Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttavimmat mainokset, jotka nostavat verenpaineen pilviin

Rakastaa, ei rakasta.
22.09.2020 |

Vaasan sähkön rakkausjutut.
Ideana hyvä, mutta toisettuna uudelleen ja uudelleen ja uudelleen alkaa vaan ottaan kuppiin niin, että mun on jo pakko kääntää kanavaa tai ainakin laittaa ääni pois sen ajaksi.
Onko muita yhtä ärsyttäviä?

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan Sähkö. Oon koittanu kuunnella mistä Gay popista se puhuu ja googlannu onko se joku bändi enkä tiedä kellä on joku Hero-biisi.

Ja siitä että rakkautta voidaan mitata jollain sähköllä on täyttä tuubaa.

Vierailija
82/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa super-repeatilla pyörinyt: Sohva, hyvä sarja ja mun ihana Fhhilipiiiinosh.

Helkkari, verenpaine nousee jo tätä kirjoittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään siitä Ikean mainoksesta.

Itseäni ärsyttää se iänikuinen persehiertymärasvamainos, kiitos Lino hoonosoomella.

Vierailija
84/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kytätään nyt kytätään..voi vit....u!

Vierailija
85/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv:n loppumaton omien ohjelmien ja cmoren mainostaminen. Katso maikkarilta....

Vierailija
86/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube ja sössöttävä feikki-Heikki... Aaarrrggghh!

Vierailija
87/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ruokamainokset, joissa on liiankin nautinnollista ääntelyä. Oksettaa.

Se (okei, ihan komea..) äijä joka ratsastaa sillä hevosella niittyä pitkin.

MMMMMMMMMMMMMMMMMHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Levittää Oivariinia (??tms) leivälleen

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Nauti sinäkin.

Ei **ttu tää sama oksettava mainos tulee LEFFATEATTEREISSAKIN, siellä ei voi vaihtaa kanavaa.

Joo, mainos on ärsyttävä - mutta se mies on komea, joten ei haittaa niin paljoa :D

Vierailija
88/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clearblue mainos missä se nainen huutaa. "Olen raskaana!" "Hahhahah"

Mikä tahansa mainos missä lauletaan. Yks ärsyttävämpiä oli K citymarketin kalakaveri/mestari mainos. "Ootkos jo maistanu nieriää?" "Se tykkää pannulla kieriä."

Noi Clearbluen mainokset on kaikkein ärsyttävimpiä. Mutta juuri tuo mainitsemasi, jossa nainen huudahtaa typerän teennäisellä äänellä "Olen rrraskaana! Hohhohhoh" saa mutkin aina purskahtamaan nauruun.

Vierailija
89/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainokset ovat saavuttaneet tarkoituksensa kun ne edes ärsyttävät ihmisiä.

Silloin mainostaja tietää, että mainosta on katseltu ja mainostettavan yrityksen nimi ja / tai tuotteet ovat jääneet ihmisten mieleen.

Tervetuloa markkinoinin maailmaan!

Olen kyllä tässä asiassa eri mieltä. En kertakaikkiaan voi käyttää Oikotie-palveluja, kun siitä tulee heti se mielleyhtymä siihen mieliouoliseen hoilotukseen... Kun aaaikaaa oooonnn...

Ei todellakaan kannata tehdä paskoja mainoksia.

Vierailija
90/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä nosta verenpainetta, mutta pikkanen ällötysmomentti oli siinä leikkelemainoksessa missä vanhat Valkopukuiset miehet rivissä laski tai lähmi leikkeleitä pellolla. Vastaavat makkaramainokset ei ollu yhtä pahoja.

Vierailija
91/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps!

Ärsyttävin mainos on onnistunein mainos.

Ihmiset ovat huomioineet sen.

Ei ole. Tarkoitus olisi kuitenkin saada myyntiä aikaiseksi. Jos yrityksestä tulee kovin vastenmielinen mielikuva, niin sitä mieluummin etsii vastaavaa tuotetta kilpailijalta.

Tämä ei tutkitusti pidä paikkaansa. Muistatko Etuovi.com, siellä se asunto on ja Pöntiset? Oli vuoden puhutuin ja vihatuin mainos ja erittäin tehokas mainoskampanja. Toimii myös toiseen suuntaan, vuoden mainoksena palkittu Mäkkärin Syökää kanaa! - mainos. Itse inhoan DNA: n hyppiviä pinkkejä miehiä. Ei ole edes koko pukuun ollut varaa, kun pitää jalkaterät paljaina hillua. Muutenkin jalat ovat useimmilla rumat niin tämä yhdistettynä tuohon mainokseen saa vaihtamaan kanavaa.

Vierailija
92/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pyöriikö enää, mutta vähän aikaa sitten ollut hesburgerin mainos halloumjuustohampurilaisista!

"Mmmmmmm, mä halloum suahhhh"

Oikeasti onko pakko? En yleensä ole mitenkään herkkänahkainen mutta tuosta tuli melkein ahdisteltu olo :D Ihan kamala mainos enkä halua syödä hesburger-"ruokaa" enää ikinä.

Vierailija
93/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään siitä Ikean mainoksesta.

Itseäni ärsyttää se iänikuinen persehiertymärasvamainos, kiitos Lino hoonosoomella.

Tai hellä ja herttainen hiivasieninainen...

Vierailija
94/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkviini kirjoitti:

Kinder Pinguiii!! Se musiikki ja pingviinikävely.... 🙄

Kuten kaikki Koneet mainokset saavat vaihtamaan kanavaa. Se missä nainen kiipeää rappusia ja sanoo "läpset" tai siltä se lässytys kuulostaa!

Vierailija
95/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pyöriikö enää, mutta vähän aikaa sitten ollut hesburgerin mainos halloumjuustohampurilaisista!

"Mmmmmmm, mä halloum suahhhh"

Oikeasti onko pakko? En yleensä ole mitenkään herkkänahkainen mutta tuosta tuli melkein ahdisteltu olo :D Ihan kamala mainos enkä halua syödä hesburger-"ruokaa" enää ikinä.

Ei vitsit ja mä taas tykkään näistä junttimainoksista. Sanoin aina miehellenikin "mä halluuuun sua". Voi raukkaa! Myös se että valkosipulihampurilainen pitää lääkärin, vampyyri ja turhan innokkaan pusuttelijan loitolla. Muistutan aina miehelleni, ettei kuitenkaan minua. Olen selvästi mainonnan uhri.

Vierailija
96/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä kuuma juoma sattuu! Aargh. Niin ja uusi tulokas Ai ETTÄ!

Vierailija
97/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivagot, kun aika on ja luuria mä metsästän. En koskaan katso mainoksia, mutta nämä jääneet mieleen eikä hyvällä tavalla

Vierailija
98/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että Telian ärsyttävä mummo!

Kyytiläiset on ilmeisesti jotain narkkeja, kun näkevät hallujakin. Ja tietysti kiintiö värillinen. Ärsyttävintä kuitenkin tämä mobiililaitteiden orjuuttamien ihmisten näyttäminen hyväksyttävänä ilmiönä. Ainoa joka ei käytä jotain mobiililaitetta on sekopää mummo!

Vierailija
99/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegijuu sitä ja vegijuu tätä, vegijuu.

Siis miten ihmeessä tuo voidaan lausua vegijuu, jos sen tuotteen nimi on vegyou?

Vierailija
100/159 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ärsytti "Nam nam nam! Maistellaankos jäätelöö?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi