;)

[/quote]

Huoh juuri kun olin tulossa kehumaan tämän keskustelun positiivista ilmapiiriä niin eiköhän joku muistuta aavee-realiteeteista. Oikeesti nyt hapannaama hannat kyllä ihmisille voi vilpittömästi osoittaa ihailua ja kiitosta. 

Ja sitten asiaan. Mikä ihme Nina N:n ongelma on? Ei kuulu hänen tapoihin kysyä mistä vieras mahtaa pitää ja sitten passuutetaan ja motkotetaan. Ehtoisan emännän perikuva .

[/quote]

Musta tää on hupaisaa, valitellaan sitä kuinka keskustelun positiivinen ilmapiiri on muuttunut normaaliin av-tasoon ja sitten aletaan itse kritisoimaan toista kilpailijaa :D On se kummallista juu, että sitä koiranuittajaa saa kyllä kritisoida, mutta auta armias jos Ainosta sanoo jotain muuta kuin mairittelevaa, niin se onkin jo toinen juttu.

[/quote]

Samaa naureskelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Av-kääntäminen eli audiovisuaalinen kääntäminen on kaikkea sellaista kääntämistä, jossa sanallisen viestin rinnalla on mukana kuva ja ääni eli visuaalinen ja auditiivinen elementti. Av-kääntäjän työ voi sisältää esimerkiksi elokuvien ja tv-sarjojen tekstitystä, oopperoiden ja teatteriesitysten kääntämistä sekä internetsivujen ja cd-romien kääntämistä. Myös jälkiäänitys eli dubbaus, dokumenttiohjelmien selostus sekä tietokonepelien kääntäminen voidaan katsoa av-kääntämiseksi." Wikipedia

Vierailija
104/166 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Markus ole ollut ravintolassa töissä. Siellä varmaan joutuu/saa tehdä useillekkin naisille drinkkejä..Voi Kamalaaaaa !!!!Kehtaa vielä julkisesti kertoa asian

Vierailija
105/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin pisteet laskee mun silmissä joka jaksossa :( on jotenkin tönkkö ja tuntuu korostavan itseään joka käänteessä, aina tulee kaikenlasta tarinaa kuinka isoisä sitä tai kerran tapahtui tätä.... voin niin kuitella että Matin kanssa ei ehkä itse pääse puhumaan kun hän kertoo vaan omista "mielenkiintoisista" saavutuksistaan. ja sanon tämän siis vaikka olen Mattia kompannut, jotenkin kiinnostus vaan laskenut kuin lehmän häntä...    ja se miten analysoi naisia/deittiä kuulostaa ihan kuin olisi jotenkin ulkopuolinen ja tilanteen yläpuolella. alkaa tuntua että herttaisuus ja kohteliaisuus ovat vaan ulkokuorta.

Markuksen pisteet taas nousee samaa tahtia kuin Matin laskee. Markus ei ole mun tyyppiä, mtta ei tunnukaan enää niin pinnalliselta kuin alussa, vaikuttaa kiltiltä ja hauskalta. varmaan playboy-taustaa on mutta saa kai sitä nuorena ollakin tehnyt kaikenlaista. tuntuu nyt siltä että Markuksella on sydän paikallaan vaikka kokojaan jutteleekin sellaista jenkki small talkkia...    hampaat tosin häirtsee mua kokoajan, eikö niitä kulmahampaita olis voinu vähän hioo?

Niina keittiössä... no eiköhän se oo jo käsitelty täällä. ehkä Henri tykkää kun nainen määrää?

Vierailija
106/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino voi olla ihan kiva tyttö joo, mutta tv:sta välittyy kuva takakireästä, kimakan jännittyneellä äänellä hihittelevästä vanhasta piiasta (ikää kuitenkin reilusti yli 30). Paljon pakkoliikkeitä ja hermostumisesta kieliviä maneereita.

Ulkonäköön ei ole panostanut tippaakaan, eikä ulkoasultaan ole siksi kovin sievä tai naisellinen. En ihmettele, ettei miestä ole löytynyt tv-ohjelman ulkopuolelta. Sellaista ikuista kaveri-matskua, mutta että romanttiseen suhteeseen...? No way. Taitaa Mattikin ajatella samalla tavalla.

Vierailija
107/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hieman pettynyt Mattiin, oli alussa kaikkein kiinnostavin noista miehistä mutta on jotenkin juttujen puolesta junnannut paikallaan. Mutta Matti varmaan on sen verran pidättyväinen, ettei pääse televisio-ohjelmassa eikä varsinkaan tälläisessä formaatissa oikein esille. Hän on ehkä vain todella hitaasti lämpiävää sorttia, ja omaa ehkä niin korkeat kriteerit kumppanin suhteen ettei sitten ihastu helposti. 

Ja en ymmärrä miksi Markuksen hampaista on näinkin paljon puhetta ollut täällä keskustelupalstoilla, ihan terveiltä hampailta näyttää. Vaihtaisin kyllä omiin leegoihini milloin vaan... ja ne kulmahampaat näyttää musta kivalta, tekee persoonallisen näköiseksi. 

Vierailija
108/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut Matista ja Ainosta tulla mitään. Ainolla ja fb-kuvassa olevalla miehellä on molemmilla sama kuva pofiilikuvana...

Jänna, että eivät ole kirjanneet sopimuksiin mitään facebookin käytöstä ohjelman aikana.

Vierailija
109/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 00:26"]

Ei tainnut Matista ja Ainosta tulla mitään. Ainolla ja fb-kuvassa olevalla miehellä on molemmilla sama kuva pofiilikuvana...

Jänna, että eivät ole kirjanneet sopimuksiin mitään facebookin käytöstä ohjelman aikana.

[/quote]

No juu, mutta kyllä se on jokaisen omalla vastuulla että lähteekö stalkkailemaan facebookissa vai ei, spoilauksia voi tulla :)

Vierailija
110/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 00:10"]

Matin pisteet laskee mun silmissä joka jaksossa :( on jotenkin tönkkö ja tuntuu korostavan itseään joka käänteessä, aina tulee kaikenlasta tarinaa kuinka isoisä sitä tai kerran tapahtui tätä.... voin niin kuitella että Matin kanssa ei ehkä itse pääse puhumaan kun hän kertoo vaan omista "mielenkiintoisista" saavutuksistaan. ja sanon tämän siis vaikka olen Mattia kompannut, jotenkin kiinnostus vaan laskenut kuin lehmän häntä...    ja se miten analysoi naisia/deittiä kuulostaa ihan kuin olisi jotenkin ulkopuolinen ja tilanteen yläpuolella. alkaa tuntua että herttaisuus ja kohteliaisuus ovat vaan ulkokuorta.

Markuksen pisteet taas nousee samaa tahtia kuin Matin laskee. Markus ei ole mun tyyppiä, mtta ei tunnukaan enää niin pinnalliselta kuin alussa, vaikuttaa kiltiltä ja hauskalta. varmaan playboy-taustaa on mutta saa kai sitä nuorena ollakin tehnyt kaikenlaista. tuntuu nyt siltä että Markuksella on sydän paikallaan vaikka kokojaan jutteleekin sellaista jenkki small talkkia...    hampaat tosin häirtsee mua kokoajan, eikö niitä kulmahampaita olis voinu vähän hioo?

Niina keittiössä... no eiköhän se oo jo käsitelty täällä. ehkä Henri tykkää kun nainen määrää?

[/quote]

Mun mielestä ne piikkikulmahampaat antaa jotain särmää siihen jätkään, muuten olisi liian kiiltokuvapoika ja tylsä. Hampaat on kuitenkin ehjät ja valkoiset, mitä taas harvemmin on suomalaisilla nuorilla miehillä.

Vierailija
111/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, mun mielestä Markuksen kulmahampaat on just ihanat ja persoonalliset! Semmoinen viehättävä "vika", kuten myös jotkut arvet, silmien naururypyt, luomet jne...

Vierailija
112/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 21:18"]

apua tuo matti on niin tylsä ja kireä. jotenkin arvosteleva koko ajan. en tykkää yhtään, että kuvasi ainoa jännittyneeksi ja että se kuuluu puheessa. kyllä kuka tahansa olisi noin takakireän miehen seurassa jännittynyt. kommentoi naisia kuin ylhäältä päin, toiin kuin markus, joka puhuu kivasti deiteistään. matti on jotenkin itseään ja tiedekuviaan täynnä. oh so intelligent, blabla

[/quote]

Mattia kun lopussa jututettiin niin tuli mieleen uutislähetys ja siellä joku asiantuntija selittämässä, tyyppi analysoi deittejään aivan kuin ulkopuolisena. Ja sitten vielä lausuu lähes pelkästään negatiivista naisesta. Mautonta. Muut osasivat kivasti jutella, vaikka joistain näki ettei sen kummempaa ilmassa (H+M) niin oli kuitenkin positiivsta sanottavaa toisesta.. Ihan kiva päivähän heillä näytti olleen.

Koiranuittaja jatkoi oudolla linjalla. Ihan kuin olisi jo vähän tympiintynyt koko Henriin (ei pelkästään kyökkiepisodi) sen verran usein töksäytteli sanomisiaan.

Vierailija
113/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina on ollut koko ajan turhan tyrkky

Vierailija
114/166 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 00:16"]

Aino voi olla ihan kiva tyttö joo, mutta tv:sta välittyy kuva takakireästä, kimakan jännittyneellä äänellä hihittelevästä vanhasta piiasta (ikää kuitenkin reilusti yli 30). Paljon pakkoliikkeitä ja hermostumisesta kieliviä maneereita.

Ulkonäköön ei ole panostanut tippaakaan, eikä ulkoasultaan ole siksi kovin sievä tai naisellinen. En ihmettele, ettei miestä ole löytynyt tv-ohjelman ulkopuolelta. Sellaista ikuista kaveri-matskua, mutta että romanttiseen suhteeseen...? No way. Taitaa Mattikin ajatella samalla tavalla.

[/quote]

av-mamman maailmankatsomus: reilusti yli kolmekymppinen vanhapiika, paljon pakkoliikkeitä, hermostunut hihitys: tulee mielikuva sekopäisestä kissatädistä siwan kassit kädessään, etsien mielikuvitusystäviään.

Totuus: hieman itsesarkasmia käyttävä, 32-vuotias (JOPA KAKSI VUOTTA), välillä naurahtava nainen. ei yhtäkään pakkoliikettä.

ootte niin oksettavia ihmisiä. mitäpä jos tunkisit vähemmän sitä makkaraa poskeen, niin ei tarvis vihata kaikkia joilla on normaali bmi.

Vierailija
115/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Nina on tuttu jostain, kuka tietää mistä? Onko ollut maajusseissa vai missä?

Vierailija
116/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin amerikkalaisista miehistä on tullut tuollaisia hinttejä.

Vierailija
117/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei voitaisko olla vähemmän nainen naiselle susi? Miksi me haukutaan normaalia, kaunista naista rumaksi täällä?

Vierailija
118/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:03"]

Hei voitaisko olla vähemmän nainen naiselle susi? Miksi me haukutaan normaalia, kaunista naista rumaksi täällä?

[/quote]

Rumaksi? Ketä tässä keskustelussa on haukuttu "rumaksi"? :o

Kävin koko ketjun läpi enkä löytänyt muuta rumuuteen viittaavaa kuin pari kommenttia Markuksen hampaista. Jotka nekin on mun mielestä personaallisen sympaattiset.

Vierailija
119/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaan nähny mun ananasta?

Vierailija
120/166 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:44"]

Onks kukaan nähny mun ananasta?

[/quote]

Joo, se keikkuu täs mun päällä, sanonko terkkui?